15 ביוני 2016

ESTEE LAUDER MAKEUP - DOUBLE WEAR TO GO ׂ (& Perfectionist)






הרבה ציפיות מעוררת האריזה היפיפיה של המייקאפ החדש לבית אסתי לאודר אשר הגיע אלי לסקירה.
דבל וור - מ.אפ נוזלי הינו אחד המייקאפים הכי נמכרים בעולם בין מותגי היוקרה, הוא מגיע בניואנסים של גוונים, אריזה המאפשרת לראות את הגוון  מבחוץ, מראה מט, נטול שומן, מרקם קרמי סמיך דיו המאפשר לעבוד איתו. בנוחות כיסוי ניתן לבניה עד שלמות ועמידות לכל היום, שמחבבת אותו על רוב רובן של נשות העולם, של המאפרות, של כלות ועוד ועוד.








דבל וור טו גו - שונה משהו מאחיו הבכור. אם הקודם מלך, זה נסיך.

אריזה קומפקטית ונוחה להפליא לשימוש בלחיצת כפתור וספוגית מצורפת ולנשיאה בתיק. כיסוי ניתן לבניה קל ועד בינוני . עמידות יפה בחום האביב/תחילת הקיץ של 7-8 שעות, צופה לו גדולות גם בלחות הקיץ. 




כיסוי יפה, ידידותי לעור בוגר בעל קמטים וקמטוטים. עורי מעורב שמן קלות  ב T ויבש בלחיים, דבל וור טו גו, יתאים לעור יבש/נורמלי/ מעורב שכן הוא מלא בלחות. עור מעורב שמן כמו של היורשת/עור שמן יצטרך לחפש פתרון אחר, ויש לי כהמלצה על אחד כזה בהמשך הפוסט.






למה רק נסיך ולא מלך?  למרות כל מעלותיו נכון להיום, הגיעו ארצה רק 6 גוונים - וההתאמה לא פשוטה. מציעה לנסות בכל זאת, תמיד יש הפתעות, ומה שנראה כהה/ בהיר בבקבוק יכול להתגלות כמתאים בול בעת התנסות. עודכנתי שגוונים נוספים בדרך ארצה ואני מחכה להם בהתלהבות רבה. 





פרפקציוניסט היה חביב עלי מאז ומתמיד על כל תכונותיו כולל גוון האריזה :) על כן כשיצא המייקאפ בסדרה, אצתי לקנותו בציפייה שהתגשמה במלואה.






העיצוב יפיפה, כחול וזהב מלכותי. אריזת משאבה נוחה, גוון מושלם בול לעורי. מרקם נוזלי סמיך דיו להניח אותו ביום יום עם האצבעות במראה משביע רצון (לכו על המברשת, נראה הרבה הרבה יותר טוב). נטול שומן ומתקבל יפה על עור בוגר עם קמטים/קמטוטים.





מקנה מראה טבעי ויפה ולא מבליט שום דבר שלא צריך, תוסיפו 25 SPF ויש לנו כאן ווינר. אז זהו שגם היורשת בת ה 25 בעלת עור מעורב שומני ב T דגמה, התאהבה, קלטה ש 25 SPF כתוב על הקופסא והוא נטול שומן ומייד ניכסה אותו לעצמה.




יש משהו מיוחד בטיפוח של אסתי לאודר דוגמת סרום נייט ריפר שהוא רב גילאי. כזהו גם המייקאפ פרפקציוניסט שבסיסו סרום, אנטי אייג'נג והזנה לעור. הוא מתקבל יפה על עור בוגר ומקנה מראה קורן, וחלק, על אחת כמה על עור צעיר. 

את המייקאפים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים, 
חפשו מבצעים, לפעמים יש כאלה מוצלחים, שאני  קונה שניים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה