17 באפריל 2016

פסח - חגיגה של מתנות



כל חג הוא חגיגה, אבל ראש השנה ופסח הם חגיגה של מתנות, לכם, למשפחה, לחברים למתארחים ולאורחים. אז כמיטב המסורת פוסט פינוקים וגם פוסט בשמים.

אני הכי אוהבת שמביאים לי שי חגיגי אך שימושי, כזה שאיהנה מהשימוש בו וכך גם משתדלת לפנק.






SABON

מותג הטיפוח סבון משיק קולקציה מאוד יפה של מארזי שי לחג  במחירי מבצע, בניחוח אביב, פרדסים וטבע בשם כה יפה: SAY IT WITH SABON:

טווח המחירים:

ממארז MY ONLY SUNSHINE = קרם ידיים וסבון נוזלי ב 59 שקלים ועד אריזה יפיפה ובה שלל מוצרי הטיפוח של המותג ABOVE ALL WORDS - כשמו כן הוא במחיר 359 שקלים. ביניהם יש מארזים בהרכבים ומחירים שונים. תוכלו לראות את כל הפרוט באתר הבית ואף לקבל שובר הטבה / לקנות און ליין : קישור



יש גם מארז לגברים (גיליתי שחלקם נהנים לקבל את מה שלא יקנו לעצמם ;) ) בו פיליניג, סבון נוזלי, קרם גוף וקרם לאחר גילוח.




LALINE

קולקציה פרחונית בניחוח CLEARLY ובה פיליניג, סורבה ושמן גוף, תיקי רחצה/איפור משגעים, דיפיוזר ומניפה יפיפיה, בשם FLOWERS by LALINE
התווים בקולקציה musk vanilla, gernium lavender jasmin, lemon hyacint.




ממארז במחיר 60 שקלים ועד 260 שקלים. ניתן גם לבחור פריטים ולהרכיב מארזים באריזה פרחונית יפיפיה בגדלים שונים. מעבר למוצרי הגוף המפנקים ,הפריטים יכניסו חיוך אביבי לכל מקום בו יהיו.
להשיג בחנויות הרשת: רשימה 




NIVEA

מותג טיפוח העור והפנים ניבאה השיק לקראת הפסח מארזים מגוונים לטיפול העור והגוף מ 50 שקלים למארז רב שימושי ועד Q10 לפנים, שזו תגלית משמעותית לטיפוח העור. מארז המכיל קרם יום וקרם לילה במחיר מבצע - 170 שקלים בלבד.




יש גם מארז חמוד לגבר ובו קצף גילוח, דיאודורנט וקרם לחות רב שימושי שפותח במיוחד לגברים, קומפקטי וחמוד בכחול, קל לנשיאה בתיק ונספג בקלות בעלות של 30 שקלים בלבד. להשיג ברשתות הפארם.

GOLBARY
מותג האופנה גולברי משיק לחג מארז נשי בלבן וזהב, ובו תיק איפור, בושם וקרם גוף בניחוח הבושם. תוכלנה לבחור בין BLISS במתיקות האיריס לבין PURE בניחוח פירותי. להשיג בחנויות הרשת: רשימה 


CREMA

מארזים לגברים ולנשים. לאשה בניחוח מאסק, או בניחוח קלאסי, תחליב רחצה, קרם גוף, דיאודורנט וקרם ידיים נפלא, ששוכן אצלי דרך קבע על שידת הלילה ליד המיטה, עשיר וסמיך אבל נספג יפה ומותיר ידיים נעימות ורכות. בעלות 50 שקלים למארז. להשיג ברשתות ובפארמים.





FLOWER LAB

מותג הפרחים הבינלאומי נחת בישראל. סידורי פרחים יפיפיים ומקוריים שזורים בקונוס או בקופסא, תחליף לאגרטל, מה שנרא בשפת היום יום "ואזה", להזמנה און ליין בלבד.





קונוס החל מ 280 שקלים וקופסא החל מ 250 שקלים. להשיג באתר: קישור ובטל' 1-700-500-193


BRITNEY SPEARS - FANTASY

הבשמים של בריטני נשיים, מוצלחים ועמידים. במארז פנטסי 100 מ"ל מלווה בקרם גוף 100 מ"ל באותו הניחוח, מפנק לעצמכן או כמתנה נפלאה. הוא שוכן דרך קבע על שידת האיפור שלי וכל מי שדגמה, נשבתה בו. לדעתי כל הסדרה מוצלחת, הוא אחד הטובים שכן הוא דומיננטי ועמיד מאוד.

להשיג ברשתות ובפארמים במחיר 199 שקלים.




עוד מתנה אחת מרגשת, אמנם לא  ישירות לגוף, אבל לנפש ולנשמה:
עמותת משפחה אחת הוציאה את הספר "טעם לחיים" מתכונים של אמהות ששכלו את ילדיהם בפעולות טירור ואיבה. דרך המתכונים הן מספרות את געגועיהן לילד שלא שב הביתה, יחד הן חולקות איתנו את המתכונים ולקראת חג הפסח זו יכולה להיות מתנה מרגשת ותרומה למטרה טובה כאחד. 

להשיג בעמותת משפחה אחת רחל אימנו 28 ירושלים או בטלפון  02-5399000


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה