21 ביוני 2014

קרליין מסקרה - CARELINE - BOLD




מי שמכירות אותי יודעות שאני סקרית של לה דיוה, המסקרה של קרליין ולא בכדי. כשהאיש שחי איתך שנים שואל "ריסים מלאכותיים"? את יודעת שיש פה מוצר מנצח וכזה לא מחליפים.

אבל אנחנו אף פעם לא עוצרות במוצר אחד, מכורות או לא?



 BOLD
הקליקו כאן לצפיה בסרטון



המסקרה BOLD נסקרה כבר בבלוג כאן עת עלתה על המדפים. השקה עכשוית בסרטון המענג של גל גדות, אשר עלותו כ 3 מליון שקלים, העניקה ל BOLD במה חוזרת בבלוג. הומור עצמי זה נפלא, כשהוא מלווה בשחקנית יפה עם מסיכה סקסית שעשתה לי חשק למשוח את ריסי, לעלות על עקבים ולצאת למסיבה על אחת כמה. יש לי מסיכה דומה, אמנם בגוון בהיר וכשצריך להתחפש...אני אף פעם לא צריכה להתחפש לכלב או חתול, מספיק אשת חתול ;)




מסקרה בעלת מברשת סיליקון מיני,מסרקת ומפרידה, מעניקה נפח ואורך.המגיעה לכל ריס וריס למראה דרמטי. גוון שחור מבריק. פורמולה נטולת פראבנים, ללא בושם או טלק, היפואלרגנית. כך דבר היצרן.






במשיחות ראשונות המברשת רוויה בחומר. הפתרון, לנגב את ראש המברשת על פיית המיכל ואז למשוח את הריסים. המברשת מעולה, קצרה וקטנה עם זיזים קצרים, למשיחת כל ריס וריס בלי להתלכלך, ובלי להתאמץ. מצויין גם לריסים התחתונים. תכלס, די בשכבה ראשונה העושה עבודה מלאה, ריסים מעובים, מעוגלים מעלה ונפרדים. מריחה שניה תתן לכן מראה מניפה, מעבה באופן מדהים. כשאני מניחה שכבה נוספת, לפעמים אני נדרשת לסרק להפרדה מלאה. 

אהבתי את האריזה ההייטקית, הברקה של שם ללא ספק BOLD, והכי חשוב (לי לפחות). אמנם היא מלאת צבע ובכל זאת  ההסרה אינה סיוט.

את BOLD תוכלנה להשיג ברשתות ובפארמים במחיר השקה של 60 שקלים. 





תגובה 1:

  1. פוסט מקסים! אני נורא אוהבת את מוצרי קרליין לאחרונה

    השבמחק