22 בספטמבר 2016

קמפיין PLANT A NOTE חברות אסתי לאודר בשיתוף עם ZER4U




"בואו ננצח את סרטן השד אנחנו חזקים יותר יחד"! 


זוהי סיסמת קמפיין המודעות הבינלאומי לסרטן השד לשנת 2016 של קבוצת החברות אסתי לאודר.

בכל שנה לקראת חודש אוקטובר קבוצת החברות של Estee Lauder מעלה קמפיין משותף  להגברת המודעות לסרטן השד. השנה בישראל קמפיין PLANT A NOTE בשיתוף פעולה עם רשת ZER4U מיוחד ומרגש.

פקעת פרח האמריליוס  - פרח רב שנתי בעל עלי כותרת ורודים הפורח בורוד לקראת הסתיו בדיוק בפתחו של חודש אוקטובר, יהווה תזכורת שנתית לנשים וגברים ללכת ולהיבדק בבדיקה מוקדמת לגילוי סרטן השד.

פקעת הפרח היפיפה תימכר בסכום סימלי של 20 שקלים בלבד בכל סניפי רשת ZER4U ובאתר האינטרנט של הרשת: קישור
למזמינים באינטרנט - רשת ZER4U ,תישא בעלויות המשלוח.


100% מהסכום שייאסף מהמכירה יועבר כולו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן











באירוע מאופק ומרגש בהיכל התרבות שלבש כולו ורוד, הוצגה תערוכת צילומים של מובילי דיעה שהתגייסו לקמפיין דיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד.




ואי אפשר בלי מעט פרטים הסטוריים חיוניים: את הקמפיין הגתה והקימה גב' אוולין לאודר שהיתה שותפה ליצירת הסרט הורוד ולהקמת הקרן לחקר סרטן השד. הקמפיין פועל ביותר מ 70 מדינות במטרה להעלות את המודעות לסרטן השד, למחקרים להבנת מניעת וריפוי סוג הסרטן.





אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "המטרה של הפרויקט היא אחת: להזכיר לכל הנשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים.  השנה נמכור פקעות שיפרחו מידי חודש אוקטובר, תזכורת מושלמת וטבעית לנושא. מחיר הפקעות שווה לכל כיס ואנו צופים כי פרח האמריליוס יפרח באוקטובר במאות אלפי בתים בישראל".
יוסי כהן, מנכ"ל זר פור יור : "רשת zer4u  רואה בקמפיין זה כמהותי וחשוב לקידום המודעות של אבחון סרטן השד. שמחנו להירתם למטרה חשובה זאת ואנו תקווה כי שתוף פעולה זה אכן יעלה את המודעות לנושא בקרב הנשים בישראל".



לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: " האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית.".

מיכל רביד, מנהלת פרוייקט BCA רצינו השנה למצוא דרך להזכיר לנשים ללכת להיבדק ע"י מוצר יחודי שימשיך להזכיר בכל שנה את חשיבות הבדיקה לגילוי מוקדם. להמשיך לתרום לאגודה למלחמה בסרטן. הפקעת הינה רעיון שונה ויחודי ומשיגה את שתי מטרות אלה.

וכל שנותר לי הוא לחתום את הפוסט בבקשה אלי, אליכם אל כולנו, כי זו לא סיסמא ולא קלישאה אלא עובדה מוכחת::

לכו להיבדק, כי גילוי מוקדם מציל חיים!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה