13 באפריל 2016

פקטורי 54 - קולקציית קיץ 2016 - FACTORY 54



צילום אבי ולדמן

בוקר יום ראשון במוזיאון תל אביב, קרן אן, מלווה ברביעיית כלי מיתר. בר רפאלי המושלמת שפתחה וסגרה את התצוגה ולצידה דוגמניות מהשורה הראשונה, בתצוגת קולקציית הקיץ של פקטורי 54.


מי שרוצה לרכוש מותגי על דוגמת הוגו בוס, מארק ג'ייקובס, ארמני, הילפיגר, טורי בראצ', מייקל קורס שתיקיו אהודים על בנות ישראל ועוד,  יודע שבפקטורי ימצא את מבוקשו. עכשיו הצטרפו גם ברברי, קואץ', וקטוריה בקהאם, ניל בארט ומותגי הנעליים גימי צ'ו, סטויארט וייצמן, טביתה סימונס ועוד..






התצוגה היתה מגוונת, טרנדית ורובה מאוד לבישה.  מקז'ואל יומיומי בג'ינס וג'קטים ספורטיביים, דרך שילובם עם שמלות ספורט אלגנט עד שמלות שיכולות להמשיך את היום לתוך קוקטייל ערב ובילוי אלגנטי. לגברים מגוון בגדי קז'ואל ספורט אלגנט ועד חליפות מחויטות, ולכולם תיקים בעיבודים וגדלים שונים. דגש רב ניתן לבגדים גם בחלק האחורי בגב, בשילוב חיתוכים ועיטורים. בלטו בעיני השמלות של ויקטוריה בקהאם שמלת החיתוכים בה פתחה בר רפאלי לקול תשואות הקהל את התצוגה והשמלה בה סגרה בר רפאלי את התצוגה, רקע שחור וצבעוניות מתפרצת. השמלות הרכות בגווני פסטל, החליפה הזהובה (יוניסקס) שדגמה מלאני פרס שהיא לא רק יפה, אלה אישיות בפני עצמה. האוברול האדום בעל עיצוב מעניין בגב וכל הפריטים בשחור.


בארבעה סיפורים דיברה פקטורי 54: CASUAL  | HOLIDAY | DAY TO NIGHT ֻ | BLACK









CASUAL:

נאוטיקה ועולם המים המשפיעים בקולקציה:
נשים - שילובים מעניינים בין בדים מטאליים, קרושה, ותחרה. בגזרות רכות ונוקשות כמו בגדי מלחים, צבעי כחול-אדום-לבן, חליפה מחוייטת בלבן ובלייזר מפוספס כחול לבן. מלווים נעלי בובה מחודדות של טביתה ותיקי מצלמה אייקוניים של מרק ג'יקובס.

גברים - ברמודה מבדים טבעיים יחד עם בלייזר / ג'קט ספורטיבי. ג'ינס בשילוב T לבנה או מכופתרת כחול לבן.

המותגים: מארק ג'יקובס, איזבל מארה, ראג אנד בון, ויקטוריה בקהם, טביתה סימונס, ניל בארט, פול סמית, זניה.




HOLIDAY:

חופש, הוואי וברזיל כהשראה לגווני חאקי, משולבים כחול רויאל, כתום וחרדל. הדפסי פרחים וציפורים. 
נשים  - מכנסיים מתרחבים, והשפעה של מוטיבים צבאיים דוגמת מעילי הפארקה. 
גברים - בדי כותנה נושמים, מכנסי צ'ינו מחמיאים בחאקי עם מכופתרות, שרוול קצר בהדפסים צבעוניים, נעלי אספדריל ותיקי "באק פק" מעור.

לשני המינים תמצאו וריאציות של ג'קט בומבר (בסלנג שלנו "מעיל טייסים"). אל תפספסו אצל הגברים משל ולנטינו בהדפס קומופלאז' עם רקמת פרפרים.

המותגים: ולנטינו, מיסוני, דיסקוורד, טומי הילפיגר ובוס




DAY to NIGHT:

נשים - מבגרות ועד בשלות. פריטים בלבנדר, פודרה ותכלת, עם מוטיבים פרחוניים.חצאיות ושמלות שאני מוכנה לאמץ את כולן בגזרות עם מותן מודגשת ובאורך הברך. כמו גם מונוכרומטיות בשילוב נגיעות צבע, גווני טורקיז ואבן, שילובי בדים טבעיים, (כל כך מתאימים למזג באויר בישראל בעונת הקיץ) דוגמת פשתן, משי וכותנה. תיקי פפיון של ולנטינו וסטילטו בגווני פסטל של אימפוריו ארמני.

גברים - חליפות מאוד יפות, בבדים טבעיים. כותנה ופשתן. גזרות פחות נוקשות, טוויסט לחולצת T מתחת לג'קט ושילוב גווני אפור וניוד. כך השינוי בין ג'ינס לחליפה, הנלבשת עם T חלק וטבעי יותר. 

המותגים: ולנטינו, קרבן, הוגו בוס, אימפוריו ארמני, ג'וזף, דיסקוורד ופול סמית





BLACK

כל הדרכים מובילות לצבע השחור. משחור ולבן ביום עד לשחור קלאסי לערב.
נשים - ליום גזרות קלושה בסגנון טום בוי, מכנסי ג'וגינג' בגזרה מחוייטת, מכנסי דנים בשחור ולבן, ג'קט בומבר וכובעי קסקט. לערב בהשראת ה"לנז'רי" שמלות בגזרות סליפ צמודות, קומביניזון, תחרה וטול. 

גברים - המראה המחוייט דומיננטי, 3 חלקים וטוקסידו. לגבר הצעיר יותר מכנסיים צמודים בסלים-פיט וסקיני לצד מראה בוגר יותר בגזרות ישרות יחד עם נעלי ג'נטלמן שחורות כמובן, של הוגו בוס. 


באגף הגברי בולט המראה המחוייט, חליפות 3 חלקים וחליפות טוקסידו שחורות וקלאסיות. הגזרות השולטות ממשיכות להיות 'סלים פיט' ומכנסיים מחוייטים בגזרת 'סקיני' לצד גזרות קלאסיות ובוגרות יותר. את הסיפור משלימות נעלי ג'נטלמן שחורות ומבריקות של הוגו בוס.

מותגים: מארק ג'ייקובס, ניל בארט, לה פרלה, ולנטינו, דיסקוורד, הוגו בוס וארמני.

צילום אבי ולדמן

טווח המחירים רחב, מתחתונים לנשים ב 99 שקלים ולגברים ב 149 שקליים ועד חליפות גברים ותיקי נשים ב 14,990 שקלים.

הסניפים המועדפים עלי הם בנמל תל אביב - רחב ידיים ומעוצב להפליא והסניף באילת רחב, מגוון ענק ושירות נהדר השוכן על הטיילת, גם כי כיף לקנות בחופשה וגם כי זה בלי מע"מ :).


MADE to MEASURE
ויש גם מחלקה בקניון ארנה בהרצליה שנפתחה בשנה שעברה:
חליפה בתפירה מותאמת אישית המיוצרת עבור הלקוח בבית האופנה ג'ורגיו ארמני באיטליה.

פרטים נוספים על הקולקציה באתר הרשת: קישור
רשימת חנויות: קישור 


























2 תגובות: