16 ביוני 2014

קסידי בוטיק Cassidi Boutique




לטובת אלה שהצטרפו אשוב ואספר שהבלוג נולד בשל חיפוש אחרי לק. מהלקים התרחב לסקירות טיפוח ואיפור. משם לאקססוריז שבאופן טבעי הובילו גם לסקירת מותגי אופנה שאני אוהבת ומתחברת אליהם.



כמי שמגיעה לעיתים קרובות לקניוקנים יוצא לי להחשף למותגי רשת. אחד החביבים עלי היה הסניף בקניון מלחה בירושלים מאז ומתמיד היה "קסידי בוטיק" עוד בעת היקראו "דן קסידי". כשהוזמנתי להשקת קולקציית אביב קיץ בחנות החדשה והמרהיבה של המותג בנמל תל אביב, שמחתי להתרשם.



לשאלתי מדוע הוחלף השם - המוטו של המותג הוא לחדש ולהיות מחובר לטרנדים, עם היותה רשת. בקסידי מקפידים על קולקציות קטנות ואיכותיות המתחלפות מידי כמה ימים ןמגיעות במספר קטן של פריטים מתחלפים ולכן "בוטיק" - לדעתי שינוי נהדר.

צילום יח"צ

על כן אולי לא תמצאנה עכשיו את הפריטים המצולמים בתמונות הפוסט אך תמצאנה מקבילים בגזרות האיכותיות והנשיות, המחמיאות לרזות ומלאות כאחד.



ראיה: יום לאחר ההשקה הגעתי עם היורשת שחמדה כמה פריטים שצילמתי. אז לא הייתה מידה, או הגוון שרצתה, אך הגיע סחורה חדשה ומצאנו שמלה מהממת ויפה, בסגנון הגלביה שכה אופנתי עכשיו ולא רק אלא גם בהרכב בד 100ֵ% כותנה - מושלם לקיץ שלנו. אני מייד התלהבתי ועבורי המחמאה הכי גדולה היא שעלמה צעירה, פשניסטה לא קטנה תבחר ללבוש בגד, שאני חמדתי אותו מלכתחילה. קסידי בוטיק חוצה גילים!




טיפ: הג'ינסים של קסידי בוטיק מושלמים, מגיעים בהרבה מאוד סגנונות וגוונים, טורך שלושת רבעי, סקיני צמוד או ישר. מחמיאים מאוד. למי שחובבת מעט לייקרה בג'ינס שלה. בינגו!



אחרי שמדדתי את הג'ינס תכול המושלם שמייד אושר ע"י כל סובבי, גם זהה לו בגוון ירוק ירוק הלך איתי הביתה. יש סכנה שיחשבו שאני לובשת מדים - כי אני חורשת עליהם. מזל שאני לא סלב ;)


על המדף אולי השמלה הכסופה נראית מנצנצת מידי?



יש גם שמלה בזהב, על הגוף יפיפיה לכלת השמחה או לכל אורחת, אחד הפריטים המושלמים שראיתי לאחרונה.

על הקולקציה העכשווית:



מקיפה את כל הסגנונות, נכנסתן לדן קסידי, יש לכן בגד לכל מאורע.



צבעוניות עזה בגווני הספורט: צהוב, ירוק, אדום, כחול, כתום, שחור ולבן ושלל צבעים בעלי נוכחות, בדי משי וסאטן בגזרות נוחות. טוניקות בגזרות אוברסייז. שילוב רב של רקמות, הדפסים וצבעים מעולם הצבע.רקמות פסיפס, עיטורי זהב ופייטים. והמון שמלות, אם לקיץ ונופש ואם לאירוע חגיגי או קלאסי. רוב השמלות אכן בשחור כמו שרובנו מעדיפות אבל ראיתי שם כמה נועזות.



תמיד תמצאו גם את הקווים הלאסיים , סקיני, מכנסי סיגר, חצאיות עפרון, שמלות מיני ישרות וג'קטים קלאסיים.

סיפור חיי, הכל מפתה , כל כך קשה לי לבחור


ככל שאני מפרטת אני חושבת לעצמי, אין כמו מראה עיניים. אז מעבר לתמונות אפשר להיכנס לאתר של קסידי בוטיק כאן ולעמוד הפייסבוק של המותג פה. הכי נכון לקפוץ לבניף הקרוב אליכן להתרשם במקום. אם יצא לכם לסניף החדש בנמל תל אביב - תקבלו יחס נהדר, טיפים והתאמה שתוביל אותכן לבגדים שהכי הולמים לכן, ולא חשבתם למדוד (ראה ערך השמלה שלי)








2 תגובות:

  1. אין הנאה יותר גדולה מקנייה חכמה שתשמש אותך עוד הרבה זמן. כבר הספקתי לראות אותך עם הג'ינס והוא נראה עלייך פצצה. תתחדשי יקירתי

    השבמחק
  2. היות ואני קשת החלטה, אין לי הרבה קניות אימפולסיביות. כשאני קונה משהו וחורשת עליו, בהחלט מרגישה חכמה ;) תודה יקירתי, מחמאת אופנה מפיך, לעונג לי!

    השבמחק