14 באפריל 2016

קולקציית החג של RENUAR





עונת האביב המתחברת לחג הפסח הביאה את רנואר, חברה ישראלית כה אהובה עלי, להשיק קולקציה ענוגה לנשים וגברים במראה שקט, נקי ורומנטי, על טהרת צבעי הפסטל הרכים, בגזרות נקיות למראה קלאסי וחגיגי.

כשאני מנסה לשים את האצבע על החוזקות של המותג, הרשימה ארוכה. שמלות בגזרות ואורכים שונים. ג'קטים, מכנסיים מחמיאים לכל הגזרות וחצאיות מושלמות, במיוחד אלה בגזרת A שיושבות בול. הג'ינסים לנשים ולגברים, שימצאו במותג כל ג'קט שבא להם מספורטיבי ועד מחויט. חולצות לנשים וגברים שקשה לבחור כי כולם מוצלחות. לא פחות חשוב - האיכות, בדים ואריגים איכותיים שמתכבסים נהדר ושומרים על הגזרה המקורית. אני אוהבת RENUAR (השגיאה במקור).




קולקציית הגברים




מבחר חליפות בגווני כחול, אפור עכבר ושחור המורכבות מ-3 חלקים: מכנסיים מחויטים, חולצות מכופתרות וז'קטים אלגנטיים למראה רשמי עם קריצה לשנות ה-50 כטוויסט של מראה רטרו אופנתי.




עוד בקולקציה חולצות מכופתרות חלקות בצבעים טבעיים דוגמת ורוד בייבי - אני אישית חושבת שזה מחמיא לכל גבר בכל גיל וגם סגול, תכלת, אפור ולבן. 




בנוסף בקולקציה חולצות T קצרות למראה קז'ואל המשלבות צבעים, הדפסים גאומטריים והדפסי D3 מיוחדים.
בגזרת הג'ינס תמצאו ברמודה בשילובי שטיפות, קרעים וצבעוניות, כמו גם ג'ינסים ארוכים על עונתיים לכל לוק.   



קולקציית הנשים





בהשראת הפריחה באוויר שני הצבעים הבולטים בה הם לבן וצהוב לימוני .







יש פריטים שעליהם דפוסים פרחוניים עדינים ושילוב רומנטי של תחרות ומלמלות, אביבי, חגיגי וקלאסי. תמצאו בקולקציה שמלות נשפכות, שמלות תחרה, מכנסיים קצרים פרחוניים, חצאיות עם דפוסי פרחים, חולצות חושפות כתפיים בשילוב תחרות ושמלות מקסי טרנדיות. שמלות זו חוזקה אדירה במותג, אפשר למצוא משמלה יומיומית ועד שמלה קלאסית מחטבת ואלגנטית לערב.

לכל אלו מצטרפת קולקציית נעליים ובה נעליים אלגנטיות, נעלי עקב וסנדלים, בדיוק לעונה.




פסקה על יהודה לוי הפרזנטור. אני נוכחת בשנים האחרונות בכל התצוגות של רנואר, מותג שהולך איתנו כל השנים, צעיר רענן וטרנדי שמדבר אל הצעירים בבית ועם זאת גם אני וגם השותף תמיד מוצאים לנו את הפרטים הקלאסיים שאנחנו אוהבים. יהודה לוי מביא איתו משהו חי ומרענן למותג, הוא פוסע על הבמה ומעיר את הקהל. הוא צ'ארמר אמיתי וכל מי שפוגש אותו בלייב מחייך, מייד מתאהב. בחירה נהדרת וחכמה של המותג.


טווח מחירים:
49.90-499.90 שקלים



להשיג בסניפי רשת רנואר 
ובאתר הבית - יש שם תמיד מבצעים שווים : קישור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה