17 בנובמבר 2014

HONIGMAN WINTER 2014-2015



התמזל מזלי ולפרזנטציה הגעתי בטרם התחילה וכך יכולתי לשוטט בין סדרות הבגדים המסודרים שורות שורות, כמו חיילים, "לדפדף" בין הקולבים ולהתרשם.





באופנה כמו בטיפוח ואיפור אני חושבת שניתן למצוא בכל מותג כמה פריטים המתאימים לנו ויחד ליצור מלתחה. אך בעודי מתלהבת מעונת החורף המרשימה של הוניגמן, המחשבה הראשונה כמו גם זו שליוותה אותי עם סיום התצוגה "מלתחה שלמה בחנות אחת".





הקולקציה מגוונת ועדכנית. אהבתי את המחשבה מאחורי הפריטים המאפשרת בשינוי קטן של אביזר או תיק לעבור מיום יום ליציאה בערב.





מיכה הוניגמן מבעלי החברה, חידד בפנינו כי אחת החוזקות של הוניגמן היא ,השמלות. יש לי לא מעט משלהם, מחמיאות ומחטבות, מגיעות בטווח מידות רחב, החל מקלילות ונטולות שרוול ועד צמר ולורקס בשלל גזרות - אם תתחילו בפריט אחד, אני ממליצה על שמלה.


























עוד תמצאנה סריגים מתוחכמים ויחודיות בטקסטורה של הבד, בפרינט או בטוויסט של צריבות בבד.




מיכה ציין כי חוזקה נוספת של המותג הן המעילים, קצרים או ארוכים, קווילט בנוסח אופנוענים אך בעיצוב צמוד ומחמיא, מעילי צמר חמימים קצרים או ארוכים  ואף מעילים עם כובעים.





תמיד אהבתי מנומר, טוויסט שמשדרג כל הופעה, תיק, גרב, גופיה או מוקסין, ישנה דוגמת לאופרד, וגוונים שקטים אך לא פחות מרשימים, הקולקציה משולבת פריטים מנומרים יחודיים קלסיים ובעלי נוכחות.





פרינטים יפיפיים ודוגמות פייזלי שקולטים את העין. גלביות מעוצבות שכל כך מודרניות עכשיו עד שלא ממש ברור לי איך עוד אין לי אחת (חשבתי שיש לי,אבל היורשת טוענת שהיא לא ממש)




אני אישית אוהבת את גזרות המכנסיים של הוניגמן המחמיאים מאוד לגזרתי.  מחויט או ספורטיבי ולא פחות את הג'ינסים. 





גם מחלקת האקססוריז מרשימה מאוד העונה, תכשיטים מעוצבים שנבחרו בקפידה, מחרוזות עגילים צמידים וצעיפים. חמדתי את הצמיד הכסוף שבתמונה.




תיקים במראה קלאסי מעודכן, אני אימצתי את הירוק, צבע שמפגין נוכחות עזה החורף.




מורן אטיאס הפרזנטורית לעונת החורף היא אשה יפה בעלת נוכחות וכריזמה, דוגמנית ושחקנית בינלאומית, שנעים להזדהות עם הערכים שהיא מייצגת בהביאה רוח רעננה לקמפיין של המותג. 




חוזקה הכי חשובה שאין לה תחליף בעיני היא המוכרות ברשת. הן סבלניות מאוד, מקצועיות, תדענה להמליץ על גזרה מתאימה או לשלוף את הפריט שישלים את ההופעה. אני מ"העצמאיות" שאוהבות לשוטט בחנות להתרשם ולבחור לבד, כשמגיע הרגע שאני מתייעצת, לעולם יצא לי שקניתי את הפריט שהומלץ על ידן. בירושלים חנות הבית שלי היתה בקניון מלחה ובתל אביב בקניון רמת אביב, כיף לדעת שיש על מי לסמוך.




המחירים ברשת מאוד הוגנים ובהצטרפות למועדון יש מבצעים טובים, מותג ותיק ואיכות עם היד על הדופק שמביא אלינו את כל הטרנדים האופנתיים תוך שמירה על קלאסיות נוחות ואיכות.




פגשתי בהשקה את המעצבות המקסימות לורן ,שרון ואפרת ושיתפתי אותן כמה השפעה יש להן על הארון שלי. כיף לי לרכוש בהוניגמן שכן זהו מותג חוצה גיל. היורשת ואנוכי יכולות להגיע יחד לחנות ושתינו נמצא את הפריטים שישלימו לנו את ההופעה. תמיד אמצא את עצמי קונה יותר ממה שתכננתי גם גלל המבצעים, גם בגלל השירות המעולה ובעיקר בשל המראה הסופי, מחטב, נשי ומחמיא.









תגובה 1:

  1. אני מאוד אוהבת את הוניגמן ומסכימה עם מה שכתבת. אכן רשת שנותנת מענה מאוד רחב

    השבמחק