9 באפריל 2016

NEAL'S YARD REMEDIES - ORGANIC HEALTH & BEAUTY





בד בבד עם אהבתי לרשתות בכלל ולסופר פארם בפרט, למדתי בזכותכן הקוראות להכיר את עולם הדרמוקוסמטיקה ולהעריך קוסמטיקה טבעית.


זה לא היה תהליך קל כי ליבי תמיד נטה למותגים על מדף הפארם, לאלה הניבטים מדפי המגזינים כמו גם נרתע מהניחוחות החזקים והאריזות הפשוטות. אך כל זה נחלת העבר.

היום ניתן למצוא אם תוצרת הארץ או מחו"ל מותגים איכותיים, ניחוחות מפנקים, אריזות שמפארות את מדף האיפור והכי חשוב כמובן, מוצרים המותאמים לכל סוג עור, אפילו הרגיש ביותר, טיפוח ויופי כאחד.

את המותג נילס יארד הכרתי במגזינים אך לא יצא לי להשתמש בו, עד שקיבלתי כמה מוצרים לסקירה לאחרונה.  חברת קוסמטיקה טבעית ואורגנית, שמוצריה עשויים תמציות צמחים טבעיות, שמנים אתרים ללא כימיקלים או חומרים משמרים, סיליקון. אריזות כחולות משגעות, ניחוחות נעימים ופינוק וטיפוח הגוף והנפש. נרשמה התלהבות וחיבור מיידי.

המותג פונה לטיפוח הנשי וגם לצרכינו כאמהות, הן לעצמנו בתקופת הריון והורות ויש לו תחום יעודי לטיפול בתינוקות בשנותיהם הראשונות, כאשר כל חומרים כימיים יכולים להוות פגיעה וסכנה ממשית.

האריזות בבקבוקים הכחולים מיוחדות מאוד, מצד אחד מרגיש לי הכי פרו רפואי ומצד שני העטיפות והעיצוב הכי טבעי/ספא/מפנק שיש.






תחליב גוף גרניום ואורנג'

מזג האויר ההפכפך וריבוי עונות בארצנו מזמין טיפוח עור מתמיד. מה שחשוב לי בקרם גוף הוא שיספג בקלות, ושיהיה לו ניחוח  עדין לא משתלט.

לתחליב זה יש ריח משתלט, אבל כזה שיגרור מחמאות כשתכנסו לחדר לאחר המקלחת. ריח הדרים פרשי נהדר לקרם ובו שמן זית, זרעי דלעת, ואלו וורה, יחד עם שמנים אתריים של גרניום ותפוז שישאירו את העור רך, לחותי ואתכן עם בקבוק זכוכית בעל פיית משאבה, שאחרי שיסתיים הקרם תוכלנה להשתמש בו לאכסון/קישוט. אני מאוד אוהבת לאכול פירות הדר, עכשיו גם להתמרח בהם ;) 





קצף אמבטיה ארומטיק 

בריאות וטיפוח משולב הרגעת שרירים, נשמע מוצלח, אבל אמבטיות אני כבר לא ממלאה בשנים האחרונות, לבושתי לא בגלל מצוקת המים בישראל, אלה כי עשינו שיפוץ והחלפנו את האמבטיה במקלחון מרווח. 

אז השתמשתי בו במקלחת, מרחתי בנדיבות והקצפתי. תמצית ארומתרפית בניחוח הלוונדר האהוב עלי, מיורן וגרניום, משולב לחות. ממש כדבר היצרן, מרגיע, נותן נינוחות לשרירים ומשאיר עורך לחותי ורך. כיף ללא ספק באמבטיה, זה ספא של ממש.

גם 2 מוצרי תינוקות באריזה, מפתה להשתמש עבור עצמי ומתוך בירור עם יבואנית המותג, מה שטוב לתינוק ברור שיתאים גם לי. אך בבגרות ראויה השארתי לעצמי רק אחד מהם ;) והעברתי לנסיינית שיש לה בבית 2 קטנים, בן 10 חודשים ובת 5 את האחר להתנסות ואלה רשמיה:




סבון ושמפו לתינוק

2 ב 1, מנקה בעדינות כל סוגי העור גם רגיש, כמו גם קרקפת ושיער. תערובת לבנדר וקמומיל מגידול אורגני עם רכיבים צמחיים המתאימה גם לעורו הרגיש של התינוק. למהול כף באמבט /להשתמש כשמפו לחפיפה.

מגיעה באריזת פלסטיק עם סגירת פטנט לפתיחה ביד אחת מה שמקל בעת רחצת תינוק. ריח מרגיע משהו, המשאיר עור רגוע וקרקפת לא מגורה או אדמומית לתינוק, כמו גם לבת ה 5, כמובן שבשלב הבא היא חפפה בו גם לעצמה, ריח של ספא, וקרקפת רגועה.





שמן תינוקות אורגני

שנים השתמשנו בשמן תינוקות למטרות שונות, ללחח את העור, לגלח את הרגליים ואפילו ליפות את קצוות השיער. מסתבר ששמן תינוקות רגיל מכיל חומרים כימיים רעילים ומזיקים, מפתיע ומבהיל.

שמן התינוקות האורגני מתאים לתינוק בן יום, הינו ללא חומרי בישום, נספג בקלות בעת עיסוי העור, וריכוך מקומות יבשים דוגמת קפלים בעור, מרפקים וכדומה. ברכיבים שמן חוחובה, שמן בוראג' ושמן פירות. בקבוק קטן עם שמן מרוכז מאוד, מרגיש לחותי, רך ומפנק, מי מאיתנו לא רוצה עור של תינוק?

ואם אתן רוצות להתחיל באחד, מציעה גם כי תתרשמו ממוצר הדגל של החברה, שהוא הבא על הכוונת שלי:




תחליב גוף מועשר בקלנדולה ושיבולת שועל

תחליב מרגיע לעור יבש ורגיש, מומלץ לטיפול באטופיק דמטיטיס, אקזמה ופסוריאזיס להקלה משמעותית ביובש וגרד. רכיביו שמנים עשירים  בחומצות שומניות מבוראג' רפואי ונר הליה, תמציות ציפרני חתול ושיבולת שועל לרוגע ולחות לעור יבש ובעייתי.מתאים לעור רגיש, מלחח ומזין, לעור יבש מאוד ולעור רגיש.

טרם ניסיתי אותו אבל ברור לי שזה מוצר מנצח שיקנה את כל בני הבית, מה שטוב לכל הגרויים הללו ודאי וודאי טוב לעור רגיל שסתם יבש לו לפעמים.

פרטים נוספים ורכישה:
אתר הבית מאוד מושקע, תמצאו את המוצרים לפי קטגוריות, עם פירוט הרכיבים, תועלות ואופן השימוש: קישור
רשימת חנויות: קישור
בחנויות הטבע ברחבי הארץ
ובטלפון: 1-700-700-378






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה