8 באפריל 2016

קוברה בגדי ים קולקציית קיץ 2016




ישנם דברים שהחיפוש אחרי המושלם שבהם אינו נגמר. מייקאפ, צבע שיער, ניחוח בושם, בגד ים.


היציאה לים, לחוף לבריכה "מכריחה" אותנו להתפשט מבגדינו ולהיות חשופים בגוף, קצת גם בנפש תודו. אבל זה כיף, כי זה מרגיש חופש, חופשה, מנוחה, אז אם כבר להיות עם בגד ים, שיוציא אותנו הכי מחמיא שיש. 

את המותג "COBRA" אהבתי מאז ומתמיד. בשנות הנעורים כשהכל מתוח ומהודק בגוף נהגתי ללכת במותגים שונים בביקיני שני חלקים, אך עם השנים, הלידות, הגיל והשינויים, למרות שאני רזה יחסית וארוכה, חיפשתי בגד ים שיאסוף, יחמיא, וישמור על מראה יפה גם לחזה שלי שהוא במידה גדולה יחסית.


דגם מנצח ומחמיא מאוד לחזה גדול


בביקור בקנטרי השכונתי, ביריד מכירות של פריטי קיץ, מצאתי בגד ים חלק בשחור (כמובן ;) ) עם מפתח צוואר בסגנון מעטפה, שישב מושלם בחזה ופתאום הגזרה חטובה וזקופה, COBRA היה כתוב על התגית ומאז זה רומן של שנים.
יום אחד והיורשת חזרה הביתה עם בגד ים 2 חלקים בשילוב משגע של צבעי ורוד וחום, צעיר טרנדי מבית - , קוברה. וכשיש מותג ששתינו נפגשות בו ומוצאת התאמה מושלמת, משמע מותג מנצח.

תמיד תמצאו אצלי בגד ים שחור חלק, אם אפשר עם טוויסט של אריג מעניין, קישוט או כתפיות מיוחדות, אח"כ גם שילובי צבעים, מנומר או שחור ולבן, קלאסי  עם נוכחות.


גזרת "גיטרה" פתוחה באזור המותניים עם צוארון קולר שיתאים גם לחזה גדול ו קטן



בקולקציה:

בגדי ים מחמיאים בשני חלקים, צבעוניים וגם בגוונים קלאסיים.

מגוון תחתוני ביקיני, ברזילאיים,  גזרה גבוהה, תחתוני חצאית ומכנסונים.

חזיות סופר פוש-אפ, סטרפלס, משולשים עם ריפוד וגם חזיות מעטפה עבור חזה גדול. תמצאו גם למידות קאפ D ו E




בגדי ים ביקיני - שני חלקים ובגדי ים שלמים בגזרת חצאית המכסה את הירכיים, למי מאתנו שמרגישה נוח יותר כך, מה שמייתר את הצורך להסתובב עם מכנסון/ שמלת חוף/ פראו מחוץ למים.

בגדי ים שלמים בגזרות מחמיאות המטשטשות בטן, מחמיאות לחזה גדול. לכולם חגורת בטן פנימית לתמיכה וצמצום היקפים.

בקולקציה גם בגדי חוף בצבעים, מלייקרה ושיפון המשתלבים עם גווני בגדי הים.

הצבעים בעלי נוכחות, כתום, צהוב, כחול, ירוק, ורוד ושחור ולבן, חלק וגם מודפס, שחור לבן קלאסי, בגדמים יפיפיים, גיאומטרי, חייות, פרחים, טרנדים ועדכניים לעונה. בדי סנסטיב מחטבים, בדי מיקרובפייבר ולייקרה. 


קצת על קוברה: מותג ותיק ומוביל בין יצרני בגדי ים, המתמחה בגזרות הולמות ומחמיאות למהנה הגוף של האשה הישראלית, ולכל המידות. אני פרידמן המעצבת הראשית שואבת השראה מתערוכות בבירות האופנה בעולם, מנסיעות וטיולים ומתאימה זאת לנו, נשות ישראל שעם מזג אויר כמו שלנו, בגד ים הוא חלק חשוב במלתחה ובד"כ גם לא נסתפק באחד, יהיו שם לפחות שניים או שלושה.


הדפס מושלם, קלאסי ואלגנטי


טווח המחירים:
בגדי ים: 199-499 שקלים
בגדי חוף 79-189


את הקולקציה תוכלנה למצוא ברשתות ובחנויות הלבשה תחתונה

עוד פרטי באתר הבית של המותג: קישור

רשימת חנויות: קישור 

 טלפון לבירורים ושאלות: 09-9501797












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה