12 ביוני 2014

מותג השיער האוסטרלי Aussie


כבר שיתפתי אתכן לא אחת, מותגים שאין בארץ קוסמים לי טיפה יותר.  לא שאני מתכוונת לוותר על DIOR, OFRA או LOREAL,. אבל יש קסם למותגים רחוקים, דוגמת אורבן די קי, סליק ואפילו ווט אנד ווילד מעצם היותם בלתי מושגים במיידי.

עכשיו יש עוד שחקן AUSSIE שעשה עליה ארצה, בתחום השיער ומיבשת רחוקה. אילולא הטיסה אליה אורכת כ 30 שעות, יש סיכוי שהשותף היה מסכים לנסוע לתור אותה. אוזי האוסטרלי כאן, הוזמנתי להשקה וקיבלתי להתנסות כמה ממוצרי הסדרה.  כך יצא ש"הקרבתי" את שיערי בשבועות האחרונים למען ההתנסות והסקירה בבלוג. למען גילוי נאות אודה ואומר שקראתי לא מעט סקירות לפני ברשת וכולם גומרים הלל כך שידעתי שאמור להיות פה משהו טוב, ממש ממש טוב.



"הפילוסופיה" שעומדת מאחורי המותג היא "שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו". נחמד שמישהו בהומור רב מכיר בפרופרציה של החיים, אבל אני מעט חולקת עליהם שכן לא לחינם נקרא שיערה של האשה בתנך "עטרת ראשה" = הכתר שלה. שיער מטופח משפר את מצב הרוח ואת הביטחון בעמידה שלנו. שיער מושפע ממצב רוח, תזונה, אקלים, וכשיש "יום שיער גרוע" (באנגלית זה נשמע טוב יותר) אז הכל מעצבן. אבל באותה נשימה משתפים אותנו מאוזי ש " כל בקבוק של Aussie עמוס במסתורין ובחוכמה עתיקה שביחד יחוללו פלאים  לשיער מפוצל, שטוח וחבוט. שיער צולע ומסורק למוות, או שיער שאיבד שליטה לחלוטין. בדיקה של מוצרי Aussie מראה שהמרכיבים שלהם –שמן אבוקדו זו דוגמא אחת -  יכולים להרגיע את השיער שלך אפילו אם את לא רגועה"

יש פה איזה קסם במוצרים של אוזי, נכון זה מוצר מדף מהפארם, האריזה פשוטה ונחמדת. אבל ברגע שאת יודעת שיש לך משהו טוב ביד ונהנית  מהשימוש ומאמינה בו, אופסי גם התוצאה נפלאה. החל בניחוח הנפלא וכלה במראה השיער.

11 מוצרים בסדרה, קיבלתי 3 מהם לשימוש. שמפו, קונדישנר ואת המסיכה המסקרנת שיש סביבה באזז אדיר ברשת ובצדק רב מסתבר.



סדרת MIRACLE





שמפו בבקבוק נוח לשימוש, הריח נהדר בעיני. מתוק וסכריני - זוכרות את המסטיקים השטוחים של פעם, המתקתקים שנראים מקומחים קלות ואי אפשר ללעוזס אותם ממש כי הם מתפררים בפה וצריך להתאפק שלא לבלוע? זה הריח. הוא מקציף כמו שאני אוהבת, מרענן ומותיר שיער רך. השיער שלי יבש, צבוע וגם קצר בתקופה זו כך שהשמפו חסכוני עבורי.



מכיל שמן מקדמיה אוסטרלי - אגוזי מקדמיה משקלם בזהב. מאוד יקרים והם תוסף תזונה של ממש, רק מהטבע. מה שטוב להזין את הגוף מן הסתם מועיל גם לשיער. 




מרכך שיער אינו בשגרת טיפוח שיערי אבל כל כך אהבתי את הריח שהשתמשתי בו. השיער שלי דק ודליל ומרכך בד"כ כבד עליו ומשטח אותו. מניחה מהקצוות ולמעלה, לא על שורשי השיער. לפתוח מעט קשרים ולרכך. מאוד מוצלח, כמות קטנה מספיקה.



כמו השמפו גם המרכך המכיל אגוז מקדמיה, בעל ריח המתקתק. אני  מעסה על השיער בכריות האצבעות משאירה דקה לערך לקבלת שיער רך, נעים קורן וללא קשרים. 




והדובדבן שבקצפת, מסיכת הפלא שמבטיחה נס תוך 3 דקות. אמנם כבד דגמתי מסכות מצויינות שנועדו להשפעה אפילו תוך דקה אחת (אני תמיד מרמה ומשאירה יותר) אבל כשיש קונסנזוס שכזה סביב מוצר, ללא ספק מליון חופפות לא טועות. המססיכה נוח, רכה, פותחת קשרים ומשאירה שיער רך עם מראה בריא.

לאחר השימוש באוזי השיער נהדר, נעים ורך, אחטא ואומר אפילו מלטף. אולם לשיער יבש כמו שערי למשל, (או מי שמרבות בפנים ומחליק, אניי מנחשת שגם) ביום ללא חפיפה, נדרש חיזוק של מרכך ללא שטיפה. מקווה שאחד משל אוזי בדרכו לעשות עליה.




פואטיקה סביב מוצרי שער. קיץ, ים, שמש מאירה - זה מה שהן מוציאות ממני, כמעט שירה ;)

את המוצרים תוכלנה למצוא בסניפי רשת סופר פארם במחיר השקה 29.90 . 
מחיר רגיל: שמפו ומרכך 35 שקלים האחד ומסיכה 45 שקלים

ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל AUSSIE? שתפו




  

7 תגובות:

  1. מבסוטית מהשמפו שלהם, למרות שעכשיו למען האמת הוא לא טוב לי, יותר טוב בחורף-אביב.

    השבמחק
  2. תודה על הטיפ, בימים אלה הוא מסתיים, בני הבית אוהבים נסיינות.

    השבמחק
  3. לא יודעת , אולי משהו דפוק עם השיער שלי ( אחרי כל המחליקים) אבל ה״מסכת קסם״ הזאת לא פועלת בקסם עליי , אני נשארת עם הלוריאל אלביב לשיקום שלי והכי טוב

    השבמחק
  4. אצלנו היא נקנית שוב ושוב ותמיד תמאי אותה על המדף, אבל לכל אחד מאיתנו שיער וצרכים שונים. הריח של המוצרים מדהים. לוריאל אלביב הם מוצרים מצויינים אין סתירה. לי מאוד חשוב רכות ופתיחת קשרים ושתי המוזכרות פה נותנות מענה לכך

    השבמחק
  5. לי הוא מצוין. אני אף פעם לא מחליפה שמפו ומרכך אבל עכשיו אני אשדוד בין הנטורל פורמולה לבינו

    השבמחק
  6. הוא מכיל מלחים?
    ומה לגבי תוספות שיער?

    השבמחק