26 בנובמבר 2014

ROUGE DIOR LIP BALM COLLECTION





היות ומייקאפ זה מאסט , מלבדו סביר להניח שפריטי האיפור שאני קונה וצורכת יותר מהכל הם שפתונים, לקים וסמקים. אמנם על מסקרה אסור לוותר, אבל בין השניים תמיד יהיה זה השפתון ראשון.



לעונת הסתיו השיק מותג האיפור דיור את "רוז דיור באלם" פי עשרה רכיבים טבעיים המועשרים  בשמן קריסטל - יופי וטיפוח במוצר אחד המחליק את השפתיים ומעניק ברק לגוון.    

14 גוונים בסדרה והכוכבים שבהם:
(STAR (128 - גוון חובה במגירת השפתונים - לבן פנינה לשפתיים מבהיקות לאו לשדרוג כל שפתון.
(468) SPRING - קורל מושלם שכשמו מביא קצת שמש לחורף המעונן.
(558) LILI - גוון פטל בהיר עדין שמדגיש את גוון השפתיים הטבעי.
(668) DIORETTE - גוון פוקסיה עז בעל נוכחות.


כיוון שכל הקיץ התהלכתי נטולת צלליות ובשפתונים בגוונים עזים, בחרתי הפעם בגוון 740 - ESCAPADE  - ניוד טבעי שמנתי, שישאיר את הבמה לעיניים. השפתונים מגיעים באריזה יוקרתית בכחול מלכותי מרובעת ודקה שחובק אותה פס כסוף מרוקע. בראש המכסה ובקצה השפתון חתימת ראשי התיבות של המותג - אלגנטיות מושלמת שאני אישית לא יכולה לעמוד בפניה. ריח מתקתק עדין מאוד ותחושת רכות על השפתיים, באלם עם יותר מנגיעה של צבע, מרגיש עונג לחזור ולמרוח אותו שוב ושוב - בדיוק מה שנדרש ליובש השפתיים בחורף, גם למי שיש שפתיים יבשות - תרגיש את ההשפעה הברוכה - ביוטי ובריאות. אם תעמידו אותו במבחן הקפה, אל תהססנה להוסיף מאפה, שכן משיחה חוזרת תנעם לכן ולשפתיים



עוד בקולקציה במהדורה מוגבלת גוונים תואמים לשפתוני הכוכב 4 לקים מסדרת הג'ל, כאן כבר לא עמדתי בפיתוי- SPRING - פיתוי ראשוני הוא כשמו - קצת קיץ באפרוריות החורף, התגלה כסגלפור (סגול אפור) מושלם.



מברשת נהדרת, פורמולה חלקה ואטומה במריחה ראשונה, 2 שכבות ללא טופ, הניבו ארבעה ימים עד לצ'יפציפון קטנטן ראשון ושישה שלמים עד להחלפתו. סוג הגוונים שלא מוותרים עליו, לא מפסיקים למרוח אותו (ולהסתכל על הציפרניים)  וכל כמה שלחובבות לקים קשה לסיים בקבוק שלם, איתו זה יקרה. 



אי אפשר בלי סמקים - אז במהדורה מוגבלת גם ארבעה גוונים מושלמים בהטבעה של שם המותג בעיטור תלת מימד. אריזה יפיפה ואלגנטית, מאלה שמייד מיועדות לנשיאה בתיק. 




עוד בקולקציה שלושה עפרונות שפתיים שבצידם האחר תמצאו מברשת.


להשלמת הקולקציה מוצר האיפור המשגע אחד הכוכבים אם לא של מותג האיפור - דיור סקין - שימר חדש - בשני גוונים האחד ורוד והשני חום זהוב - על זה אין לי ספק שאני לא אהין להניח מברשת - מושלם מושלם מושלם. אריזה כסופה בפודריה אלקגנטית שכיף להוציא מהתיק סתם "לפדר" במשך היום.



את הקולקציה תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים בהם עמדה של מותג האיפור הנחשק דיור.

שפתון במחיר 177 שקלים
לק במחיר 135 שקלים
סומק במחיר 267 שקלים
עפרון שפתיים במחיר 122 שקלים
שימר במחיר 313 שקלים
ביום מוצלח תקבלנה גם 15% הנחה - הסוד גיליתי, הוא לבקש יפה

כי בסופו של יום כמי שמאוד אוהבת איפור, כשזה מגיע לדיור  - I AM A DIOR ADDICT



תגובה 1: