1 בנובמבר 2014

REVLON ColorStay ShadowLinks + Brow Fantasy


 ColorStay ShadowLinks

דומני שלא אטעה אם אומר שהטענה הכי נפוצה ביננו המתאפרות כלפי פלטות הצלליות שאנו רוכשות הינה: "אני משתמשת באחת המון, ב 2-3 לפעמים ותמיד יש את אלה המיותרות". וזה נכון גם לסט של 3-4-5 צלליות ממותג עממי או יוקרתי, תמיד יש את "האחת" לפחות שהינה מיותרת.

יש לזה פתרונים, אך לשם כך אנו נדרשות להחזיק אריזות רבות, לעיתים מסורבלות של צלליות בודדות או לחלופין להגיע לחנויות איפור מקצועי שם ניתן להרכיב פלטת גוונים לבחירה.




ל REVLON אחד מותגי הפארם הותיקים והאהובים, יש שפן בכובע, פעם ראשונה אאל"ט שאפשר לקנות על מדף הפארם צלליות בודדות לבחירה אשר מתאחדות לפלטה. רבלון הגדילה ועשתה, לא צריך לקנות פלטה. החיבור ביניהן מאפשר פירוק והרכבה בקליק פשוט וקל ואפשר לצוות אותן על בסיס יומי, כמו פזל ממש ובמחיר מאוד ידידותי לכל כיס. 11 שקלים ליחידה - פחות מ 4 דולרים. אותי זה הרשים, חידוש אמיתי, מאוד התלהבתי. הצלליות מגיעות באריזה חמודה וקומפקטית לנשיאה בתיק שבעיני זו מעלה ענקית.




24 צלליות אבקה עם הבטחה לעמידות לאורך שעות כמצופה ממשפחת ה ColorStay. קיבלתי לסקירה שלוש מהן. להתרשמותי מאפרות ומתאפרות כבדות לא תמצאנה עצמן שכן הקולקציה ככלל אינה מאוד פיגמנטית, ביחוד בגוונים הבהירים.





חובבות איפור קל המעזות מעט, תתחברנה לקולקציה בעלת הגוונים היפים, המאפשרת בחירת שילובים מדוייקים עם הבלחת צבע דומיננטי או שניים. הפיגמנט טוב יותר בגוונים החזקים אולם בבהירים עדין מאוד. העמידות טובה מאוד אולם יחסית למוצרי קולרסטיי סדרה מעולה של מותג מדף לדעתי, ראוי שיהיה זה פיילוט שאפשר לשדרגו ולהרימו הן בעומק הפיגמנט שבצלליות והן בנשורת בצלליות. עדיין, ללא ספק ישנן לכל אחת מאיתנו  2-3 ואף יותר גוונים שישלימו שילובים מוצלחים. אי אפשר לעמוד בפני הפזל הזה שמאפשר לבחור אך ורק את הצלליות שאתן רוצות, אהבתי מאוד את CANDY, PETAL, LILAC, DAND ו PLUM. יש קשת גוונים רחבה והן מאוד מפתות, כמו  /ממתקים/סוכריות.



Brow Fantasy 


מכירות איך לפעמים מוצר דוחק את כל השאר מסוגו הצידה, ולו לזמן מה? זה מה שקרה לי עם הפנטזיה לגבות. זו לא פנטזיה, אלה מציאות מושלמת. 



עפרון + ג'ל לגבות, דו צדדי. בצידו האחד עפרון ובשני מברשת מסקרה ומרקם ג'ל עם מעט צבע. מגיע בשלושה  גוונים - בלונד, ברונט וחום. קיבלתי להתנסות את הברונט, על כן עבדתי איתו בעדינות שמא יתקבלו לי גבות כהות מול שיערי הבהיר.  הבלונד ללא ספק יהיה מושלם עבורי. יש לבחור את הגוון בקפידה



על האריזה מצויינים השלבים כך שגם המתאפרת הטריה ביותר לא תוכל לטעות, להתרשמותי העפרון חסכוני, וכך גם הג'ל.



שלב ראשון לשרטט/לעצב/למלא את הגבות בעפרון (ראו 1)  ובשני לקבע מה שמוסיף גם השלמת צבע (ראו 2). מי שרוצה רק קבוע, תסתפק רק בשלב 2, הג'ל יספק גם מעט גוון.



קל מאוד לשימוש ולנשיאה בתיק. אפילו אחד בבית ואחד בתיק האיפור - המחיר ידידותי כי יש תמיד מבצעים והנחות. בשפת מכורות האיפור תבינו אם אומר "אני מאוהבת"

79 שקלים לפני הנחות במשביר ובפארמים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה