23 ביוני 2014

FASHION SAFARI - מותג הלקים essie עם TKEES




מראה מנומר/מנוחש חביב עלי, בין אם שמלת מקסי לחוף, תיק טרנדי, טוויסט של סניקרס, חגורה או גופיה מנומרת להופעה עדכנית. הרומן שלי עם essie הוא עם הפורמולה האירופאית בעלת המברשת העבה והפורמולה הנהדרת, הנמכרת בסופר-פארם.




כששמעתי שיש שתוף פעולה אופנתי בין ה FLIP FLOP  בהדפסי חיות והלק,  מאוד התלהבתי. שמחתי להגיע להשקה ב GOSIP ברמת אביב. סנדלים טרנדיים הולכים איתנו מהקז'ואל בבוקר ועד לשיק אלגנטי בערב. ומחייבים פדיקור קייצי ועדכני.


FASHION SAFARI - חמישה צמדים של התאמה בין הפליפ פלופ  בהשראת הדפסי חיות הספארי של TKEES לגוונים האופנתיים וכה טרנדיים של הלקים של essie. "נמר חדש בעיר" - קולקציית סנדלים בהדפסי חיות, לכל אחת מאיתנו יש את "החיה" שבה שאליה היא מתחברת. 5 דגמים נועזים לבחירה, מי היא החיה שלנו.

זו השנה השניה לשת"פ ובו קולקציה  בהשראת FASHION SAFARI במחיר מיוחד ובמהדורה מוגבלת.

קולקציית fashion safari לקיץ 2014:



  • מנומר קלאסי chatty cheetah - גוון אססי ליקריץ'  שחור (LICORICE) המותאם לסנדל בהדפס מנומר קלאסי ומושלם המתאים לאישה הקלאסית, בעלת הופעה מוקפדת אך נועזת.


  • נחש עם טוויסט של צבע pink venum- גוון אססי סטטוס סימבול (STATUS SYMBOL) המותאם לסנדל בהדפס נחש עם גימור ורוד בוהק, המותאם לאישה האופנתית, המעודכנת שאוהבת לשלב צבע קיצי ונועז.


  • מנומר צבעוני bobcat- גוון אססי טורקיז אנד צויס (TURQUOISE & CAICOS) המותאם לסנדל בהדפס מנומר צבעוני בגווני פסטל המותאם לאישה המאמת את האמירות האופנתיות, והאוהבת צבעים עדינים ורכים. 


  • רצועת נחש slither - גוון אססי סאן טרופז (SAND TROPEZ) המותאם לסנדל בעל רצועת עור בהדפס נחש המותאם לאישה שיודעת ליצור את השילוב הנכון עם הטוויסט הנכון היוצר מראה קליל אך מתוחכם.


  • כסוף פראי chrom cobra- גוון אססי ארובה בלו (aruba blue) המותאם לסנדל בהדפס נחש כסוף מבריק המותאם לאישה הנועזת העדכנית והחובבת צבע.



ובמידה והסתקרנתן, הבחירה היתה קשה. כל ההדפסים טרנדיים ובעלי נוכחות. הבחירה נפלה על המנומר הצבעוני - bobcat - מתוך ידיעה שאוכל לצוות אותו לכל אחד ואחד מה essie שלי.  


330 שקלים מחירם של זוג TKEES ובקבוק לק essie אותם תוכלנה למצוא בחנויות GOSSIP בקניון רמת אביב ובמרכז שוסטר ברמת אביב ג' כמו גם באתר TKEES פה בקישור







4 תגובות: