13 באוגוסט 2013

CAROLINA LEMKE BERLIN Eye wear summer 2013 collection




ההזמנה להשקה של קולקציית המשקפיים לקיץ 2013 הפתיע אותי וגרמה לי להתלבטות לא קטנה, אני אוהבת ואפילו מאוד אוהבת משקפי שמש (ואקססוריז בכלל) וכמה שיותר גוון, אבל לא חשבתי על חווית קניה בחלל פתוח כמשהו שאתחבר אליו. מפה לשם הסתבר שההשקה בתוך חנות וגם מחקר קטן ברשת הראה עיצובים עדכניים ויפייפים, אז הגעתי.



חוויה נהדרת, מי שאוהב/ת גיוון, שאוהב מגגון גדול של עיצובים משמרני וקלאסי (לאו דווקא מחוייב ביחד) ועד צבוכני ועדכני בסגנונות שונים, ימצא/תמצא שם את מבוקשה. הגעתי די מוכנה היות והסתקרנתי למסגרת גדולה אולי אפילו עיצוב מעט חתולי, ובכל זאת הקשבתי לסקירה המעניינת אודות הקולקציה.



דבר היצרן: רוב המשקפיים עשויים מחומר "אצטט" בעבודת יד – חומר עמיד רב צבעים וגמיש, העדשות מיוצרות בחברות האופטיקה המובחרות בארץ ומעניקות הגנה מקרינה אולטרא סגול (UVA+UVB) באורך גל של עד 400 ננומטר.





מי שמחפש/ת משקפי שמש מודרניים ועדכניים,מבחר גדול, קלים ונוחים על הפנים והכיס, קרולינה לימקה הוא המקום הנכון עבורו. הייתי עייפה ודי מסוחררת משלל המסגרות היפות ועל כן החלטתי להגיע שוב, הפעם ל OPEN STORE כדי להעביר לכם את חווית הקניה האמיתית ועל כן הגעתי לסניף בקניון שבעת הכוכבים, והבנתי את היתרון באופי הקניה, סטנד עגול וענק ועליו מוצגים כל הדגמים בשלל הצבעים השונים, דיילות מקצועיות שיש להן הרבה מאוד סבלנות וגם ידע להתאמה.




די מהר התבייתתי על 2 דגמים אבל מבט קטן במראה הראה שהפעם בלי התארגנות ואחרי יום עבודה להעלות תמונת אייפון שלי במשקפי שמש לבלוג תהיה טעות נוראה :)





וכאן התגייסה הדיילת המקסימה בפוזה למצלמה והתנדבה להיות דוגמנית לרגע, התוצאה לפניכם, גם הקלה עלי להטות את הכף לאיזה משקפיים אקח. זה המחודד יותר נשאר לבסוף בחנות/




הדגם המרובע יותר, הלך איתי הביתה.




ולא דיברנו עוד על המחיר, האיכות נהדרת, המשקפיים קלות על גשר האף ועם תנוך האוזן, הגנה מרגיעה לעיניים אל מול השמש, המחיר קל על הכיס, בין 150-300 שקלים בלבד. 300 דגמים , כל אחת ואחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו וביותר מאחד, טייסים, גון לנון, ריי באן, עץ, חתולי ועד - רק לבקש, באחת מ 35 נקודות המכירה במרכזי הקניות.




מילה אחת אחת על הפרזנטורים. בר רפאלי מדהימה והחיבור עם ציון ברוך מוצלח. מי שראה את הסרטון שלהם יבין כמה מוצלח. 




המשקפיים אצלי כבר חודש, לא כבדות שזו מעלה נפלאה, העדשה בכהות הראויה מול השמש, העיצוב סופר עדכני, ואם בכל זאת. הקופסא השחורה אלגנטית ויפה, אבל מאוד כבדה אז...ציוותתי להם נרתיק קטן וקל של משקפיים אחרות (רמז, מתחיל בריי) פרט חשובעל מנת לשמור לאורך זמן על משקפי השמש, ממליץ  היצרן לשמור עליהם בנרתיק כשאינם בשימוש, להרחיקם ממגע עם מי ים וחול, להימנע מחשיפה לטמפרטורה של מעל 45 מעלות ומעת לעת לנקותם עם מעט מים ומטלית רכה בלבד בכדי למנוע את שריטת העדשות. כמה פשוט ככה קל.


לפרטים נוספים ולצפיה בקטלוג הכנסו לאתר החברה כאן



*הוזמנתי כאורחת להשקה של קולקציית הקיץ.


3 תגובות:

  1. תתחדשי! נראות יפייפיות

    השבמחק
  2. תודה מקסימה, חג שמח ושנה מאושרת

    השבמחק
  3. אמן! גם אצלך :-)

    השבמחק