16 בנובמבר 2014

SMASHBOX - LIQUID HALO HD FOUNDATION




מותג האיפור המקצועי סמאשבוקס עשה עליה ארצה לפני שנים והתמקם בסניפי רשת אפריל ברחבי הארץ. המותג המוערך בעולם לא קיבל לדעתי עד כה את הזרקור הנכון ובארץ לא מעט בנות מכירות בעיקר את מוצר הדגל המדהים הלו הוא הפריימר PHOTO FHINISH

כאן נכנסת לתמונה חברת אסתי לאודר, אשר רכשה את המותג , בארץ מייצגת אותו אלקליל. כעת הוא מושק מחדש בארץ כאשר ימשיך בשלב זה להימכר בלעדית ברשת אפריל. בחצי שנה הקרובה יעבור "מתיחת פנים - משמע סטנדים מרהיבים ושישים מוצרים חדשים בארץ. הוזמנתי להשקה אליה הגיע מאפר של המותג מחו"ל, הכרנו ודגמנו מוצרים חדשים לצד ותיקים ואף קיבלתי להתנסות את המייקאפ החדש שהושק  LIQUID HALO HD FOUNDATION.

מצלמות ה HD אתגרו את חברות האיפור להמציא לנו פטנטים, דייויס פקטור צלם/מייסד סמאשבוקס מתאר אותו כך "תוצאה של יותר מ 20 שנות עבודה על העור כדי שיראה מושלם וללא פגמים במצלמה, כל הידע בתאורה, חדשנות וטכנולוגיה - בבקבוק אחד" מוצר שיגרום לעור להיראות נהדר בצילום. 




100% פיגמנטים מכוסים בג'ל המטשטשים פגמים בדומה לפילטר במצלמה, נוסחה יחידה עם טכנולוגיית מחזירי אור מתוחכמת. 

בבקבוק רבוע עם מכסה שחור ופיית משאבה קטנה, תמצאנה נוזל אורירי מאוד, כל כך קל ודק על העור שזה מרגיש ממש בלי. מתאים יותר להניח עם מברשת, באצבעות קיבלתי תוצאות פחות טובות. יראה יפה גם ביותר שכבות אך אני מסתפקת ב 2 שכבות והן דקיקות בתחושה.  הכיסוי יפה מאוד למראה, למרות הפיגמנטציה. קל לבניה ואם הוא עובר מצלמה לבטח יעבור עין אנושית :) עורי מעורב ובתוספת פודרה ללא פריימר העמידות אינה לכל היום ואחרי שמונה שעות לערך, העור מתחיל היראות עייף, עם פריימר הוא יחזיק לי לכל היום. אין לי ספק שהוא יתאים לבעלות עור רגיל עד מעורב + ואף יחמיא לעור בוגר, בעלות עור יבש או שמן מאוד מאוד תצטרכנה לבדוק.


המייקאפ מיועד לכל סוגי העור, בעל 15SPF (עבר בדיקה בצילום כך ש ל SPF אין השפעה) ויש עשרה גוונים, בהתיעצות עם מאפר הבית של סמשבוקס בחרתי במספר 2  בעל טון צהבהב כמו שאני אוהבת. והוא פשוט מוציא את הטוב שבי בלי לשנות את גווני עורי, מראה חלק, עור רך בריא וקורן, בצ'יק הוא עכשיו המייקאפ התורן.

עוד לא יצא לי לבחון אותו באור הזרקורים, אבל יש לי הרושם שהוא יהפוך למועדף ליציאות, אני חובבת הייליטרים ושימרים ועכשיו גם יש לי הגנה מפני הפלשים - LIQUID HALO HD FOUNDATION





ההשקה הייתה באולפן צילום ממש כמו בסמשבוקס, מייקל המאפר הכיר לנו את הפייבוריטים שלו מבין המוצרים, חלקם עדיין בשלבי עליה, מסוג אלה שלא נדע איך חיינו בלעדיהם קודם




דוגמת "פריימר מצמצם נקבוביות"- מדהים!. היילו פודרה תואמת ולה 8 גוונים, מברשת ל 3 דרגות כיסוי מייקאפ אשר קסמה לי מאוד (ראו תמונות מטה) ועוד.



טיפ מעולה שאימצה היורשת למשל הוא - פריימר לא מחייב עליו איפור...



עוד יושקו עפרונות שפתיים=שפתונים עמידים בדגש על האדומים, שבסגירת המכסה מתחדדים ומוכנים לשימוש הבא, כמותם יש גם עפרונות עיניים.

.

בקלות מעלה פה רשימת מכולת אבל באתר הבית של החברה ובעמוד הפייסבוק שלהם זה יהיה יותר מדוייק, תוכלנה למצוא סרטוני הדרכה רבים גם ביוטיוב.







סמשבוקס מהווה סיבה טובה מאוד להיכנס לרשת אפריל, נקודת אור נוספת היא המועדון של רשת אפריל ובו צבירת נקודות השוות לשקלים אותם ניתן לממש כחלק או כל סכום הקניה על כל המותגים הנמכרים ברשת, גם אלה שלא נכללים במבצעים הרגילים, קיבלתי 100 נקודות מתנה בעת ההצטרפות שמייד מומשו לקנייה ממותג סמשבוקס-  פריימר לייט שברגיל אין עליו מבצעים ועליו נדרשתי לשלם 85 שקלים בלבד, 2 ציפורים בקניה אחת.



לא מעט השקות היו בתקופה האחרונה בישראל וזה נותן תחושה שאחרי מוראות צוק איתן, החיים מתכווננים למסלולם, וגם מפצה אותי אישית על בוא החורף ;)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה