24 באוגוסט 2013

essie - Sleek Stick




הבאזז שנוצר סביב המדבקות של essie וההתלהבות לקיצורי דרך + הדוגמאות היפיפיות סיקרנו אותי מאוד לנסותן.
4 מתוך 12 דוגמאות הגיעו ארצה והן זמינות ברשת סופרפארם במחיר של 65 שקלים בסטנדים של אססי.



ההגשה נפלאה ופשוטה, כל אחת יכולה, 18 מדבקות בגדלים שונים להתאמה לגודל הציפרניים השונות ופצירה לשיוף השאריות. היה נחמד אם היו 20 ואז היה אפשר לחלוק עם חברה, אבל אני התחכמתי ושמתי באצבע המורדת לק בגוון דומה, כך שהיורשת ואני חלקנו, מה שגורם למחיר להיות סביר יותר.




קלי קלות, לקלף את המדבקה, להניח על הציפורן, לא תמיד היא תתאים לגמרי, הן לא ממש נמתחות אבל נראה עדיין טוב, לשייף את השאריות בפצירה המצורפת והציפרניים מטופחות ומקושטות בדוגמא שלא כל מניקורסטית תדע לעשות. בבית, בלי לצאת, בלי חניה ובלי המתנה, שיחוק.



כפי שאפשר לראות בתמונות , שלוש פעולות פשוטות וכאילו עשינו מניקור מושקע ומושלם.
בחרתי תחילה ב Stickers & stons גם בגלל האבנים וגם כי חשבתי שהוא היפה מבין כולם.




נדרשת הצמדת המדבקה לצפורן והידוק היטב, בתמונה גילגלתי את שארית המדבקה, עדיף להשאירה פתוחה. כך יקל לשייף את השארית עם פצירת הקרטון המצורפת


בתוך מספר דקות, על הציפרניים מניקור מפואר ויפיפה, בלי לכלוך, בלי מאמץ רב.


כדאי לשים לב וביד השניה להניח את המדבקות במהופך כך שבשתי הידיים הדוגמא תצא בפרופרציה.


ביום הראשון, המניקור התקבל מלא ברק ויפה, גם אם לא הצלחתי לכסות את שטח הציפורן במדוייק. למי שלוקחת את כל האריזה לעצמה קל יותר כי אם היה פספוס יש נוספות לגיבוי.



הגדרת היצרן, כשבועיים עמידות, והציפייה הייתה גדולה, אולם נראה כי מים, שטיפת ידיים ובמיוחד חפיפת ראש מרובת חומרים, לא ידידותית למדבקות וכך הן נראו ביום השלישי:


מה שתיסכל אותי מאוד, כי ציפיתי. התלהבתי מאוד מההסרה, ממש כיף, לתפוס קצה של מדבקה ולקלף בשלמותה בקלות. תעענוג, בלי מסיר לק וריחו החזק, בלי לכלוך על העור, זבנג וגמרנו.



A to Zebra

שחור מפוספס בגלים נבחר כפייבוריט של היורשת, הפעם עבדתי לאט ומדוייק, שייפתי בעדינות, ועשיתי זאת אחרי חפיפה בתקווה לאורך חיים יותר גדול.


דוגמא עשירה ומחמיאה לידיים, הידקתי היטב וציפיתי לטוב.


כל שנדרשתי, להדביק, לשייף וזה כל מה שנותר, מעט שאריות מדבקה, אריזה ופצירה (לא שמישה מעבר לחד פעמי).
הפעם המדבקות החזיקו שלושה ימים ואח"כ התחיל כיווץ/נסיגה בקצוות הציפרניים, מה שגרם לי לקלפן, בהנאה רבה כי זה מאוד קל, אני תולה זאת גם בחום הרב.

שורה תחתונה - הגשה נפלאה, קלות הדבקה ושיוף עדין מזכים במניקור מיוחד, מקצועי ונפלא. ולכן חוסר העמידות מתסכל עוד יותר. הייתי קונה, לקראת אירוע/יציאה מיוחדת, כי זה זמין קל ונפלא. אשר לעמידות, יש לי תקוה גדולה וציפיה שבמזג אויר נעים יותר העמידות תארך זמן רב יותר, יש חתונה באוקטובר ואת האדומות אני אשמור לעת עתה, הן מאוד יפות ואני לא חושבת שאף מניקוריסטית תשב לצייר לי דוגמא כה מדוייקת ויפה.

ואתן? כמוני מתלהבות ממדבקות. ניסיתן משל אססי? שתפו




* המדבקות שבחרתי נשלחו אלי סקירה

10 תגובות:

  1. הדוגמאות מהממות...אך במחיר כזה הייתי מצפה לעמידות
    בסופו של דבר גם אם קניתי לק ב65 ש"ח הוא עדיין ישמש אותי תקופה ארוכה בשונה ממדבקה.

    השבמחק
  2. דוגמאות נהדרות וניכר כי העניין פשוט, אבל שלושה ימים עמידות? זה על גבול הלא מקובל עליי, ב-65 ש"ח לאריזה. בנתיים היחידים שהצליחו לספק אותי בתחום הזה הם אינקוקו.

    השבמחק
  3. המחיר לא זול ואכן מתסכל כי הייתי מצפה ליתר עמידות, האחרות תחכנה לסתיו...יש לי הרושם שגם מזג האויר לא הטיב עימן.

    השבמחק
  4. אין מה להשוות. לק ישמש אותך לתקופה ארוכה, וההתעסקות עימו שונה. פה היתרון הוא הדוגמא שלא קל/אי אפשר לעשות לבד

    השבמחק
  5. הרעיון של מדבקות מגניב (למרות שאני ממעטת להשתמש בהן, כי אני בקטע של לעצב לעצמי)
    אבל שלושה ימים? קצת מבאס=\

    השבמחק
  6. מדבקות אכן מאוד יפות אך המחיר מוגזם... אני אוהבת להשתמש במדבקות "סלון אפקט" של סאלי הנסן...יש מגוון רחב מאוד של דוגמאות וגוונים והן עמידות על הציפורן (בין 4-6 ימים, תלוי בפעולות שאני עושה). בארץ הן עולות 30 שקל, אני מזמינה מהאינטרנט ויוצא לי אפילו זול יותר... כ20 שח לקופסא. המשייף שמגיע בקופסא יכול לשמש כרב פעמי :)

    השבמחק
  7. המדבקות של האנסן משובחות, סקרתי אותן בפוסט הלקים (ראי קישור בפינה עליונית שמאלית בבלוג) אולם צחירן הרגיל הום 60 שקלים ורק עכשיו ניתן להשיגן ב 30 שקלים. כלל שווה לחלוק עם עוד שותפה אחרת זה יוצא ממש יקר. הדוגמאות הן שעושות את ההבדל.

    השבמחק
  8. מגניב לגמרי, אבל זה יותר ממבעס ממש מתסכל ולכן האדומות ישמרו לאירוע משמח באוקטובר, שאז זה קל יותר מללכת למניקור

    השבמחק
  9. המחיר לא זול אבל נחמד להתפנק מידי פעם במדבקה כזו לכבוד אירוע מיוחד כשאין זמן להשקיע ובכל זאת רוצים לוק שיקי ומדליק.
    אצלי רוב הלקים במילא לא מחזיקים יותר מ 3 ימים..
    נקווה שיהיו הנחות מעניינות בהמשך או שנזמין אונליין :)

    השבמחק
  10. מסכימה איתך שזה פינוק ולא ליום יום. עכשיו מקבלים על כל 3 פריטים, ערכה לטיפוח הציפרניים. יהיו הנחות לדעתי, לא תכופות, צריך רק לת מבט כשאת בפארם

    השבמחק