27 בנובמבר 2014

LALINE




ישנן חנויות שמפתות תמיד להכנס אליהן גם אם זה לא היה בתכנון, כזו היא ללין. חלון הראוה, הניחוחות המשכרים, המבצעים.

אצלי תמיד תמצאו את הקצפת לגוף, ומן הסתם גם את הגרגרים, פתיתי סבון שאני טומנת במגירות הלבנים, מצאתי ליד הקופה מראה באריזת דקיקה וקומפקטית עם מברשת נפתחת לנשיאה בתיק. וכשיש גם איפור בחנות, עבורי ההנאה כפולה ומכופלת. 




לרגל השקת סדרת מוצרי איפורחדשה, הוזמנתי לחנות לבחור את הגוונים לטעמי, והבחירה לא פשוטה שכן הקולקצייה אמנם קטנה אולם מדוייקת וכשזה הגיע לשפתון קשה עוד יותר. 
האריזה הלבנה ועליה סמל המותג מגיע במראה קלאסי ויוקרתי.




ברונזר ענק - שברגע הראשון היססתי אם יתאים לי בחורף? אך הגוון העדין והטבעי בהחלט ישמש אותי. אריזה ענקית שלמכורות הברונז מאוד תתאים.  חסרון קטן עבורי כאוהבת מוצרי קומפקט קלים, גדול משהו לנשיאה בתיק.




4 גווני סמקים , הסומק מוצלח, קומפקטי ממש בגודל עוגיה ונוח לנשיאה בתיק שזו מעלה אדירה. מרקם קרמי שהופך פודרתי על הלחיים עם עמידות טובה לכל היום. מעט טשטוש עצלני (עדיף במברשת מאפ צפופה ושטוחה) באצבעות.




דומה שאין מותג איפור שמכבד עצמו שאין לו עפרון "צ'אבי" לאיפור השפתיים. פריט כל כך ידידותי ונוח לשימוש, לציור ועיצוב השפתיים. HOT LIPS שמם בללין.




קל לראות את הגוון אך המכסה לא מוצלח, הוא שביר ומתכלכלך בקלות. מעניק לשפתיים כיסוי נאה אך לא מלא ואטום, הגוונים יפים ולבישים והלחות נעימה לשפתיים, עומד יפה במבחן הקפה. היורשת אימצה את הגוון הדובדבני משהו שבחרתי לשעות היום, נוכחות ולחות. 



6 גווני לקים מוצלחים הושקו לקראת החורף והצטרפו לקולקציית הלקים של ללין. בקבוק זכוכית עגול, מכסה לבן כשאר מוצרי האיפור.





מברשת דקה אך נוחה מאוד למריחה, שכבה ראשונה אינה מכסה באופן אחיד אך שניה משלימה למראה יפה ואטום. העמידות טובה 4-5 ימים עד לצ'יפ ראשון. lovely purple כשמו כן הוא, גוון הולם לעונת החורף, שמתאים עם כל דבר.





morning coffee - שם של לק שאני אישית לא יכולתי לעמוד בפניו - מוקה במראה חמים שמחמיא לעור  ושלמות מריחה כבר בשכבה הראשונה, כהרגלי הוספתי שניה.




וכדי להשלים את פינוקי החורף - קולקציה ובה נעלי בית "מגפי בית פרוותיות" - אי אפשר לצאת מהן, כובעים כובעים, צעיפים ומטריות. אמנם אני וחורף זה לא, אבל אם אין ברירה לפחות להעביר אותו בפינוקים והנאה.

להשיג בחניות הרשת. פרטים באתר הבית: כאן

ברונזר במחיר 129 שקלים
סומק במחיר 60 שקלים
שפתון במחיר 50 שקלים
לק במחיר 30 שקלים
קולקציית החורף מ 80 שקלים לכובע ועד 260 לשמיכה (180X150)

ןאם יש לכן כרטיס מועדון יש עוד מבצעים ופינוקים. 



2 תגובות:

  1. אכן, לקחנו את אותם הגוונים!
    אחלה של מוצרים הוציאו ללין לאחרונה

    השבמחק
  2. תמיד יוצאים משם עם שקית

    השבמחק