4 באוגוסט 2013

My summer nail colors



זה לא סוד שהבלוג, תחילת דרכו בשל לקים, אהבה גדולה מאז ומתמיד. כל לק פה בתמונה מיוחד בפני עצמו, הם אלה שמלווים אותי הקיץ.




ESTEE LAUDER Pure Color


את סדרת פיור קולור אשר סקרתי בחורף כאן "עם כל ההשראה שפריס מעוררת, רק טבעי היה שאצור את הקולקציה הזו ברוחה של העיר האהובה עלי ביותר" –  כך אמר טום פישו המנהל הקריאטיבי של תחום האיפור באסתי לאודר. בקבוק הזכוכית כבד משהו, אלגנטי ויפה. מרובע ועליו מוטבע בזהב סמל המותג, הפקק ובו המברשת מוזהב וארוך, מבעד לזכוכית השקופה מציץ הגוון - ניוד טבעי. 7 גוונים עזים, רובם בגוון אדום יצאו בסדרה ואנוכי נחת לידיי ניוד. כמובן שלא התאפקתי ואצתי לנסותו בחשש מה שלא ישא חן, יתקבל חיוור.

שתי שכבות                                                                                          שכבה אחת 

פורמולה נוחה מאוד למריחה. המברשת לא רחבה ולא דקה , נפרשת היטב על פני הציפורן, הלק נאגר בתוכה ולא "בורח" אל העור סביב לציפורן. שכבה ראשונה אחידה אך מתקבלת חצי שקופה, שכבה שניה משלימה את החסר ומתקבל מראה אטום, חלק  = שלמות. בעיניי הגוון אינו ניוד חיוור כי אם מוקה בהיר. עמידות ששה ימים שלאחריהם כיווץ פצפונון בקצה הציפורן.



לק בהיר הוא רק מושלם לתוספות, שלפתי דף מדבקות שנקנה באיבי לפני חודשים, ובהינף יד "שדרגתי" את המראה. חברותי אהבו את הלק לא פחות מאשר את הקישוט הפרחוני. חפשו את הגוונים האדומים, יפייפים.





את הלק במחיר 91 שקלים תוכלנה למצוא בפארמים ברשת אפריל ובמשביר לצרכן

essieMadison Ave-Hue Spring 2013 Collection


קולקציית טרום קייץ מקסימה בגוונים משמחים ולבישים. הלק המוביל בחבורה הוא בעיניי גם היפה שבהם.
מצאתי עצמי חוזרת אליו שוב ושוב, נשאר בקדמת המגירה ולכן ראויה לו במה. מעט שונה מהלקים של אססי שדגמתי עד כה בגרסת הס.פארם - המברשת העבה נוחה ונהדרת אך הפורמולה דלילה משהו, ורוד חי עם גליטרונים כסופים בקושי נראים, שכבה אחת לא אחידה אך השניה משלימה, עמידות מצויינת לשבוע מלא, אהבתי את הגוון המיוחד ואת הכיף להסתכל בו על ציפרניי - תענוג מושלם.




אססי נתנו בהם שמות אך לשמחתי גם מספרים, כוכב הקולקציה מרמז ליוקרה של מדיסון אווניו, לי קל למוצאו לפי המספר






אם אינני טועה זו מהדורה מוגבלת, אוהבות ורוד כמוני? אם תצלחנה לשים ידיכן על אחד הרווחתן.

essie Naughty Nautical Collection Summer 2013


קולקציית קיץ במהדורה מוגבלת, משגעת ולבישה הופיעה בס.פארם וגם כאן לטעמי כוכב הקולקציה הוא היפה בהם  Naughty Nautical 266 יש לי הרושם שמהר מאוד הוא יהיה Sold out מבעד לבקבוק נראה טורקיז 
עם גליטרוני כסף, סווצ'ים והתרשמות בהמשך. 





ומזנב בו כמובן Sanday funday הקורלי בעל השם האכזרי עבורי :) עוד בקולקציה - אמשיך ממנו בכוון השעון, 
ורוד מג'נטה The girls are out 267, תכלת Rock the bout 264, ירוק צהוב 265 The more the merrier, 
סגול Full steam ahead, וסוגר אותם הקורלי Sanday funday 268.

את הלקים במחיר 51 שקלים תוכלנה למצוא בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ


OPI - Couture de Minnie
   
OPI הפיצו הקולקציה מקסימה בשם מיני מאוס וינטג' באדום וורוד עליה כתבתי כאן. מה שהביא את האוהבות הלקים לבקש עוד משל מיני וכך נולדה לה קולקציית הקיץ Couture de Minnie, גם היא באדום וורוד ובה גם לק במרקם הכה מלהיב בעיניי ליקוויד סאנד. העיצוב של הבקבוקים של OPI מאוד יפה בעיני והמברשת מושלמת.


                       Minnie Style       IF YOU MOUST YOU MOUST 


כוכב הקולקציה הוא OPI Minnie Style לק גליטרים באדום, לבן וורוד בנוזל שקוף.





הגליטרים במראה של משושים גדולים יחסית, הפורמולה מעט סמיכה, אספתי לי כמה שיותר על המברשת ופיזרתי אותם על הציפורן - WOW. משדרג כל לק מבהיר ועד כהה, ההסרה סבירה. דרך לחדש את כל הלקים שבמגירה.


ידיעה מרעישה - את הלקים תוכלנה להשיג גם ברשת אפריל אשר סניפיה פרושים בכל רחבי הארץ במחיר 65 שקלים ובמגוון רחב של קולקציות וכמובן במכוני היופי.




TRIND

עיצוב הפקק המאורך של הבקבוקים של הלקים לבית TRIND שבו את ליבי ממבט ראשון, אח"כ גם גיליתי את היתרון - נוחות האחיזה בפקק הבקבוק אליו מחוברת המברשת בעת המריחה. טרינד שעלתה אלינו מהולנד חרטה על דיגלה יופי תוך שיקום הציפורן, עור הידיים וכפות הרגליים. מוצרי טרינד מעניקים טיפול וטיפוח בבד בבד עם קישוט ויופי. יש גוונים רבים.




גוון ורוד פוקסיה עשיר בפיגמנט, מברשת נוחה, שכבה ראשונה מלאה ושניה לשלמות, אהבתי מאוד את הגוון העשיר.





לאחר שמרחתי את הצבע על הציפרניים, יבוש די מהיר, ציותתי ללק טופ מאט.


מאט                                         קרמי ללא טופ                                  מאט   
לטרינד יש TOP MAT לרגע עלתה בי מחשבה - חורפי אך כשניסיתי אהבתי, מראה מאט במשיחת מברשת אך חי ולא עמום, בתחילה מרחתי במהירות, ראו אצבע ימין ונוצרו פסים אך המשכתי בסבלנות וזה נראה מצויין, ראו אצבע שמאל. 




כ - 40 שקלים ללק, 75 שקלים לקרם ידיים ועוד פרטים באתר האינטרנט של המותג כאן





Seche - one quick coat 






הצהרת היצרן: הלק המושלם לנשות קריירה עסוקות – מריחה אחת וייבוש מהיר! אומר ומקיים, פורמולה חלקה ונוחה למריחה, מברשת מצויינת ושכבה אחת בלבד נדרשת לכיסוי מלא ואטום, לא נדרשתי לשניה, פשוט לא. הגוון מאוד אינסטנסיבי ונדרשתי לנקות היטב מסביב לציפורן.






ראשית היה Seche vite הטופ הכה פופלרי שגם אני קניתיו אי אז בשנה שעברה, אך תחושתי אליו לא החלטית שכן יש לקים בהם הוא מתחזק עמידות נפלאה ויש שכאשר מורחים אותו כטופ מעליהם יש נסיגה בלק (מעין כיווץ  בקצה הציפורן). סברתי שזה הזמן לשלוף אותו מהמגירה שכן עם אחיו הצעיר הלק הצבעוני  מן הסתם תהיה סינרגיה מושלמת. 4 ימים לעמידות בחמישי נסיגה קטנה בקצה הציפורן, בל נשכח שבגוונים האדומים והכהים זה הרבה יותר בולט. זה הלק הראשון מן הסדרה אך בודאי לא האחרון.

את הלקים תוכלנה למצוא במכוני היופי במחיר 49 שקלים.





PUPALASTING COLOR




 PUPA יוצאת עם קולקציה חדשה של לקים בסדרת הלקיםLASTING COLOR  , 12 גוונים במרקם קרמי.  מגיעים בבקבוקון קטן בכמות 5 מ"ל, נוח במיוחד לנשיאה בתיק וזה המקום לוידוי, אני מקפידה תמיד לקחת איתי את הלק התורן בתיק, שמה יהיה צורך בתיקון SOS. האחיזה במברשת נוחה למריחה והיבוש מהיר. דבר היצרן  כי הלקים בעלי עמידות גבוהה, תלוי גוון כמו גם איכות המריחה.


הוסף כיתוב

דגמתי את שני הגוונים האהובים עלי 508 אפרסק ו 301 פוקסיה והם שונים לגמרי, עומדת מאחורי האמירה שלי כי איכות המריחה והעמידות תלויית גוון. האפרסק היפיפה דליל משהו ונוצרו בו פסי מריחה, שכבה ראשונה לא אחידה שניה השלימה. עמידות סבירה של שלושה ימים ואז הלק החל מתקלף.




מושלם, ורוד פוקסיה חי ויפיפה, מריחה חלקה בפורמולה סמיכה כראוי, שכבה ראשונה לכיסוי מלא ושניה לשלמות, עמידות נהדרת של כשבוע. פשוט נפלא.




מספרי הגוונים של קולקציית הקיץ של PUPA
 
צהוב FLUE YELLO 506, אפרסק FLOU APRICOT 508, כתום ORANGE 500, כתום פנינה PEARLY ORANGE 501, קורל CORAL 502, פוקסיה בהיר FLUO FUCHSIA 309,  פוקסיה FUCHSIA 301, ורוד בייבי BABY PINK 202, כחול ים OCEAN BLUE 715, כחול עז FLUO BLUE 718, סגול PURPLE400.




את הלקים ניתן מצוא רק בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ במחיר 20 שקלים



 Sally hansen - Complete Salon Manicure

את הדובדבן שמרתי לסוף, מוצרי סאלי הנסן משכו את ליבי תמיד אך המחיר מעט הרתיע. סאלי הנסן מוכרת זה שנים בזכות מוצרי הטיפול לציפרניים כך שצפיתי שגם הלקים יהיו נפלאים.



Jaded מספר 672 לק בירוק מנטה קריר טמן הבטחה שלא מומשה. הפורמולה דלילה, הפיזור לא אחיד, הלק מעט שקוף ונדרשו 3 שכבות להגיע לתוצאה סבירה, לא אחידה לגמרי ואולם הגוון היפיפיה והעמידות הגבוהה פיצו משהו.




כמו שהזכרתי מעלה ובעבר הזכרתי לא אחת, בעיני גוון הלק "תורם או גורע" לאיכות מראה ועמידות ועל כן בכוונתי לתת לסדרת הלקים צ'אנס נוסף בבחירת לק בגוון חי ואינטנסיבי יותר ולדווח על התוצאות.

את הלקים  במחיר 65 שקליםושאר מוצרי סאלי הנסן תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים




Sally hansen - Salon Effects

ובמה לחתום את מגילת צבעי הקיץ לציפרניים אם לא במדבקות ציפרניים - התמכרתי. בלי מאמץ, בלי לכלוך, בלי טופ או המתנה ליבוש וניקוי העור, אפשר לקבל ציפרניים יפיפיות, מקושטות בציורים חמודים וקיציים או דוגמא אלגנטית ליציאה. כל אחת יכולה, רק מעט סבלנות.




המדבקות עשויות לק ואחרי הדבקתן לציפורן נראות כמריחת לק לכל דבר, 16 יחידות באריזה, פצירה לשיוף השאריות ומקלון דוחק עור.




יש להפריד כל מדבקה מהניילון השקוף ואז לתלוש מבסיס הפס הכסוף, להתאים לציפורן ועל ידי לחיצה ומתיחה להצמיד, המדבקות נמתחות אך בזהירות שלא תיקרענה, אין בעיית אחידות, אין לכלוך על העור, אין צורך בטופ (מי שתנסה תגלה שהוא מעמעם את יופי הצבעים) ואין צורך בהמתנה, להדביק וגמרנו. רק מעט נייר לאשפה, ואת הפצירה לתיק, פצפונת וחמודה.




הן מאוד ארוכות ולכן החלטנו  היורשת ואני לאתגר עצמנו והצלחנו לקשט את ציפרני שתינו בחבילה 1 - בינגו זה הצליח. עם הפתיחה החומר מתייבש שכן זהו לק, אז מומלץ לחלוק או לסגור סגירה הרמטית שלא תתיבשנה.




היצרן מעיד על 10 ימי עמידות, נראה שיש דברים בגו. כך הן נראו אחרי שבוע שלם, הורדתי כי רציתי לגוון, התאהבתי ברעיון, ותמיד יש לי את היורשת להתחלק איתה (אם כי טעמנו בלקים מאוד שונה, אין לי שותפה למנומרים ...) .




אשר להסרה, לעומת הקלות ההנחה והיופי, לא קלה אך לא נוראית, מעט סבלנות, צריך לשפשף אך הרבה פחות מגליטרים, אצלי בתכנון לנסות את כל המדבקות שאשים ידי עליהן ולהתביית על המושלמות שבהן, essie, אינקוקו - אני בדרך.

 
את המדבקות תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר של 59 שקלים.



ואתן, מהם צבעי הקיץ שלכם? שתפו




*הלקים המוצגים בפוסט התקבלו לסקירה









14 תגובות:

  1. הי יפעת, אחלה סיקור!!!
    באיזה מכונים אפשר למצוא את סש ויט
    אני מחפשת מלא זמן ולא מצאתי
    תודה. אינדה

    השבמחק
  2. מעניין, את הלקים של טרינד לא הכרתי

    השבמחק
  3. אוסף מקסים. המדבקות של סאלי הנסן שובות לב

    השבמחק
  4. כולם מהממים! אהוב עליי במיוחד הטורקיז של אסי :)

    השבמחק
  5. כמה לקים! איזה כיף!
    הלק הראשון (צבע ניוד) של אסתי לאודר מזכיר לי נשכחות. לפני כמה שנים חברה שלי אמא שלי השאילה לי אותו או גוון דומה לאיזה אירוע שלבשתי שמלה בגוון ורוד-פיץ' ואני זוכרת שיותר מהלק התלהבתי מהבקבוק היוקרתי. איזה תענוג, תהני לך מותק!

    השבמחק
  6. הרסת אותי עם כמות הלקים הזו!
    שיחק לך בעיצוב עם המדבקה, השילוב מקסים.
    אוהבת את הגוונים הללו, וגם המדבקות יפות מאוד אבל יקרות למדי (מניקור חד פעמי)

    השבמחק
  7. מסכימה שזה יקר אבל כשיש עם מי לחלוק ועם קצת הנחה - מאוד יחודי

    השבמחק
  8. כמוני כמוך, קנקנים עושים לי את זה, ללא ספק

    השבמחק
  9. הטורקיז של אססי עושה רושם מהמם, יקבל את הכבוד המגיע לו :)

    השבמחק
  10. זה קצהו של האוסף :)
    המדבקות לגמרי, שאלו אותי מי צייר לי את זה אז עניתי שמניקוריסטית שלי ;)

    השבמחק
  11. אחקור את העניין ואשיב לך כאן או בפייס
    אפרת ב א' ולא יפעת ב י

    השבמחק
  12. הם חדשים יחסית בארץ, עשו עליה לא מזמן

    השבמחק
  13. איזה פוסט צבעוני. כייפי לאללה!

    השבמחק
  14. היה כיף לכתוב אותו :) תודה רבה

    השבמחק