10 ביוני 2014

bourjois - Rouge Edition Velvet LIPSTICK

08                       07                   06                         05                        04                     03                     02                         01
אני מקווה שאיני נשמעת כתקליט שבור. אבל כשמדובר בבורז'ואה, תמיד מרגיש לי ניחוח פריזאי יוקרתי במדף העממי.
כשמדובר בשפתונים (אם לא אתחשב בקנקן) לא קל להלהיב אותי, שכן זה המוצר האהוב עלי ביותר בתחום האיפור (לקים עוד יותר נכון, אבל זה עולם בפני עצמו עבורי) הפעם בורז'ואה פשוט הביאו את הבשורה.




ההשקה האישית היתה מקסימה. אל פתח דלתי הגיע שקית מדוגמת ובה עוגיות שפתיים מקסימות ושני שפתונים אדומים בגוונים מושלמים. היורשת מייד הכינה קפה ובקושי רב הספקתי לחטוף כמה תמונות.



נצמדתי לשפתונים, או אם לדייק לשפתון מספר 02, שילוב של אדום עם ורוד, מה שהופך אותו קלאסי ליום יום, עם נוכחות מאופקת יותר מאדום 01 הסקסי המושלם. מתוך שמונה גוונים בהם גווני אדום ורוד וקורל יפיפה אחד שעד כה טרם הצלחתי לשים ידי עליו. והעברתי אותו מבחנים שהוא עמד בהם בגבורה, הן בנוחות ואיכות המריחה, הן בתחושה הנהדרת על עור השפתיים, קטיפתי כשמו והן במבחן התוצאה, עמידות גבוהה.


שפתון נוזלי, בעל פיגמנט חזק בגימור מאט, קל על השפתיים ועמיד עד 24 שעות. תחושה של לק לשפתיים המתפתח לגימור מאט קטיפתי. זאת תוך שימור הלחות בשפתיים. המברשת בעלת קצה דקיק למריחה קלה. כל אלה באריזה קלאסית עם פקק זוהר המציגים את גוון השפתון ומקלים על בחירת הגוון כך דבר היצרן.



קל וכיף כשדבר היצרן מתאמת בהתנסות, שכן באתי עם ציפיות רבות ויצאתי מרוצה. 24 שעות לא נשאר לי השפתון על השפתיים אולם הוא עמד בגבורה בערב מינגלינג וזלילה בלתי פוסקת. ביציאה לארוחת ערב מרובת מנות. וביום ארוך בלי זלילה אך עם שתיית קפה מרובה ונשנושים. גם כשהחלה דהיה משהו היא נותרה אחידה וכל השפתיים נשארו מכוסות בגוון. לא פחות מוצלח, מצאתי את ההסרה קלה. במשפט אחד אהוב עלי במיוחד:  "ללכת עם ולהרגיש בלי."



האריזה מקסימה, מפנקת ועושה חשק אבל היא לא מקלה כ"כ על הבחירה LOL  שכן הגוונים יפים ולבישים ותרצינה את כולם. האפליקטור מדוייק , המריחה קלה על השפתיים. לגבי הריח שלהם, רק אחרי שקראתי ברשת נתתי ליבי לכך, מתכתי משהו לרגע אבל לאחר המריחה הריח נעלם. השפתון קליל על השפתיים. ניתן ואף מומלץ לבניה בשכבות, לשם כיסוי מלא ואחיד.

יש לי תלונה אחת והיא לא פשוטה - הבו לי עוד גוונים, למה רק שמונה? ;)



עוד פרטים תוכלנה למצוא בעמוד הפייסבוק של המותג פה. על התנסותי עם המותג בורז'ואה תוכלנה לקרוא עוד כאן

את השפתון תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים. המחיר רשמי 125 שקלים. ניתן למצוא מבצעים מוצלחים דוגמת 1+1 או 40% הנחה.

ואתן, חובבות מראה מאט? שתפו







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה