11 באוגוסט 2013

בורז'ואה My - BOURJOIS - HAPPY 150th




את הפוסט על חגיגות ה 150 של המותג האהוב עלי בורז'ואה לקח לי הרבה זמן לכתוב, כי לא ידעתי על מה לוותר.



כל מוצר שניסיתי מוצלח ואפילו מלהיב, שניתי את התלהבותי בקולי קולות בפייסבוק, בפורום איפור בתפוז, בקרב חברותי ואיכשהו בבלוג לא בא מספיק לידי ביטוי. אז אשתדל לא להאריך יתר על המידה. הוזמנו לערב במסעדת נונה בנוה צדק שכולו, אוירה חמה, אוכל ויין טוב, קינוחים מעולים וחברותא. היה נעים, חמים וטעים.



אהבה ממבט ראשון - לפני יותר משנה בפריטי וומן, ההפנינג המלהיב של המשביר, פגשתי את רפי מנהל ההדרכה, בחור יפה ומוכשר. אל מול נועם ההליכות והסבלנות שלו, בילינו את רוב הביקור אל מול הסטנדים הצבעוניים של בורז'ואה



הוא הביט בי וביורשת הצביע על כמה פריטים והמאפרת המקסימה הניחה מ.אפ, פודרה, שפתונים ומסקרה וצלליות- קנינו את הכל. זו היתה עבורי סנסציה, בפעם הראשונה בחיי שקניתי מ.אפ בלי להתנסות בו ליום שלם לפני - נדיר שזה קורה לי עם בושם או מ.אפ. זו הייתה קליעה בול, בגוון, במרקם בכיסוי, ככה זה התחיל.

Flower prfection

כשמו כך התגלה המ.אפ כמושלם, סמיך במידה הנכונה להנחה באצבעות, חסכוני, כיסוי בינוני כבר בשכבה אחת אך ניתן לבניה לכיסוי מלא, הגוון תואם 1:1 לגוון עורי, ניתן לכסות בו את כתמי הפיגמנטציה כקונסילר ומתחבר לכל פודרה המונחת עליו והעמידות לכל היום נפלאה. 10-12 שעות ללא כל בעיה. אגב, הוא מוגדר כמ.אפ לעור יבש רגיל אך רפי התאים לי כעור מעורב יבש וליורשת כעור מעורב רגיל. אם תתעקשו בכל זאת, הספוגית המצורפת היא סוג של גימיק ומסרבלת את הבקבוק ובלחות הקיץ בחודשי יולי אוגוסט הוא לא ממש עמיד עלי ועל כן נדחק לקצה המגירה, מצפה לשלכת.


3 2 1 PERFECT 

ל 3 2 1 חיכו לא מעט מבנות ארצנו מכורות האיפור וכשהוא הגיע עבור היורשת בעלת עור צעיר מעורב, שמן ב T הוא התגלה אכן כמושלם, נוזלי, קל להנחה באצבעות כיסוי טבעי המעניק גוון אחיד ונאה לפנים ובעל עמידות מרשימה בלחות הקיץ הנוראית, הוא דורש פידור בהמשך היום ובשבילו יש את...


Poudre Compacte


הפודרה התגלתה כמעולה, משיית, דקה, לא מקומחת, עמידה וניתנת לבנייה בשכבות -  רק לקחת אותה לטאצ'אפים במשך היום. סקרתי אותה בפוסט כאן, המלצתי עליה בפה מלא, חבל שלא ביקשתי פרוטה על כל פעם ששיבחתי והיללתי אותה :)



ואם תהיתן עד כמה, התמונה תוכיח, בכל פעם שיש מבצע היורשת ואני מצטיידות בכמה.

Healthy balance



הסקרנות הביאה אותי להזמין מ ASOS בציפיה להצלחה, פודרה נוספת מבית היוצר של המותג שטרם עשתה עליה אז המיועדת לאיזון וספיחת שומן, הריח שלה נהדר, האריזה איכותית יותר ויפה לא פחות משל אחותה הבכירה, משיית, דקה ומתמזגת כך שניתן לבנות שכבות, היא הולכת איתי בתיק תמיד לתיקונים, לא עם הפודריה הדקיקה כי אם מברשת קבוקי קטנה. 






לאט לאט הסטנדים הופיעו בכל הרשתות, האוסף גדל. אשתדל לא להיסחף אלא על קצה המזלג.


את נפלאות הטוש לעיניים עיפות גיליתי בשנים האחרונות, עת הופיע שקיות קלות בעיניים. הטוש של בורז'ואה לא מתאים כקונסילר לדעתי, אלא כטוש הארה, פחות זוהר אבל בעבורי לטשטוש השקיות בעיניים די בו. יש טובים ממנו, אך במבצע טוב, בהחלט שווה קניה.

וכך התאהבנו במותג בורז'ואה, מיתוג עממי, בתוצאה שלא נופלת ממוצרי יוקרה, יש שמועה שהמותג הוא מבית שאנל, אני סבורה שיתכן ופריטים מסויימים מיוצרים בבתי החרושת של שאנל, אך אין צורך להיסחף ולמתג אותו כך, אני גורסת שבכל מותג ומותג, החל מהזול ביותר ועד שאנל היוקרתי תמיד נמצא מספר פריטים שנאהב, בבורז'ואה מצאתי רבים וזה בורז'ואה צרפתי וזה טוב.





כשהגיע הקונסילר מסדרת הלתי מיקס - כשמו של מ.אפ הדגל סבורני של ב'ורזואה, אצנו לרוכשו, סמיך דיו כדי לעבוד איתו באצבעות בקלות אך דק מספיק כדי להניחו בשכבות, קונסילר לכיסוי בינוי גבוה ולכהויות קלות עד בינוניות הוא נתן פייט מעולה. חשוב ללחח את העיניים, אני והיורשת בעקבותי מניחות בד"כ קרם עיניים רק בערב. הוא מכסה ונראה נפלאה, מה שקצת מפריע הוא שכאשר הוא מגיע למחציתו לערך, קשה מעט להוציא את החומר מהשפופרת.

עניין מספרי הגוונים לא ברור דיו במותג שכן אם את מספר מסוים במ.אפ X, לאו דווקא תוכלי להיות בטוחה שגם ב Y זה יהיה מספר הגוון ההולם לעורך, כדאי תמיד תמיד להתנסות בפארם במ.אפ/קונסילר לפני הקניה.









ומכאן קצרה היתה הדרך ללק כמובן, מבחר גוונים לא גדול בצבעי גלידה אז בחרתי בבוהק שביניהם, לא נרשמה עמידות מזהרת אך הגוון יפיפה והמברשת נוחה, קיבל סקירה משלו כאן.


זמן רב חיכיתי לעלייתם של הלקים SECONDE 1  במרקם ג'ל, עם פטנט המברשת הרחבה. הצהרת היצרן - שניה אחת (לציפורן) , שכבה אחת, יבוש מהיר שבתה את ליבי. אצתי רצתי לרוכשם, לא עמדתי בפני הגליטר היפיפיה ולאיזון בחרתי בלק קרמי בגוון "צעיר ועדכני". האריזה יפיפיה, המזכירה את מבנהו של מגדל אייפל, הידית נוחה עד מאוד לאחיזה, המברשת מעולה, יש ציפרניים (זרת, אצבע ואפילו קמיצה) שניתן לכסות במריחה אחת בלבד.


14 - Rainbow apprition - הוא גליטר סגלגל מנצנץ שהיה עלי מראש לשים על לק קרמי אך בהתלהבותי מגליטרים הנחתי שכבה על שכבה עד שהגעתי לשלוש, תוצאה מקסימה ועמידות נפלאה, המברשת מדהימה ומכסה את מירב הצפורן במריחה אחת, היבוש גם אם לא בשניה מהיר והעמידות ממש מוצלחת.



הגוון ה"צעיר ועדכני" הקרמי, לעומת זאת לא ממש נשא חן בעיניי על ציפרני הידיים, חיש קל הועבר לפינת הפדיקור - מרחוק הוא נראה יפה הרבה יותר. מברשת רחבה ונוחה, מכסה את שטח הציפורן, שכבה ראשונה לאטימות מלאה, כהרגלי הנחתי 2, פורמולה נהדרת ויבוש מהיר. הגוון לא מדויק בצילום, דומה יותר לפקק הבקבוק.




Volume glamour Max היא כל מה שרציתי במסקרה, מברשת נהדרת, מאריכה ומעבה כאחת תוך שהיא מעגלת כלפי מעלה, אינה נמרחת  ולמרות שאינה מוגדרת כעמידה היא תישאר לכל היום, אך אין מושלם, ההסרה שלה לא קלה, צריך לשפשף לא מעט עד להורדתה, אם תשאלנה אותי, זה שווה את המראה/התוצאה.



10X The volume

תמיד אהבתי מסקרה צבעונית, לא בשימוש יוםיומי אבל גם לא כסתם גימיק, נותן טאצ' מעניין ובגוון הנכון גם מחמיא מאוד לעיניים. החביבים עלי הם ירוק וטורקיז ואף סגול. לא מעט מותגים הוציאו מסקרות צבעוניות, אם בגוונים רכים שנדמים כשחור ורק במבט קרוב מאוד נראה הגוון ואם בגוונים אינטסיביים זוהרים.



בקולקציית הקיץ הושקו מסקרות צבעוניות המבטיחות פי 10...קיבלתי לסקירה את הטורקיז. המברשת צפופה, אך החומר לא נמרח והריסים מעובים לתחושה של ריסים מלאכותיים, עבים ומעט כבדים, בניגוד למסקרה בגוון אינטנסיבי אותה אניח רק על החלק העליון של הריסים אשר משחתי במסקרה שחורה, כאן מרחתי על הריס עצמו, תכלת טורקיז, לא מוגזם, לא זוהר למרחקים, אך מי שישב מולי יראה ריסים עבים, ארוכים צבועים בתכול, אהבתי! ההסרה סבירה בהחלט. הידית קצרה מאחותה הבכירה אך נוחה לאחיזה. חפשו מבצעים, יש!



בעיצומו של הקיץ היה זה טבעי שבהשקה קיבלנו לסקירה גם את הברונזר של ב'ורזואה. גימיק של מראה מסתובבת, נחמד יש לומר. לא אשת ברונזה אנוכי ועל כן העברתי אותו לסקירה לנסיינית חובבת שיזוף. לטעמה הברונזר מוצלח מאוד והמרקם מאוד נוח במריחה, ולמרות שהגוון הוא הכהה מבין השניים הקיימים, אינו מוגזם ואפשר לעבוד איתו בעדינות לקבלת מראה יפה וזוהר של קיץ, לרגע הרהור של חרטה אבל לא, אני וברונזרים בד"כ זה יותר בשל הקנקן, אח"כ הם מעלים אבק במגירה, אלא אם הם בגוון/פיגמנטיות המתאים להופכם להיות סמקים שמישים.



BB CREEM 8 IN 1

BB CREEM מאוד פופולרי במדף האיפור שלי, יש עם כיסוי בסיסי ויש עם כיסוי גבוה כמעט כמו מ.אפ, כך שהיה ברור לי שאת הBB במרקם קרמי של בורז'ואה אני חייבת לנסות.  לחות, הגנה (20SPF), אנטי אייג'ינג, נגד הברקה ועוד.



וכך במסגרת הנאת הרכישות באירוע הסופר פארם בהשראת פריז, היה זה אך טבעי בעיני לקחת הביתה את ה BB המסקרן, חברה אהובה, חזקה במ.אפים, אריזה מקסימה ומרקם קרמי. MUST


הייתה זו לי הפעם הראשונה שמוצר של בורז'ואה היה פחות מנפלא בעיני, אמנם ניתן לבנות שכבות, אך הכיסוי הוא קל ולא יכול לאדמומיות או כתמים. המרקם נעים והמריחה חלקה ואחידה, אך לא ידידותית לנקבוביות, ושלי די מינימליות, הספוגית נחמדה אך לא יותר מכך. בעבורי המוצר סביר אך לא מעבר לכך והעמידות למספר שעות לא יותר. ובכל זאת: אריזה נוחה, מרקם חלק, הגוון מתאים לי בול 1 ל 1 מה שממשיך את מסורת המ.אפים של בורז'ואה, תמיד מוצאת גוון מדוייק, בציוות לפודרה אפשר להסתדר, תכלס ציפיתי ליותר.




הצלליות הבודדות של המותג נראות ממש כמו העוגיות הצרפתיות האהובות עלי - מקרונים, יש קשת גוונים גדולה מפגמנטיות ועד בהירות מאוד. העדינות שבהן תדרושנה מעט מאמץ להוציא חומר על המברשת אך אני רואה בזה גם יתרון, לקלות שליטה בחומר לעומת הגוונים החזקים שפיגמנטיים יותר. אם יצא לכן הרגיש שהצללית יבשה, כאילו נוצר עליה מעין קרום, כדאי לגרד את השכבה העליונה בעדינות והצללית כמו חדשה




בהשקה קיבלתי לסקירה צללית בגוון לילך שכל כך אהוב עלי, קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק, מאוד עדינה אפילו מעט חיוורת ובכל זאת ניסיתי להתאפר רק איתה כדי להראות את המראה שניתן להוציא ממנה, הנחתי מספר שכבות אך לא הרגשתי שזה מאמץ רב מידי והיא בהחלט שימושית לשילוב עם גוונים אחרים על עצם הגבה ובאיפור יום יום.



במברשת הנחה הנחתי מספר שכבות על רוב שטח העפעף, (כך אני נאלצת לטשטש מראה עפעף נפו כשלי) טשטשתי מעט ואח"כ ציירתי קו אייליינר גם הוא של בורז'ואה ואת המסקרה הצבעונית בטורקיז, בתמונה השמאלית ניתן לראות את העיבוי של הריסים ויש לי דלילים ודקים ובימנית את ההארכה של ריסי הקצרים.



יכולתי להמשיך, אך אשאיר משהו לפרק ב'. קינחנו בפחזניות נהדרות והפלגנו הביתה בחלומות על פריז


ואתן, תצלחנה להצביע על מוצר אהוב עליכן מהמותג או כמוני פשוט אוהבות אותו, נקודה! שתפו








2 תגובות:

  1. תמיד אוהבת לשמוע המלצות מחובבות מותג מסויים לגבי אותו המותג. המבחר פה מרשים והסקירה מעולה ובהחלט מסקרנת. תודה יקירה!

    השבמחק
  2. תודה מקסימה. זה קל כי המותג מאוד מוצלח ויש עוד הרבה מה לכתוב, טרם דיברהו על עפרנות, סמקים, שפתונים...

    השבמחק