11 באפריל 2016

סבון קולקציית ים המלח - SABON DEAD SEA




היה זה רק עניין של זמן, עד שמותג הטיפוח הבינלאומי SABON יביא לנו קולקציית מוצרי ים המלח. לאחר תהליך מחקר ופיתוח נבחרו ארבעה מקורות עיקריים לתהליך רקיחת המוצרים: מי ים המלח, מלח ים המלח, הבוץ השחור ו 8 מצחים מהים וממדבריות יהודה להרגעה, הגנה מפני קרינה, מיצוק וחיטוי העור. הסדרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. 






עיצוב אלגנטי, אריזות מאוד יפות, משדרות שקט רוגע במראה של  יוקרה. שילוב של חום, זהב, שחור עם תכלת ים/שמיים בכיתוב ובפנים האריזות. עדיין לשמחתי, למרות שנראות כמו, אינן עשויות זכוכית. ההשראה לעיצוב באה ממראה גבישי המלח והמינרלים שבים, גבישים סימטריים משולבים בזהב, הניחוח - מוזר בתחילה, משהו נרכש אני מניחה כמו סושי ;) בתחילה לא מתחברים ואח"כ מתמכרים. ניחוחות הספא - ניחוח של טבע, אדמה, פירות ופריחה.





סבון שמן נוזלי - Shower Oil


לניקוי עדין של העור ולמראה רענן, בשילוב שמנים טבעיים: חוחובה, שיאה, אבוקדו, נבט חיטה ומלחים מים המלח לתוספת לוות והרגעת העור, כך דבר היצרן.





שמנים הם לא ההעדפה הראשונה שלי במוצרי טיפוח, למרות שעם הזמן למדתי להעריך את היתרונות שלהם ובמיוחד את אלה שנספגים במהירות ומרקמם אינו דביק. כאן גיליתי שמנים שאינן מרגישים שומניים, לחות ופינוק לעור. ממש כמו שאומרים "לסוך אותו בשמן" סבון שמזמין למרוח עוד ועוד אבל בפועל הוא חסכוני למדי, ומגיע באריזת משאבה שנוחה מאוד הן לשימוש והן לאכסון. השותף אימץ אותו גם כן ודיווח לי שמרגיש לו כאילו הוא אחרי מסג'.







תחליב גוף מינרלי - Mineral Body Lotion

נספג בקלות, מועשר במינרלים מים המלח לריכוך העור. שמן אנדירובה ומקדמיה (אם בריא לאכול בטוח שבריא למרוח) להתחדשות ומניעת יובש. עשיר בויטמין E, אומגה 3 ו 6 להאטת הזדקנות התאים, העלאת רמת הלחות ללא רכיבי SLS, פראבנים, שמנים ומרכיבים פטרוכימים. כך דבר היצרן.




אריזת משאבה עם חבק זהב לצווארה שתקשט כל מדף טיפוח, טומנת בחובה תחליב מפנק, קל לספיגה המעניק רכות לעור, כזה שכשתצאו לחופשה תרצו לקחת איתכם. גם כאן יש לי שותף, ולעיתים אני צריכה ללכת לחפש את הקרם על השידה שלו.






קרם לחות עשיר - deep moisturizing cream

קרם לחות ליום, להעלאת רמת הלחות הטבעית, מועשר בחמאת קקאו ותערובת שמנים להזנת העור והגנה מנזקי הסביבה. כך דבר היצרן.






לחבר לקרם את המילה עשיר מצלצל לי מייד - חורפי, אבל לא אני שאוותר על התנסות חדשה, אז בתחילה הוא שימש ליום (עם הגנה ראויה לפני כמובן), עשיר סמיך, צריך דקותיים לספיגה. עורי מעורב/ יבש בלחיים, בשלב הבא עם בוא ימי קיץ חמים ואל נא תלשינו, הוא ישמש לסירוגין כקרם לילה, הרי אין בו מסנן הגנה. בסבון הקפידו גם בדברים הקטנים מאריזת צנצנת אלגנטית פקוקה במכסה זהב ועד הספטולה השקופה המצורפת לאריזה לשם אסתטיקה וסטריליות.

את הדובדבן שבקצפת שמרתי לסוף, אחת מוצרי הטיפוח הכי מענגים שנתקלתי בהם השנה:

מישהי חכמה אמרה לי שיש שתי תגובות למוצרי בוץ ים המלח, או שאוהבים ממש, או שלא, אין באמצע. גם אני הייתי פעם כזו, שחור ולבן אבל למדתי שכשמוותרים על ה"שטח האפור" שבאמצע מפסידים והרבה.





מסכה משולבת בפילינג –  3 in 1 facial mud scrub mask

שלוש פעולות במוצר אחד: ליטוש, טיפוח והענקת לחות לעור הפנים, מועשרת במלחי ים המלח להרגעת העור וברכיבי הזמנה ולחות. מכילה גרגרי ליטוש טבעיים, ומעניקה לעור מראה רך וזוהר, כך דבר היצרן.




הגוון קצת מרתיע ;) , לריח צריך להתרגל ונשמע כמו נייר זכוכית, אז זהו שזה לא כואב, אבל כן נראה מלוטש בתוצאה. פעם אחת תלהיב אבל לא תספיק, עוד פעם ועוד פעם ותרגשנה את השינוי. תמיד ידענו שמלחי ים המלח מייפים ומרגיעים את העור. סבון יצקו את התכונות האלה לאריזת צנצנת יפיפיה עם מכסה זהב מתברג והביאו את זה למדף הטיפוח באמבט. נכון לא כל אחת ואחד יתחברו לניחוח, אבל כולם ישמחו בתוצאה, מרגיע אדמומיות, מנקה את העור, משאיר אותו רך וחלק. הייתי אומר שמצמצם אפילו מעט את הנקבוביות. אם אתם מתחילים במוצר אחד, זוהי נקודת הפתיחה.


עוד בקולקציה: 

פיליניג לחידוש עור הפנים, מסיכת בוץ לגוף, פילינג גוף וקרם ידיים מינרלי. וגם 




מארז היכרות:

קופסת פח מהודרת ובה קרם גוף מינרלי , סבון נוזלי ומסיכת בוץ. מתנה נחמדה לעצמכן או למי שתרצו לפנק. 

טווח המחירים 49-149 שקלים

להשיג ברשת SABON ברחבי הארץ ובעולם

פרטים  נוספים ורכישה אונליין באתר הבית של המותג: קישור

רשימת חנויות: קישור


ואם לסכם במשפט אחד כמאמר היצרן "מתנות קטנות מאוצרות הטבע, לגוף ולנפש" 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה