30 באפריל 2016

קליניק CLINIQUE Aromatics in Black




לא פלא שארומטיקס השחרחר לבית קליניק מכל הבשמים כבש אותי, שהרי פרחוני ופירותי זה הכי אני, עם טוויסט של יסמין שהתחבב עלי בשנים האחרונות. 







בושם נשי מאוד עם ניחוח בעל נוכחות שיש בו משהו מהפאם פטאל. שקלתי לצלם אותו עם שרשרת פנינים ועקבי סטילטו גבוהים אך במחשבה שניה, בקבוק הבושם עצמו משדר, עוצמה ונוכחות, נשי, מפתה, ובתוכו הניחוח שמתחיל ישר גבוה ונשאר ונשאר ונשאר.

תווים עליונים: שזיף, אשכולית ורודה וברגמוט
תווי הלב: אוסמונטוס, נרולי ויסמין
תווי בסיס: וטיבר ופולי טונקה.





הבקבוק בקו נקי אלגנטי ועליו שם המותג ושם הבושם המוזהב, יפה מאוד למראה, נוח לאחיזה ואינו תופס מקום על השידה. חבל שטביעת האצבעות נשארת עליו ועדיין לא גורע מהשלמות. בושם בשבילי ומושלם גם כמתנה. אני כבר מצאתי את מתנת יום ההולדת לחברתי ביום הולדתה הקרב ובא. 

מותג הטיפוח קליניק שבשנים האחרונות הפגין נוכחות מדהימה גם בתחום האיפור, מביא עכשיו בושם ששם אותו בקו אחד עם כל מותגי היוקרה על מדף הבישום. הבושם של השנה בהא הידיעה אם תשאלו אותי.



גילוי נאות: ארומטיק אלקסיר המקורי הינו בושם אהוב על אימי כבר שנים ועל כן :"פסיכולוגית" לא דגמתי את הבושם השחור הנפלא הזה גם כשהיה אל מול עיני בפארם. פגישה אקראית עם מאפר ראשי של מותג יוקרה אשר "שכנע" אותי לרחרח  והתאהבתי במיידי, עוד יותר כשגיליתי את העמידות ואת הנוכחות. בשלב הבא: לדגום את הלבן :)


את הבושם תוכלו למצוא ברשתות, בפארמים, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובאתר האון ליין של המותג שם גם תתפנקו במתנות על כל קניה: קישור 

50   מ"ל במחיר 199 שקלים
100 מ"ל במחיר 299 שקלים








2 תגובות: