12 בנובמבר 2014

OPI nail boutique






דמיינו לכן את ההנאה כשאתן נכנסות לחנות ובה מסודרות לפניכם 300 זוגות נעליים, או  300 חולצות, 300 תיקים או 300 מכנסיים. כיף נכון?

עכשיו דמיינו לכן את ההרגשה שלי כשנכנסתי בפעם הראשונה לנייל בוטיק -OPI ב 
Sarona וראיתי מולי שורות שורות סדורות כמו חיילים של 300 גווני הלק של OPI. ולא דיברנו עוד על חומרים לטיפול וטיפוח הציפרניים, קרמים, שמנים, פצירות, טופים שונים וקולקציות מוגבלות. הפוסט אינו ארוך אולם מרובה בתמונות כי אין כמו מראה עיניים - וכשמדובר בלקים - כפליים




נדמה שאילו היה מרחק הליכה דקות ספורות מביתי היה מהווה תחרות לחיבתי לס.פארם. גן עדן של לקים - לקים עבורי זו קטגוריה בפני עצמה ולא רק חלק מהאיפור - יחד עם טיפוח הידיים זה ממש כרטיס ביקור. ב
וטיק הלקים של OPI אני קוראת לו ותאמינו אם אומר שלא רציתי ללכת הביתה ;)

מי שאוהבת את מותג OPI לבטח מכירה את אילנה כסיף, יחד עם דודי בעלה הגשימה חלום לבוטיק - כשמו כן הוא קטן ואינטימי בו טיפולים ופינוקים לטיפוח כף היד במוצרים של OPI. 




כמכורת (לפעמים צריך להודות) לקים, מניקור במכון יופי הוא פינוק מענג עבורי. יש כמה וכמה מכוני יופי בעלי רמה ושם מצויינים ללא ספק. אך לקבל טיפול מלא במוצרים שרק שם המותג OPI מופיע עליהם, החל בקרם וכלה בפצירה ובקוביית בלוק השיוף, המשמשים אך ורק אותי וניתנים לי לאחר הטיפול, סטרילי ואסתטי.


כהרגלי בקודש לפינוקי יופי אגיע עם היורשת. יצאנו ל
Sarona בתל אביב להתפנק בחוויה. קל להתמצא, יש חניונים לרוב מסביב, את הבוטיק תמצאנה מעל פיצה רוסטיקו (אוי הריח הנפלא) בחזית הפונה אל רחוב קפלן/הקריה. - קפלן 22 במתחם שרונה.




שניכנס?

הצטרפנו למועדון - OPI PREMIUM -  V.I.P  - המעניק הטבות, 10% הנחה על הטיפולים, הטבות יום הולדת ועוד. עדכונים יגיעו במייל. אני הוזמנתי לחוויה והיורשת כחברת VIP קיבלה כבר מן הטיפול הראשון 10% הנחה. 


חגיגה של צבע - 300 גוונים על טהרת OPI בלבד וכל הקולקציות העדכניות, גם 80 גוונים של לק ג'ל.






הבוטיק מעוצב להפליא. על העיצוב אריק לוי אשר שמר על אוירת בוטיק. יפה ואינטימי אם כי מעט צפוף.





בחרנו בטיפול SARONA  - אני הייתי קוראת לו גן עדן. בחרתי בניחוח Papaya Pineapple  והיורשת ב 

Chamomile Mint






מניקור מפנק בסדרת Manicure/Pedicure 




הכולל השרית הידיים בתמיסת קוקוס ופירות הדר, ריענון העור והסרת תאים מתים בעזרת פילינג עדין של גבישי סוכר,




עיצוב הציפורן וטיפול בעור מסביבה תוך עיטוף הידיים במסכה מזינה -הידיים נעטפו בכפפות ניילון חתוכות אצבע, איך לא חשבתי על זה קודם? 




לסיום – עיסוי מפנק בקרם מזין ומריחת בסיס, 2 שכבות לק, טופ וטיפות יבוש (כי למי יש סבלנות לשבת) מכל הגוונים בחנות, 300 במספר. 


                           Mustang Queen of the Road  

בחרתי לי לק מ קולקציית mustang, ברור שורוד, אם אפשר לצאת מלכה ולו למניקור אחד....


והיורשת נשארה בחיבתה לכחולים וירוקים. 


Skating on Thin Ice-Land


ישנן עוד כמה קולקציות משגעות ואני כמו בבשמים גם בלקים משלבת חדשים בישנים, כשרק יורד הגשם הראשון משתנה הסגנון ומוצאת עצמי כם עם גוונים כהים, עמוקים אפילו מעט קודרים. קולקציית Nordic התחבבה עלי ממבט ראשון ובחרתי לי כמובן את הסגול.ורמולה חלקה, גוון עמוק לכיסוי מלא בשכבה ראשונה כהרגלי העדפתי 2, עמידות יפה של 5-6 ימים עד לצ'יפ ראשון. ללק כהה זה מעולה.


לכל אחד יש את הדמות "המצויירת" שהוא אוהב  בינהן מיקי, גרפילד או הפנתר הורוד , שלי היתה זו מאז ומתמיד "סנופי" יש לי פיז'מה של סנופי ו...טוב נעצור כאן. הקולקציה  Halloween 2014 Collection
Peanuts כוללת 4 לקים, היחיד מביניהם שיש בו ורוד קורלי הוא "???where’s my blanket " קולקציה קטנה אך משגעת במהדורה מוגבלת.



???OPI Peanuts where’s my blanket
גליטרים בגוון צהוב בננה,שחור וקורל בתוך נוזל שקוף, פורמולה חלקה, ועמידות מופלאה של מעבר לשבוע. במחשבה שניה יכולתי "להעמיס" 2 ואפילו 3 שכבות ליתר נראות. דומני שיהלום לכל גוון לק בהיר או כהה.




אם פעם הצטרכנו למכחולים ומברשת במקרה הטוב או מניקורסטית לצייר דוגמא פשוטה או מוטרפת על הציפורניים, היום יש מדבקות ויש גם טופים מהממים דוגמת הטופ האה סימטרי מקולקציית החגים עם גוון סטפני שממשיכה במסורת שיתופי הפעולה עם OPI.


GWEN STEFANI OPI 2014 Ill Tinsel You in

גליטרים באפור לבן ושחור בתוך נוזל שקוף, מריחה חלקה ועמידות מצויינת, מומלץ להוסיף טופ, לא רציתי להגיע לשכבה חמישית. לדעתי הילום על צבעים מונוכרומטיים כמו על עזים וחזקים.

את הלקים של OPI אני אוהבת מאוד. בשל המברשת העבה, נוחה מאוד לאחיזה ומריחה, קשת הגוונים הענקית, בגליטרים המטריפים והעמידות הנהדרת, הקרמיים שלמות בשכבה שניה, גליטריים כל אחד לגופו. רוב הלקים מחזיקים עלי יפה,  OPI מאוד יפה. לשימוש בטופים  (אם הוא צלול ושקוף אני קוראת לו טופ, לא בהכרח נכון, נסו להוסיף טופ יעודי ותגלו שהעמידות גבוהה יותר) משולבי דוגמא שני יתרונות, הראשון כמובן היחודיות והגוון והשני, פתרון כשהלק מתחיל להתכווץ או יש נצנוצים ראשונים של צ'יפים, מאריך את חיי המניקור בעוד יום או יומיים. כשמגיעות המחמאות אל תגלו ;)


מניקור היווה עבורי מאז ומתמיד פינוק אמיתי, מרגיע, מרענן, חווית המניקור בבוטיק OPI הייתה הרבה יותר מזה, נאמר - ספא לטיפוח הידיים. יש לגוף, יש לנשמה ועכשיו יש גם לידיים.

עלות מגוון הטיפולים לכפות הידיים בנייל בוטיק, נעה החל 57 ועד 247 שקלים

מחיר הלקים 65 שקלים האחד.


על סוגי הטיפולים תוכלנה להתרשם באתר המושקע של הבוטיק: קישור

עוד פרטים בעמוד הפייסבוק של הבוטיק : כאן

מספר טלפון של הבוטיק: 03-7445454 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה