30 באוגוסט 2013

LOREAL Paris - beauty road show לוריאל פריס



אם אתעלם מכל הקשור בביגוד, הנעלה ואיבזור, אפשר לומר שלוריאל פריז "מלבישה" אותנו מכף רגל ועד ראש ובגדול, נכחתי באירוע בו הוצגו החידושים לעונה.



צבעי שיער וחומרים מטפחים החל משמפו וכלה בשמנים לשיער, טיפוח לפנים ולגוף, צבעים לציפרניים, איפור על כל תחומיו, משזפים לגוף ולפנים ועוד ועוד.



באירוע הוצגו חידושים מבית לוריאל בנוכחות אוריאה לייט הגורו העולמי של הטרנדים אשר הדהימה אותנו בספרה מאין נובעים הרעיונות לצבעים ה"שולטים". מיקי בוגנים האחד והיחיד על האיפור ועוד.


WILD OMBRES PREFERENCE 

ראשית טרנד האומברה הביתי לשיער שעשה עכשיו עליה ארצה.



אם פעם לכל טרנד אופנתי ורצון לשנות נדרשת לקבוע תור אצל הספר, לחפש חניה, להמתין זמן רב ולשלם הרבה, לוריאל מביא לך את הטרנד בקלי קלות בתוך ערכה קטנה על מדף הפארם.


כמה פשוט ככה קל, הכל כבר בפנים, כולל הכפפות, מברשת פטנט מרוחה בחומר, לסרק והמתין מעט ובינגו, אתן שם. טיפ שקיבלנו ממעצב השיער, מתאים להתחיל מקו האוזניים או מקו הסנטר, לבחירתכן.


4 גוונים בסדרה, אך על שערי הבלונד בהיר, לא נראה ההבדל. התהליך פשוט וקל, ערבוב, סרוק המתנה לא ארוכה ותוצאה מקצועית ויפה.


FALSE LASH WINGS

מסקרה עם ידית ארגונומית למראה של מניפת ריסים המדמה כנפי פרפר, מעניקה נפח ומעבה. המברשת אסימטרית ליצירת ריסים מלאכותיים, עבים פרושים ומופרדים, מורכבת מקשתות גמישות, כך דבר היצרן.




הנסיינית הצעירה בבית בעלת ריסים ארוכים אך דקים, קפצה עליה כמוצאת שלל רב שכן ראתה אותה כבר בעמודי המגזינים, מרחה את הריסים ונשבתה, מדווחת שהמברשת מאוד נוחה לאחיזה, הריסים מופרדים מעובים וארוכים. אנחנו לא נוהגות להשתמש באותה המסקרה, לכל אחת יש את המסקרות שלה.




למראה ריסיה רציתי להתנסות לקחתי אותה אלי חזרה ומצאתי שכל שכתוב קורה. מפרידה, מעבה ומאריכה ואכן הריסים ארוכים מעלה מעלה והחיצוניים ממש באופן דרמטי, לרגע רציתי להאמין שהריסים שלי ארכו. טיפ קטן, לאחר מריחה של 2 שכבות השתמשתי בצד העליון של המברשת (ראו תמונה) להפרדה מושלמת. ההסרה קלה וידידותית.





INFAILLIBLE LIPSTICK

עד לשנים האחרונות לא התקרבתי לשפתונים עמידים, תחושת היבוש בשפתיים צרבה לי ולא אהבתי את מראה המאט המובהק, YSL ורימל קייט מוס שינו את הגישה. אני אוהבת שפתונים מבית לוריאל ולכן שמחתי להתנסות בשפתון הדו שלבי מסדרת אינפליבל. האריזה מוצלחת מאוד בשל הקלות לראות את גוון השפתון ולשלוף בקלות המגירה, אך ארוכה משפתון/גלוס ממוצע.



דבר היצרן כי האפליקטור הנוח לשימוש מאפשר ציור מדויק ונוח של מתאר השפתיים נכון בחלקו לגונים הבהירים והבינוניים. דגמתי 2  גוונים יפיפיים, מלאי נוכחות ועזים בסדרה 505 - אדום עז, ו  121 פוקסיה נועז ונדרשתי לצייר בעדינות ודייקנות כי אין הזדמנות שניה, ברגע שמרחת הגוון מתקבע. זה צורב אבל לשניות קצרות, יש לחכות דקה לקיבוע מלא של הצבע, הצריבה נרגעת ונעלמת ואז להוסיף את המקבע הלחותי, מראה המט הופך רך ומבריק והעמידות מתחילה, מבחן קפה ומאפה, אין סימנים על הכוס ואין דהיה, כריך צהריים, אין סימן ולו קט של צבע והשפתון נשאר, אולי אם אאתגר אותו באכילה קלאסית של ספגטי ;).



לאחר כ 7 שעות אולי אפילו 8 הרגשתי צורך לחדש את הלחות, בקטנה. לוריאל מצהירים על עד 24 שעות, לא יכולתי לבחון את זה כמובן.  ביום קליל שאתן חוטפות במשך היום ושותות קפה בלי ארוחות מורכבות תופתענה לחזור הביתה כשהשפתון שמשחתן בבוקר נראה עדיין עמוק ופיגמנטי. התשלום - בהסרה, נדרש מסיר איפור עמיד, שכמובן לא היה לי בבית וכך התעוררתי ליום המחרת עם שיירי צבע על שפתי. לאוהבות הנוחות בלי לוותר על לחות, זה המוצר בשבילכן, אני אוהבת לחדש את השפתון ואוהבת להחליף שפתונים ולכן אשמור לי אותם לאירועים, כיף להגיע לאירוע רב מתאבנים ולגלות שהשפתון נשאר יפה ומחמיא, בכל הצילומים.

הגוונים רבים ויפים מניוד טבעי ועד העזים. טיפ קטן - שלב 2 הלחותי עלול לימס ולאבד צורה בחום (בתיק בעת נהיגה, בישיבה לקפה ביום שמש וכו'), שמנה לב.





OMBRE COLOR RICHE

טרנד האומברה בשימוש ביתי גלש גם אל ה...ציפרניים, את סדרת הלקים הנהדרת קולור ריש, המכילה טופ כבר בפנים שמחזק ומעניק ברק, סקרתי כבר פה. לק מצויין בבקבוקונים ממתקיים , כ 60 גוונים במחיר 20 שקלים האחד




בשימוש באביזרים שיש לכל אחת ואחת מאיתנו בבית ובמספר שלבים קליל מציעה לוריאל עיצוב יפה לציפרניים.





הסרטון הנ"ל שהוקרן באירוע, עורר התפעלות בשל הקלילות והנגישות, איתרתי אותו ביוטיוב, צפיתי, הפנמתי ויצאתי לדרך



מסתבר שזה נגיש אבל לא כל כך קל, ולכן התמונה כה קטנה מעלה, שלא תראינה את גודל הבושה. לקח לי רגע לקלוט שביצעתי הפוך מהסרטון רקע כהה ללק בהיר ולא להיפך, או ש...צריך יותר אימון ולא ילך בקלות, מבטיחה לנסות להשתפר, הלקים נהדרים ועמידים ואין לי ספק שעוד נסיון שניים או יותר :) וזה יצליח.




AGE PERFECT – Renaissance Cellulaire

איפור הוא אהבה ענקית, אבל א ב הוא טיפוח סקין קורן ובריא. הסדרות של לוריאל פריז טובות ואף מעולות בעיני, וניסיתי את רובן. אנדי מקדואל המקסימה הובילה את רויטליפט ובסדרה זו, נכנסת לתמונה ג'יליאן מור המדהימה. לוריאל נותנת מענה לטווח גילאים רחב לפי צרכיו, המחיר הוגן, ויש גם מבצעים. היחוד בסדרה זו הוא שהיא מייעדת עצמה לגיל 50, שאז העור צריך שיקום תאים והחזרת חיוניות לעור. התלבטתי האם להתנסות בה או למסור לנסיינית, קצת בגלל האגו אולי. יש לי עור טוב ומראה צעיר ולא אחת נהניתי מאוד מסדרות שיועדו כרונולוגית לגיל צעיר משלי. אך הסקרנות, האריזות בזהב והבטחות היצרן ההגיוניות ניצחו ויצאתי לדרך.


קרם יום עם 15SPF קרם לילה וסרום בסדרה, אני קיבלתי קרם יום וסרום לסקירה.



האריזה היפיפיה התגלתה כמתסכלת למראה שכן כל טביעת אצבע או שריטה קלה נראות עליה בבירו, אך זוהי המגרעת היחדה בקרם.  הוא נהדר, אורירי ונספג היטב, יש לו ריח בושם חזק מעט, אחריו מסנן קרינה והמתנה של מספר דקות עד האיפור. עורי מטופח תמיד ובכל זאת, לאחר כשבועיים החלה תחושה טובה של "עור חלק" ורך, כזה שכיף לגעת בו, התמדה של חודש מביאה אותי לחשוב שיש לו השפעה טובה גם על אחידות העור.



אהבתי את אריזת הסרום יותר שכן היא עם משאבה. היצרן ממליץ לשלב בין השניים למיקסום התוצאות, ולהקפיד בוקר וערב - הגיוני מאוד. הסרום קליל ונהדר, הספיגה קלה ומהירה והוא גם חסכוני.  בשניהם סרום וקרם השתמשתי גם על הצואר, אני מקפידה מאוד ללחח את הצואר, בזמנו אף קניתי קרם יעודי יקר של חברה ידועה, אך ורק בלצואר אך מבחינת נוחות קל יותר להשתמש בקרם אחד ומה שטוב לפנים שלי, אין ספק שטוב גם לצואר. מסקנתי היא כי גם אם הקרם מיועד לגיל 50, בנות 40+ שעורן עייף, עמום ולא אחיד, תהנה מהסדרה ומתוצאותיה. חסר לי רק קרם עניים, מקוה שבלוריאל קוראים את מחשבותי...

את המוצרים תוכלנה למצוא ברשתות השיווק ובפארמים.

ואתן, חובבות לוריאל כמוני? ניסתן אומברה על השיער ו/או הציפרניים? שתפו




*הוזמנתי כאורחת להשקה, המסקרה השפתונים והקרמים התקבלו לסקירה









2 תגובות:

  1. האומברה הייר הוא טרנד שאני כבר מזמן מתה לנסות אבל בצורה מאוד מסוימת. אני יותר אוהבת שילוב של כמה גוונים לאורך השיער מאשר צביעתם רק של הקצוות כי זה נוטה להראות קצת לא נקי בעיניי.
    הציפורניים באומברה ממש מצאו חן בעיניי
    אהבתי את השפתונים העמידים שהסווצ'ת כאן. הרבה זמן סקרנית לנסות את הסדרה הזו

    השבמחק
  2. פרשנות שלך לאומברה, מגניב. באומברה לציפרניים מצא חן בעיני מייד עם צפיה בסרטון, מסתבר שנדרש לי "אימון קל" מה שנחמד שהכל זמין בבית. אם את מתחברת לעמדים, כדאי יש גוונים מאוד מוצלחים.

    השבמחק