16 ביוני 2016

ביוטי סיטי 2016 - סופר פארם





5-8.7.2016, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א. 

סופר-פארם  ביוטי סיטי 2016 בניהולו האומנותי של מוטי רייפ
כולל האירוע עולם תוכן עשיר לנשים: הרצאות ופאנלים במגוון נושאים בהשתתפות מיקי חיימוביץ', דנה וייס, עדינה בר שלום, דורית בר אור, לוסי אהריש, צופית גרנט, ליהיא לפיד, מיטל ברונר, פאולה רוזנברג, גלית גוטמן, שלי גפני, רונית יודקביץ' ועוד...


תצוגות אופנה והשקות בלעדיות למוזמנים של אלון ליבנה, שי שלום במחווה לגרייס קלי יחד עם קורין גדעון, שני צימרמן במחווה לאודרי הפבורן עם ירדן הראל, 19 מעצבי אופנה מובילים מעצבים שמלות בהשראת בשמים אייקונים ועוד.
כל זאת בשילוב חווית קניה ייחודית בחנות פופ אפ ענקית המציעה מגוון רחב ממיטב מותגי הקוסמטיקה והביוטי

מחירי הכרטיסים:
לקוחות לייף סטייל: כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר

כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ₪ בסניפי סופר-פארם

כרטיס זוגי בקופת האירוע: 30 ₪
כרטיס יחיד בקופת האירוע: 20 ₪
   

סופר-פארם תקיים זו השנה העשירית את ביוטי סיטי - ומזמינה אתכן לחגוג וליהנות מעולמות תוכן ייחודיים המשלבים אופנה, נשיות ויופי לצד חווית קניה מהפנטת.

על הבמה המרכזית של ביוטי סיטי יעלו תצוגות אופנה מרהיבות וייחודיות של המעצבים המובילים בישראל. עבור הלקוחה הישראלית זו למעשה ההזדמנות היחידה היום ליהנות ולהיחשף לתצוגות אופנה אלה:




תצוגות אופנה על בימת בביוטי סיטי

במהלך ימי האירוע יתקיימו על הבמה תצוגות אופנה בהפקת מוטי רייפ, אשר נוצרו בהשראת נשים, אופנה, יופי ומותגי הקוסמטיקה המשתתפים באירוע:
חשיפת הקולקציה של אלון ליבנה: 
תצוגת האופנה של אלי טהרי: 
מיוחד לביוטי סיטי - קולקציית קפסולה של המעצב שי שלום שתוביל קורין גדעון:
מיוחד לביוטי סיטי - קולקציית קפסולה אותה עיצבו שני צימרמן וירדן הראל:
תצוגת בשמים: תשעה עשר מעצבים ישראלים יעצבו שמלות ערב אלגנטיות בהשראת בקבוקי בושם אייקוניים 
תצוגת  טוטאל לוק - הטרנדים המובילים: הטרנדים הנכונים באיפור ושיער לקיץ 2016 מוצגים בטוטאל לוק אופנתי יחד עם שלי גפני, מאפרת סופר-פארם ועומר אסף מאפר הבית של קרליין ומעצב השיער של נטורל פורמולה ( יום שלישי 5.7 בשעה 16:00, 20:00, יום רביעי 6.7 16:00, 20:00, יום חמישי 7.7 בשעה 14:00, ביום שישי 8.7 בשעה 13:00)
תצוגת בגדי-ים: לראשונה בישראל נציג תצוגת בגדי ים לנשים שמעולם לא צעדו על המסלול והחליטו להגשים חלום. ( יום שלישי 5.7 בשעה 14:00).


סדנאות איפור:
לראשונה יוכלו לקוחות ביוטי סיטי ליהנות מסדנאות איפור שיועברו על ידי מנהלי ההדרכה של המותגים המובילים: קלרינס, לנקום, קליניק, אסתי לאודר, פופה, ג'ייד, ורבלון. הסדנאות מותנות בהרשמה, יימשכו כ-45 דקות ויאפשרו למשתתפות ללמוד את סודות האיפור והטיפוח. מותנה בהרשמה מראש.




פאנלים והרצאות
לצד תצוגות האופנה המרהיבות, המבקרים יוכלו ליהנות גם מהרצאות מעשירות ומפאנלים במגוון נושאים מדמויות מובילות ומעוררות השראה:

  • "מתכון לחיים מאושרים אחרי גיל 40"- פאנל בהנחייתו של המפיק מוטי רייףובהשתתפות אורנה דץ, שרון אדלר, ציפי פינס ודליה מזור 

  • "ישראלה היום"- שיחה אינטימית בין 3 נשים ישראליות- עדינה בר שלום, לוסי האריש וליהיא לפיד.

  • "אחת על אחד"- המעצבת דורית בר-אור, אחת הדמויות הבולטות בעולם האופנה הישראלי, בשיחה פתוחה עם מוטי רייפ על קריירה שנייה וניהול מותג מצליח לצד ניהול משפחה.

  • אחת על אחד"- גלית גוטמן, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, בשיחה פתוחה עם מוטי רייפ על עצמאות כלכלית, ניווט הקריירה, משפחה וחשיפה.

  • "אופנה ברשת"- פאנל בהשתתפות ירדן הראל (מנחת הטלוויזיה, הצלמת והדוגמנית), נסטיה ליסנסנקי (ה-IT GIRL והמעצבת) ועדי רונן (יזמית האופנה וממקימי אתר השופינג עדיקה) ישוחחו על חשבונות האינסטגרם השווים והרווחיים ביותר, הפיכת בלוג לקריירה ורכישות שוות ברשת.

  • "דלתות מסתובבות"- אשת הטלוויזיה והעיתונאית צופית גרנט בשיחה על החלטות נוקבות, בחירה באופטימיות, אנרגיות וקבלת השראה. 

  • "להיות אישה היום כמו שמתאים לך"- ליהיא לפיד בהרצאה על תפקיד האישה ואמא ואיך לתמרן בין ההשקעה בעבודה לבין השקעה במשפחה והרצון להצטיין בהכל. ע

  • "מה נשים אוכלות"- אשת הטלוויזיה, תזונאית ומומחית לתזונה טבעית ושדרנית הרדיו פאולה רוזנברג יודעת, כי זה לא סוד שלנשים יש מערכת יחסים מורכבת עם אוכל, כי כולנו מנהלות דיאלוג ממושך עם הקילוגרמים העודפים, שנדמה לעיתים שהם אלו המפרידים בינינו לבין האושר. 

  • "הילדים, הסטייל ומה שביניהם"- אושיית האופנה רונית יודקביץ בשיחה פתוחה והומוריסטית על עולמה כאימא לשלושה בנים מחד ועולם העיצוב העכשווי וניהול הקריירה מאידך. מסע שכולו מוקדש לך מהאיפור והשיער דרך הביגוד, האביזרים ושפת גוף ועד כניסה לתוך ביתנו כמראה המשקפת את חיינו.

  • "מאחורי הקלעים של חדר החדשות"- לאחר 15 שנות ניסיון של עבודה עיתונאית במערכת החדשות המובילה בישראל, דנה וייס משתפת את הקהל בניסיון שצברה ככתבת לענייני משפט, עורכת ומגישה מובילה של מהדורת החדשות, תכניות תחקיר ואקטואליה.

  • "Meatless Monday" – מיקי חיימוביץ - העיתונאית, מובילת תכנית התחקירים "המערכת", טבעונית ופעילה למען סביבת בעלי החיים, יוזמת ומובילת קמפיין ישראלי של התנועה העולמית "יום שני ללא בשר". בהרצאתה חיימוביץ תסקור את הרציונל שעומד מאחורי התנועה העולמית הקוראת לאוכלי הכל לצמצם את צריכת הבשר. 

  • "טוטאל לוק"- שלי גפני, מאפרת סופר-פארם ודוגמנית, בהרצאה על שילוב בין איפור לאופנה, איך בוחרים את הלוק לשיפור מצב רוח, איפור הוא לא רק צבע אלא מעניק גם ביטחון עצמי.

  • "לאפר בשיטת מיקי בוגנים"- המאפר ומעצב השיער, בעליו של סטודיו לאיפור ושיער ובעלים של בית הספר ללימודי איפור מיקי בוגנים, ילמד כיצד להתאפר לפי שיטתו ואף ידגים בשיתוף הקהל על הבמה והתייחסות לטרנדים בעולם האיפור.

  • "עשי זאת בעצמך"- הסטייליסטית המוערכת, אושיית אופנה והמגישה מיטל ברונרמעניקה טיפים, עצות והכוונה בכל הנוגע לסטיילינג יומיומי לכל אחת. 

  • "כותבת ומוחקת אהבה"- המרצה והסופרת ענת לב-אדלר מאמינה שזוגיות צריך לבשל על אש קטנה ולבחוש כל הזמן כמו ריבה אחרת זה נשרף. בהרצאתה היא משתפת במסע לשימור הזוגיות והתשוקה גם אחרי שנים ארוכות. 

  • "החיים בצבע"- הרצאתה של שרון גוטליב, מנהלת הדרכה בקבוצת אסתי לאודר הכל על עולם הצבע, השפעה פסיכולוגית, המרפאה של הצבעים, כיצד להשתמש ולהיעזר בצבעים לשינוי מצב רוח, ילדים, בעבודה ובזוגיות. טיפים ועצות לתדמית מנצחת.





ביוטי סיטי 2016, ימים 5/7-8/7 שלישי עד שישי

שעות:  12:00-23:00, ו': 12:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה