21 באוגוסט 2013

I'ts DIOR time




כשהגעתי למרכז ההדרכה לטיפוח ואיפור של המותג המדהים CRISTIAN DIOR המחשבה הראשונה שעלתה בי "מפה יוצאת הבשורה". מאז שאני זוכרת את עצמי משתמשת באיפור יוקרתי, בעיניי הגוונים והעיצובים של האיפור של דיור מושלמים. דיור מחדשת לא מעט הקיץ הזה, בבישום, באיפור ובטיפוח.



שרון צרפתי מנהל הדרכה ראשי דיור ישראל, העביר לנו בחן והמון ידע, פרזנטציה מרהיבה, מפתה ומסקרנת אודות החידושים בדיור.




Be Iconic‏   

Dior Addict Gloss

לסדרה הצעירה ורבת הגוונים נוספו 24 גוונים חדשים ב 3 מרקמים: שימר מבריק ונוצץ, פנינה ופיור ללא גליטרים.  4 המובילים הם  DIABLOTINE 643 אדום קורל , 553  PRINCESS ורוד,  433 DELICE אפרסק קורל   ו343 SPRING BALL אפרסק שנהב  אשר להם תוכלנה למצוא ליפסטיק בגוון זהה.



אפשר לצוות עפרון שפתיים בגוון שקוף לתיחום (אשר כהמלצת שרון יכול לשמש גם כפריימר מקדים לצלליות) - מושלם.  (מחיר הגלוס 167 שקלים, עפרון 100 שקלים).



Dior Vernis

4 גווני הלקים החדשים - שפתון וגלוס בגוונים תואמים דורשים כמובן השלמה על הציפרניים, 4 גווני לקים במספרים ושמות תואמים, אפשר ביחד ואפשר לחוד, שרון סיבר את אוזנינו כי ההדגשה אינה על העמידות אלה על הברק, היופי והפיגמנט, הגוונים קייצים, עשירים ומחמיאים, הפורמולה נוחה למריחה,המברשת מוצלחת והמריחה חלקה. (מחיר הלק 138 שקלים)


Dior Gel Coat

*חדש* דיור לקחה את טכניקת הג'ל המאריכה את עמידות הלק ויצקה אותה לתוך בקבוק הניתן לקניה בפארם - נראה כמו כל טופ רגיל, מגביר גם את העמידות, ושומר על ברק נפלא. כל שנדרש הוא למרוח כל יום יומיים שכבה נוספת. עלי החזיק שבוע ואף יותר. (מחיר הטופ ג'ל 138 שקלים)




Dior Addict Delice

חדש בסדרה, בקבוק שקוף מוארך, פירותי ופרחוני, דמיונו חמוציות, יסמין, ילנג ילנג ווייט מאסק - התוצאה רעננה - בושם שמייד תרצנה לקחת הביתה. אהבתי את הבקבוק, אהבתי את צבעו ואהבתי את הרעננות שלו (הבושם במחיר  429 שח ל-50 מ"ל,  603 שח ל-100 מ"ל). לקמפיין נבחרה הדוגמנית בת ה 17 -  דפני גרונוולד: הפנים החדשות של דיור





Dior Homme Cologne
גרסא חדשה לבושם הנצחי. פרנסואה ד'מאשי יוצר הבושם הצהיר "רציתי ליצור בושם מודרני, עם רעננות וניקיון של תווי כותנה".  הוא בחר להרכיבו מתווי ראש של ברגמוט מקלבריה, תווי לב  של פרח אשכולית איטלקי, ותו בסיס מתמשך של וויט מאסק. הסתכלנו זו בזו והנהנו בראש בהסכמה, זה בהחלט הבושם בהא הידיעה עבור הגבר שלנו, אנחנו בהחלט מוכנות להסניפו 24/7, גברי, חושני אך עם זאת רענן ולא משתלט. (לא מתחייבת לא לגנוב פה ושם גם התזה או שתיים לעצמי - רעננות כובשת) לקמפיין נבחר רוברט פטינסון - צעיר, מושך ואליל הנוער.


דיור מושכת לכיוון צעיר, הגוונים שמחים ונועזים, הדוגמנים גם הם צעירים ושובבים משהו. מצעיר את המותג ושומר גם על שאר הלקוחות, הרי כולנו רוצות להיראות ולהרגיש צעירות. ומכאן הגענו לרגע המכונן של ההשקה, חשיפת הקרם המחודש של דיור, WOW


Dior Capture Totale
לראשונה! פריצת דרך שזכתה בפרס נובל (אחד מיני רבים עבור דיור) המטפלת בשכבה העמוקה של העור היפודרמיס. פערתי פה בפליאה ושאלתי את שרון "הלו זו מהפיכה, פריצת דרך אמיתית ומדהימה"  

מסתבר שבדיור קיים מחקר תאי גזע כבר למעלה מעשור. וכך התגלתה אוכלוסיה של תאי גזע בעומק העור המאפשרים את יצוק העור. הקרם שהושק באוגוסט 2013 מאפשר באמצעות שימוש עקבי במוצרים: לבנות את העור, למלאו מחדש להחליק ולהאיר אותו, אם זה כך, בעיני זו פריצת דרך אמיתית.

אפילו האריזה פורצת דרך ומיוחדת, לא עוד פתיחה בסיבוב אלא בלחיצת כפתור, לא רק זאת אלא שהכמות גדולה יותר מהרגיל 60 מ"ל. 
HAUTE NUTRITION CREME - ק2 גרסאות לקרם -  לעור רגיל ומעורב ולעור רגיל עד יבש לשימוש לפנים ולצואר במחיר 953 שקלים ל 60 מ"ל
ULTI-PERFECTION CONCENTRATE   סרום - אנטי אייג'ינג, מתקן לעומק סימני גיל נראים לעין במחיר 1158 שקלים ל 50 מ"ל
MULTI-PERFECTION EYE TREATMENT- קרם עיניים במרקם משיי המיועד להחליק למצק ולהאיר את אזור העיניים במחיר- 546 שקלים ל-15 מ"ל.



שמתי ידי על דוגמיות מהקרמים ואני מתכוונת להתנסות על עורי. צעד "קטן" לדיור, צעד גדול לנשיות.


*הוזמנתי כאורחת להשקה






























4 תגובות:

  1. טוב שיש הזדמנויות כאלה להיפגש. התמונות מאוד יפות

    השבמחק
  2. תודה יקירה, דווקא באירועים האלה פחות אפשר לפטפט

    השבמחק
  3. האריזות שגורמות לברכיים לרעוד:)

    השבמחק
  4. עזבי ברכיים, כרטיס האשראי, הקרם עולה כ 1000 שקל וההנחה מזערית אבל אני ממש רוצה לקנות אותו...

    השבמחק