18 באוגוסט 2013

Bobbi Brown Long wear even finish compact Foundation





אחד המ.אפים הטובים שהיו לי בחיי הוא המ.אפ הנוזלי מסדרת  Long Wear = העמיד של בובי בראון. כבר חודשים שאני מחכה בציפייה לדגום את המ.אפ קומפקט העמיד לבית בובי בראון בתחושה שאפשר "לרוץ איתו, לקפוץ איתו, לצלול איתו" והוא לא יזוז, לא יזיע וישאר שם!



אז כן, הוא עונה לכל הציפיות, הגוון שלו מדוייק 1/1 לעור שלי (מספר 3) בקיץ, אחרי ליחוח עדין של העור הוא משתלב מקסים על מראה עורי המעורב יבש , מחליק עליו ומעניק כיסוי לעור. אני מעדיפה טון צהוב במ.אפ, משתלב להפליא עם הגוונים שלי. מחליקה אותו בעדינות על העור (עובד נפלא עם מברשת המ.אפ של בובי בראון) מהאף וחוצה. מניחה מעט יותר בתפוחי הלחיים על הפיגמנטציה. היתרון פה הוא ש"הפודרה כבר בפנים" אלא אם כן לעור שמן אזי כדאי לפדר. קל מאוד להנחה.



אבל כנגד הציפיה, המראה הסופי - רואים שיש עלי מ.אפ, מסכתי משהו וזה ממש מתסכל אותי, כי מאוד אהבתי אותו, לאחר הנחת סומק והייליטר התקבל מראה מעודן יותר. ואז באה היורשת בת ה 22, בעלת העור המעורב עם T שמן, מרחה בקלילות, פידרה מעט ובינגו מושלם. 1/1 לגוון העור, מרקם מושלם על העור, מתמזג כעור שני ונראה טבעי לחלוטין. מסקנה אישית שלי: המ.אפ יתאים בעיקר לעור רגיל עד מעורב ופחות לקצוות: עור יבש מאוד או שמן.



אשר לעמידות,הוא דוהה באחידות, הפנים לא מזיעות אך כחום הקיץ הוא לא יחזיק 12 שעות מה שהנוזלי צולח יפה אבל אין לי ספק שלשאר עונות השנה הוא יחזיק יפה.



אשר לפודריה, ממליצה להשתמש בה רק למקרי חרום, כדאי מברשת לקבלת מראה מושלם.



כך נראיתי  בחנות הדגל ברמת אביב אחרי ששירי המאפרת המקסימה איפרה אותי.




*המ.אפ התקבל לשם סקירה

4 תגובות:

  1. אולי צורת הנחה אחרת תייצר מראה פחות 'מסכתי'? השימוש במברשת ששירי מדגימה עליך אכן לכיסוי מלא וכבד. תנסי עם ספוגית. לא תתאכזבי.

    השבמחק
  2. ניסיתי יקירה, אצלי ספוגית זה לפני מברשת בשל הנוחות

    השבמחק
  3. אני מסכימה עם שאנטי- מברשת אחרת עושה לו רק טוב (ניסיתי כמה צורות הנחה, הוא לא מקבל כל אחת)

    השבמחק
  4. ניסיתי עם המברשת, עס ספוגית ואפילו באבעות, הוא יפיפה אבל רואים שיש עלי כיסוי, היורשת מרוויחה :)

    השבמחק