31 באוגוסט 2013

בשמים...


בושם הוא אישיות, אופי. תקופת החגים היא זמן אידאלי לרכישת בשמים, נראה כי הרשתות מתחרות במבצעים והלקוח מרוויח. השנה נדהמתי למראה המבצעים המדהימים ברשתות, בשמי יוקרה נהדרים במחירים שכל אחת לדעתי יכולה להרשות לעצמה ובלי פשרות.


NICKI MINAJ Pink Fraiday

אפשר להתלהב, אפשר לגחך אך אי אפשר להתעלם מהאריזה של הבושם הראשון של ניקי מינאז', הנקרא על שם אלבומה הראשון מ 2010. אני וראפ זה לא ואין לי חיבה לפיאות המגוחכות ולהופעה של הבחורה, המוכשרת יש לומר. אבל בושם ורוד בשיתוף עם אליזבת ארדן בהחלט מסקרן מבחינתי. בקבוק בתבנית חזה אישה הוא לא חידוש, אך מכסה כה מגלומני, בהחלט מעניין.




ראשית העלמתי את המכסה מעיניי, אך שמרתי אותו, אין ספק שזהו פריט אספנים. הבקבוק החלבי נחמד לעין, התזתי וככל שאני אוהבת מתוק הפטרתי - נורא מתוק, אז מסתבר שהניחוח מתפתח יפה, גורף מחמאות ונשאר -  EDP. ריח פרחוני פירותי: מנדרינה, לוטוס, יסמין ומיל ומוסק . שווה הרחה, הזהרנה מהתמכרות. כעת 50 מ"ל ב 200 שקלים ו 100 מ"ל ב 250 שקלים.

L’Eau Jolie Lolita Lempicka

אחד הבקבוקים היפים שנוצרו אי פעם הוא הבושם המקורי של המעצבת לוליטה למפיקה, החוזרת אלינו עכשיו עם גרסא של EDT עדינה, פרחונית וצעירה. אהבתי את האריזה המקסימה עם התבליטים בורוד ולבן, את הבקבוק המעוטר לבבות ואהבתי עוד יותר את הריח הפירותי אך עדין ורענן, רומנטי זו ההגדרה. לדעתי.


גוון הבושם הורוד שובה לב, דומדמניות, אגסים, אפרסק מושק וארז חברו לבושם מתוק עדין ומפנק, עלי עמיד ל 6-7 שעות. מחיר ההשקה לא יאמן, 50 מ"ל ב 149 שקלים, לחטוף הייתי אומרת, לכן וכשי לחג לבנות משפחה וחברות.

Jimmy Choo Exotic (מהדורה מוגבלת בס.פארם בלבד)

וידוי קטן - ג'ימי צו' אקזוטיק לא תוכנן לעלות בפוסט, הבקבוק יפיפיה והנוזל הורוד מעיד על בושם חושני, אולם מתיקותו וריח הפטל השולט לא סיקרנו אותי לרוץ לפארם לרוכשו. תשאלו למה?




נכחתי בהשקה בשמים מחברת שסטוביץ ושם העבירו ביננו ניירות הרחה. לטעמי אין הזה שיקוף הריח האמיתי במגע עם עורנו ולכן את השמים שאהבתי התזתי על עורי. את ג'ימי צ'ו קיבלתי על המעטפונת המקסימה ששבתה את ליבי ולכן הכנסתי אותה לתיק, כמובן שהתזתי אותו גם על עורי והרגשתי ריח פטל מתוק, יותר מאשר אקזוטי אך בהחלט חושני. למחרת בערב, ארגנתי את התיק ונפלה מתוכו המעטפונת, ספוגה בריח בושם מתוק כאילו רק עתה הותז. מרשים מאוד



קפצתי לפארם והתזתי עלי, הבושם עמיד להפליא, התזה אחת מספיקה.אני ממש מתלבטת, אוהבת מתוק, פחות פטל אבל הוא מתפתח יפה, ענבי שועל, אשכולית אדומה, פסיפלורה, פטל ופאצ'ולי בבושם מלא נוכחות. הוא רק EDT ועמיד כל כך. למי שאוהבת פטל משתלט למרות המחיר היקר שווה, כי הוא עמיד וחסכוני. אם לא נעלי ג'ימי לחג באלפי דולרים, אפשר בושם של ג'ימי במאה דולרים.  100 מ"ל:564 שקלים, 60 מ"ל:398 שקלים. רק ברשת סופר פארם. 





2 בשמים לגבר נחתו בבית לאחרונה, הראשון התקבל בהשקה מקסימה, טעימה ובחברה נעימה, של הבושם הראשון לבית הרכב היוקרתי, מרצדס. הנוסף נקנה ע"י בן הזקונים שיצא לחפש מליונים וחזר איתו הביתה, מסתבר שהושק לו אח אינטנסיבי ממנו.




הייתה לי ציפייה לבושם נפלא כי מחברה מצליחה כזו אי אפשר אחרת, אך הוא מעבר למצופה, גברי, סקסי, חושני ומפתה אך עם זאת עכשיו ומודרני, ומאיפה כל המילים המפוצצות, לא, ממש לא מקומוניקט אלא מהתחושה שההרחה של הבושם מעניקה: נוכחות עוצמה, אך גם נינוחות לא משתלטת, אהבתי מאוד. בהתזה ראשונה לרגע חשבתי שהוא יהיה בשבילי אבל הוא מתפתח חד משמעי לבושם גברי. הבקבוק קלאסי עם סמל המותג כוכב בעל 2 חודים על המכסה המבריק המונח על טבעת שחורה המראה של צמיג ;) מתוחכם! גם השותף וגם בן הזקונים אהבו את הבושם, שיחלקו...



פירות הדר, ברגמוט ומדרינה, עלי סיגליות משולבים במרכיבים סינטטיים יצרו ניחוח גברי אך רענן, כמאמר המנחה, "כשתגענה הביתה אמרו לגבר שלכן מאמי, הבאתי לך מרצדס". אני לא קוראת לשותף מאמי, אך בהחלט אמרתי "אני הבאתי לך את הבושם, תורך להביא את המכונית, עם מושבי עור בלבן כמובן". EDT מחירי  השקה מיוחדים : 120 מ"ל - 261 ₪, 75 מ"ל - 199 ₪, אני בעד ללכת על 120 מ"ל, גדול במחיר קטן.




MONT BLANC LEGEND INTENSE

לבן הזקונים יש טעם טוב, מון בלאן ל'גנד ריח גברי נינוח ונעים, התברג לשלישיה הפותחת לבשמי גברים הנמכרים בארץ, נהדר ויקר, הוא רכש כמות של 125 מ"ל בכ 400 שקלים. ובעקבות ההצלחה מושק לו בימים אלה, אח צעיר MONT BLANC LEGEND INTENSE  - אותו בשם פיתח גם את הבושם הנוכחי, הנאמן למקור אך אינטנסיבי ממנו. ניחוח מרענן מברגמוט, הל, יסמין, ארז תפוחים, אננס, שעועית טונקה וענבר. אזוב טרי ואלון , נשמע כמו סלט עשיר, התוצאה ניחוח נהדר, עצי וגברי שאי אפשר להתעלם ממנו.



בקבוק טינטניום מטאלי בשחור ואפור, הניחוח עוצמתי נהדר ויקר 100 מ"ל ב 520 שקלים  ו 50 מ"ל ב 360 שקלים.

מעבר להשקות והתנסויות, אספתי לכן גם מהמבצעים שנחתו המייל, חגים זה הזמן להתחדש בבשמים, חדשים וגם כאלה שמאוד אוהבים.




GIORGIO ARMANI במבצע


לרגל החגים מבית ג'ורג'יו ארמני: רוכשים בושם לנשים בכמות  50 מ"ל או בושם לגבר בכמות 75 מ"ל של המותג ומקבלים בושם במהדורה מוגבלת של 20 מ"ל במתנה : מארז של 20 מ"ל לנוחיות מקסימאלית לחדר הכושר או לתיק הלפטופ, לנשיאה בתיק הלקאץ' וחידוש הניחוח רגע לפני הכניסה למועדון, על השולחן במשרד, לטיסות ובכלל ואני אומרת אין כמו נוחות נשיאה בתיק - מבצע מנצח.



הבשמים שמשתתפים: אקווה דה ג'ויה, אקווה דה ג'יו, ארמני קוד לגבר, ארמני קוד לאישה וארמני קוד ספורט.
אקווה דה ג'יו מאוד אהוב על הגברים בבית וארמני קוד על הנשים, כך שאני קצת משוחדת.



QLINIQUE במבצע ברשת סופר פארם

קליניק יוצאת במבצע בישום לקראת החג, במסגרתו הבשמים המובילים ימכרו ב- 99 ₪ בלבד ברשת הסופר פארם. הבשמים המשתתפים במבצע:  ארומטיק אליקסיר 25 מ"ל, קרם גוף בניחוח ארומטיק אליקסיר,  Happy  לאשה 50 מ"ל ו   Happy Heart לאשה 50 מ"ל.



במחירים כאלה דומני שכדאי לקחת שניים, שי לחברה או סתם אחד למדףף ואחד לתיק האיפור, כחום הקיץ קרם גוף מבושם הוא רעיון מצויין.


ESTEE LAUDER  במבצע ברשת סופר פארם

אסתי לאודר יוצאת במבצעי בישום לקראת החג.

ברשת סופר-פארם ימכרו הבשמים המובילים ב-99 ₪ בלבד:
הבשמים המשתתפים במבצע: PLEASURES ESTEE LAUDER לאישה 30 מ"ל, WHITE LINEN 30 מ"ל,  YOUTH DEW 65 מ"ל – 99 ₪ PLEASURES לגבר 100 מ"ל – 99 ₪.



וויט לינן היה בושם אהוב על אימי משך שנים, עוד כשהייתה נדרשת ליבוא אישי בנסיעות או ממכרים. יהיה נחמד להביא לה אותו לחג.

בנוסף - בשמים מובילים של אסתי לאודר יימכרו במחירים מיוחדים בסופר-פארם, ניו-פארם משביר לצרכן, רשת אפריל ובפרפומריות פרטיות נבחרות
דוגמאות מחירים: KNOWING 75 מ"ל – 249 שקלים, BEAUTIFUL 75 מ"ל – 249 שקלים, PLEASURES 100 מ"ל – 249 שקלים המבצע מתקיים עד לסוף חודש ספטמבר.



השקת בשמים חדשים:


פלאור שהיה פופולרי והכי קיטש, היה אהוב עלי שנים על שנים, מסתבר שיש פרחים באויר, הבקבוק של הלאווין שובה לב ואין לי ספק שלא אתקרב לגולגלות הרומנטיות משהו. המחירים נעים מ 179 שקלים ומעלה. 




CHANEL 5

ואחרון ומאוד חביב בושם שלא קניתי אלא זכיתי, הבושם האלמותי, מהמותג האהוב והיוקרתי CHANEL' אני ממעיטה להשתתף בהגרלות אולם ההגרלה של אתר מכירת הבשמים CALLPERFUME כה הוגנת ומפתה, שניסיתי את מזלי, החזקתי אצבעות וזכיתי, זכיה כזו זה פינוק אמיתי, נתבקשנו לכתוב חוויה על בושם שנמכר באתר וזה מה שכתבתי:




אז כמו מרילין אפשר ללבוש אותו בלבד לעת לילה ועדיף על שמלת ערב משובחת ומראה זוהר, אני אוהת מתוקים, אוהבת בשמים ואת שאנל במיוחד, המחירים כמובן שערורייתיים, בארץ במיוחד, אבל על טוב תמיד משלמים.

חג שמח, מבושם ורווי כיף והתחדשות, שנה מלאה שמחות והצלחות ופוסטים על השקות מעניינות.

ואתן, מתחדשות בבשמים לחג, מבצעים משפיעים עליכן בבחירה? שתפו?



* הוזמנתי להשקה של בשמי שסטוביץ.






2 תגובות:

  1. פוסט ריחני וחגיגי במיוחד!
    מהסקירה כאן הכי אהבתי את הניחוח של הבושם מרסדס. מצוין.

    בתמונה האחרונה שפירסמת יש כמה בשמים שעוד לא יצא לי לרחרח.אלך לבדוק.
    מאחלת לך שנה טובה, פוריה מוצלחת והרבה בריאות, אור ואהבה וכמובן מלא פינוקים צבעונים וריחניים :)

    השבמחק
  2. המרצדס מוצלח מאוד, אך אחרים לא פחות. אל תריחי את פלאור של קנזו, כי את תרצי מייד לקנות אותו - הוא נהדר והא על הכוונת, אך עדיין עם כל האוסף שיש אני מתאפקת.


    שנה נהדרת מקסימה, של הצלחות, שמחות והגשמת משאלות, הן של איפור ויופי והן כלליות :)

    השבמחק