5 ביוני 2016

מגנוליה אביב קיץ 2016 magnolia




את אהבתי לאקססוריז בכלל ולטבעות בפרט אתן מכירות, בחיטוט קפדני בתיבת התכשיטים שלי תגלו שמירב הטבעות הן משל מגנוליה. התכשיטים של מגנוליה לא רק שאינם משחירים אלא ניתן ואף רצוי להרטיבם במים וזה פלוס ענק. העיצובים נבחרים בקפידה ומחוברים לטרנדים עולמיים ולאופנה העכשוית, הנראות שלהם יפה ויוקרתית.





היורשת ואני חולקות לא מעט דברים וכך יוצא שבחיבתנו לתכשיטים אנחנו מגיעות לדוכן מגנוליה ומתחברות לתכשיטים במראה טרנדי עדכני וצעיר שיתאימו בגודל גם עבורי וגם עבורה, אצלי בד"כ על הקמיצה ואילו אצלה על האמה, אצבע ולפעמים עם קצת התחשבות בי :) על הבוהן.




2 קולקציות שונות זו מזו השיק המותג לקראת קיץ 2016, האחת רבדים בשילוב אבני חן והאחרת קולקציית כסף לערב. שתיהן מרשימות ובעלות נוכחות רבה. הלו בקיץ, כשהבגדים קלילים וחשופים יותר, זה הזמן, להתהדר בתכשיטים מרשימים.







קולקציית רבדים בשילוב אבני חן

צמידים, שרשראות וצמידי רגל, עדינים מול בעלי נוכחות, בצבעי קיץ, ים וחוף. ציפוי זהב בשילוב קריסטלים, סברובסקי, פנינה וזכוכית קריס. כולם מתאימים לענידה בשיטת השכבות, יפה עשיר ומרשים מאוד.








אני מתחברת יותר לתכשיטים גדולים ובעלי נוכחות, מחרוזות עבות והצמיד המושלם ליד כל שעון.


טווח מחירים: 
109-379 שקלים






קולקציית כסף

אהבה ממבט ראשון ושני ושלישי, זוהרת ונהדרת. תכשיטים בעלי נוכחות, מעוצבים דומיננטי, מט בשילוב זיקונים איכותיים וזוהרים ואפשר להרטיב אותן כמה שרוצים - שיחוק!








טבעות גדולות, צמידים ועגילים בשיבוץ זרקונים, במראה טרנדי ואלגנטי, אני מכורה לטבעות ובקולקציה האחת יפה מקודמתה. קולקציה עשירה ונוצצת , מושלמת לעקב - אני אלך איתה בכל שעות היום :)

טווח מחירים:
199-637 שקלים












4 תגובות:

  1. תכשיטים מקסימים ! מאוד אהבתי את סגנון החרוזים, ושילובי הצבעים טורקיז, שמנת זהב וכו'....יפהפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה התגעגעתי אלייך :) ככל שהם גדולים ומשולבי צבעים כך הם יפים יותר, הצליח להם במיוחד העונה

      מחק
    2. גם אני ♥ היום הייתי בקניון רחובות.....פיספסתי....בפעם הבאה אקפוץ לראות מקרוב את הממתקים

      מחק
    3. רק בזהירות, מי שמצעץ נפגע בכיס, וזו קולקציה שלא מסתפקים בה האחד :)

      מחק