18 ביוני 2016

לוריאל פריז - L'ORÉAL PARIS - TRUE MATCH




אם תשאלו אותי יש 2 פריטים בעולם הביוטי שהחיפוש אחרי המושלם שבהם אינו נגמר. אייליינר ומייקאפ. לפעמים לא "באשמתנו" כי היצרן מוריד את המוצר מהמדף/משנה אותו.


אז כן לוריאל משנה את המייקאפ המוצלח והוותיק טרו מאצ', מתוך הבנה שסוס מנצח לא מחליפים אבל בהחלט משדרגים. כל מי שהייתה מכורה לו אל דאגה זה המייקאפ המוכר בפורמולה נוזלית יותר ובגוונים נוספים. ומי שלא מכירה, זה הזמן לנסות - עם בוא הקיץ כולנו צריכות מייקאפ שיטמע, יכסה וישאר לכל היום - וזה בדיוק מה שטרו מאצ' עושה - אז אם להתחיל במשפט סיום ובמילה אחת - מצויין!

פורמולה חדשה וקשת גוונים נוספים למראה עור חי וקורן, במייקאפ קל ונעים שנותן כיסוי מקל ועד בינוני+ ובעמידות ראויה - וזה בדיוק מה שאנחנו צריכות לעונה החמה.

מראה אחיד וטבעי בהתאמה מושלמת לגוון ומרקם עור הפנים, למיזוג מושלם, נטמע בעור ומעניק גימור טבעי וכיסוי מושלם כך דבר היצרן.

בקבוק זכוכית רבוע, אריזה משאבה עם לחצן נוח ומכסה שקוף על כיסוי כסוף, זו התחלה נאה למייקאפ ממדף המס מרקט שנראה ומרגיש יוקרה. פורמולה נוזלית, רוויה בלחות המאפשרת בניה בשכבות שזה נהדר. מלחיצה בודדת למראה טבעי ועד מראה בינוני + לכיסוי יפה ואחיד . נטמע בעור בקלילות. אני "עצלה" וכבר שנים מעדיפה למרוח עם האצבעות, אבל בשנים האחרונות למדתי את הבונוס שבהנחה עם מברשת, אז אם אתן לא עצלות כמוני או לא ממהרות...

הפורמולה, נוזלית, קלה ומעניקה מראה מאוד טבעי בד בבד עם כיסוי אדמומיות, פגמים בעור ופיגמנטציה באופן ראוי. הכוונת היצרן לכל סוגי העור. כדאי לעבור בפארם ולהתנסות, להישאר איתו כל היום כדי להתרשם (ולהתלהב). להתרשמותי -  המייקאפ קרוב להיות מושלם אבל אריזה מזכוכית מקשה עלי בנשיאה בתיק. בנוסף לכל המעלות:




13 גוונים מבהיר ועד כהה עלו ארצה מתוך כ 30 בארה"ב ו 21 בגרסא האירופאית מה שמבטיח שרובנו ככולנו נמצא את הגוון המתאים לנו בשלמות - שכן זה מטרת היצרן בשדרוג הפורמולה - הכי מתאים שאפשר - גוון עור טבעי, אחיד, קורן וזוהר. 




על הדרך כדאי להציץ בפודרה ובקונסילר שבסדרה, הם טובים מאוד, הולכים איתי ועם היורשת כבר שנים ולרוב במבצעים מאוד מוצלחים.

את המייקאפ 30 מ"ל במחיר היכרות עד סוף חודש יוני של 109 שקלים (במקום 182) 
תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים. 












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה