14 ביוני 2014

סופר-פארם - ביוטי סיטי טוקיו




ידוע בציבור שאני מכורה לסופר פארם. מי מאיתנו לא אוהב לנסוע לחו"ל? אז אם סופר פארם זו קפיצה קטנה לחו"ל, ביוטי סיטי זו קפיצה גדולה :). והשנה מאוד מאוד

סופר פארם מגשימה חלומות. רציתים לבקר במזרח? חלמתם על ביקור בטוקיו?  ל 4 ימים שלמים סופר פארם מביאה את טוקיו לישראל, כן כן, מעלה על מטוסים ומביאה לנו מהמיטב. 1-4 בחודש יולי 2014 בביתן 1, גני התערוכה תל אביב.
   שעות:  10:00-23:00, ו': 10:00-17:00



     

מחזיקי כרטיס לייפסטייל יקבלו בדיוור הביתה הזמנה זוגית. החל מה 19.6 כל הרוכשים ב 99 ש"ח ומעלה יקבלו בקופה הזמנה זוגית. למי שיבחרו להגיע ישירות לאירוע: 30 שקלים כניסה זוגית ו 20 ליחיד.

זו השנה השמינית שסופר פארם חוגגת בהפנינג ביוטי ובכל שנה הוא מתעלה על קודמו. בשנה שעברה הייתי לנו פריז והיה אירוע צרפתי מרהיב שסקרתי כאן וגם כאן. מה יהיה לנו השנה:


**הבלט הישראלי יופיע כל ערב בשעה 20:00 - מופע מחווה לקימונו בעיצובם של 20 מעצבי אופנה מובילים בארץ. ששון קדם, מיכל נגרין, דורין פרנקפורט, רונן חן ועוד אשר עיצבו קימוני יחודי לביוטי סיטי טוקיו.

**המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר תעלה תצוגת אופנה מיוחדת בהשראת הראה המחויט נוסח יפן - מחויטים בטוקיו.

**תצוגת אופנה רובע הרג'וקו - אופנת רחוב צבעונית היישר מטוקיו

****להקת SHEY SHEY - להקת רג'וקו מקורית מיפן תגיע ארצה, תופיע ותסתובב במתחם (רגו'קו - בכל יום ראשון פוקדים צעירים במגוון סגנונות אופנה את מתחם תחנת הרכבת בטוקיו, הם מהווים השראה למעצבי אופנה בעולם)

**רג'וקו מרקט - חנות פופ-אפ יחודית שתוקם ל 4 ימים בלבד ובה מגוון מוצרי עיצוב ואקססוריז מיפן, גרביים, כלי כתיבה, תכשיטים.



ואם יפן אז תוכלו למצוא בביוטי סיטי טוקיו:

*סושי בר - מסעדת FRAME תפעיל מתחם סושי ומגוון מאכלים יפנים
*בית תה יפני - סופר-פארם מטיסה היישר מיפן ציוד לעריכת טקס התה המסורתי.
*מתחם אוריגמי (קיפולי נייר) - מומחי אוריגמי  ידריכו על שיטות הקיפול והאומנות היחודית. (אם איני במתחם הקוסמטיקה, חפשו אותי שם).
*בית קפה - רשת אילנ'ס תפעיל את בית הקפה במתחם. (לטובת אלה שכמותי שאינם מכורי סושי אבל אפשר גם וגם ;) )

*כמו בכל שנה יתקיימו הרצאות מרתקות מאת מיקי בוגנים, סנדרה רינגלר, שלי גפני ועוד - מנסיון, מומלץ להרשם מבעוד מועד.

אבל לפני הכל סופר פארם זה יופי ויופי זה קוסמטיקה - אז במתחם בן 5,000 מ"ר תוכלו למצוא הפנינג שלם של מותגי הטיפוח הנבחרים והאהובים (שוקלת להשאיר את כרטיס האשראי בבית) שיסיידו בביתן ענק, קנזו, איזי מיאקי, לצד לנקום, קלרינס, אסתי לאודר, קליניק ולצידם לייף, קרליין, פופה, לוריאל וכל מותגי המס מרקט.

*סאלי הנסן תפעיל NAIL BAR, לפינוק של מריחת לק.

השקות בלעדיות:




הבושם החדש של המעצב היפני יוז'י יממוטו יימכר בביוטי סיטי בלבד


יוזי' יממוטו לעד יצרב במוחי כזכרון מושלם, ערב הכנסי לניתוח לייזר הלכתי לקנות לי משקפיים ראויות לגודל המאורע וחזרתי עם משקפיים מעוצבות וגורפות מחמאות, אשר חיכו לי בבית ליום שלאחר הניתוח.

המותג היפני שיסיידו יציג מתחם טיפולים
קליניק משיקים -  מברשת חשמלית נטענת לניקוי עור הפנים.
TONI & GUY - מותג השיער האנגלי, אשר ראתי אותו כבר בסניף הפארם הקרוב לביתי, יציע מתחם חווייתי.



מותג LIFE אשר לו קולקציות רבות של לקים במרקמים שונים ובמחירים מוצלחים. ישיק ערכת לק ג'ל לשימוש ביתי ללא שימוש בבסיס או בטופ . ההסרה קלה ופשוטה - באמצעות אצטון 100%.


ערב גאלה ללקוחות לייף סטייל
ערב לפני פתיחתו הרשמית של הביוטי סיטי, ייערך ערב ללקוחות נבחרות ממועדון לייף סטייל להשקת ביוטי סיטי טוקיו.. הלקוחות ייהנו לפני כולם מהנחות והצעות מיוחדות בביתני הקוסמטיקה של הביוטי סיטי, קוקטייל חגיגי ומופע מרהיב 



אני אהיה שם. תבואו, יהיה טוקיו







4 תגובות:

  1. מילה אחת למה אגיע: רג'וקו

    השבמחק
  2. נשמע מגניב. אני אוהבת דברים שנעשים בהשראת התרבות היפנית, וזו גם מדינה שאני מאוד רוצה לבקר בה :)

    השבמחק
  3. לגמרי! נתראה :)

    השבמחק
  4. יהיה חוויתי, אני פחות סקרנית לבקר ביפן, כמו מתלהבת מהאופנה והקוסמטיקה המעולה

    השבמחק