26 ביוני 2016

על גגות תל אביב - קולנוע פופ אפ - גלובוס מקס על גג עזריאלי תל אביב


כמשפחה מוטרפת קולנוע התפעלנו לגלות כי רשת "גלובוס גרופ" מקימה קולנוע פופ אפ באמפי תיאטרון על גג קניון עזריאלי בת"א: 


Azrieli ROOFTOP CINEMA by globus max ""
פעילות הקולנוע Azrieli ROOFTOP CINEMA by globusmax" הינה שיתוף פעולה של רשת "גלובוס מקס" וקניון עזריאלי ת"א אשר יפעל בחודשי הקיץ  יולי - אוגוסט

קולנוע " Azrieli ROOFTOP CINEMA by globus max " ממוקם באמפי תיאטרון שעל גג קניון עזריאלי, כולל כ- 400 מקומות ישיבה ויוקרנו בו מידי ערב מיטב להיטי הקולנוע של קיץ 2016. החברה התקינה באמפי תיאטרון מסך קולנוע גדול ומערכת הגברה מתאימה.

באי המתחם יוכלו ליהנות כל ערב החל מהשעה 18:30 ועד תום ההקרנה האחרונה מבר משקאות משובח, מזנון קולנוע משודרג ועשיר במחירים נוחים עם שפע נשנושים מלוחים ומתוקים, מוסיקה חיה, אווירה ייחודית שאין שנייה לה תחת שמי תל-אביב ומול הנוף האורבני יוצא הדופן של מגדלי עזריאלי. מחיר כרטיס כולל משקה ראשון 49 ₪ בלבד.

בימי ראשון בכל שבוע יתקיים ערב סרטי משפחה עם מיטב הלהיטים הגדולים של הקיץ ובמבחר ימי רביעי יוקרן סרט קאלט נבחר. בשאר הימים יוקרנו הלהיטים המובילים של הקיץ ביניהם ג'ייסון בורן, סוכן וחצי ועוד.

אפי ליפשיץ, סמנכ"ל שיווק, גלובוס מקס: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לרענן את הקיץ התל אביבי ולהביא חווית בילוי קולנועית ייחודית על אחד הגגות הנפלאים של העיר"

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב : "קניון עזריאלי תל אביב הינו מרכז הקניות והבילוי של ישראל המציע לקהל לקוחותיו את מיטב החוויות המובילות מהעולם. אנחנו תמיד מקווים להוביל בכל הנוגע לאירועים חדשניים וייחודיים וגם השנה בחרנו להפתיע ולרגש את לקוחותינו בחוויה קולנועית בינלאומית וראשונה מסוגה בארץ, המתאפשרת בזכות שיתוף הפעולה עם חברת גלובוס מקס אשר תפעיל קולנוע פתוח תחת כיפת השמיים".

רכישת הכרטיסים תתבצע באתר גלובוס מקס/עזריאלי תל אביב או באפליקציית גלובוס מקס.

אין ספק שזו אופציה רעננה לחודשי הקיץ, לבילוי משפחתי במחיר ראוי לכל כיס. אני אהיה שם ואתם? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה