6 בספטמבר 2016

CLINIQUE - SCULPTWEAR SERUM FOR FACE & NECK




בעבר חשבתי שרק נשים עם עור בוגר מחפשות שיפורים קוסמטיים או כירורגיים למראה החיצוני. כל יום שעובר מוכיח לי אחרת, אין!!! אשה שלא רוצה להוריד לשנות את משקלה. להוריד/לפעמים להעלות.  לשנות את גוון העור, גוון ומראה השיער. אנחנו עושות דברים שעולים לנו ביוקר, לפעמים בכסף, ולפעמים בתוצאה שלא אליה יחלנו. בעבר נזקקנו לסכין מנתח והתערבות כירורגית לעור מתוח במראה צעיר ומוצק ומורם. היום יש מוצרים על מדף הפארם שנותנים מענה מוצלח. הסוד הוא התמדה - כמו בכל דבר.


המלצה שלי: גם אם אינכן רוצות לקנות קרם צואר יעודי, כאשר אתן מניחות קרם לחות על הפנים מרחו מעט גם על הצואר, הוא חשוף לשמש, רגיש ודורש טיפוח לא פחות. אני מורחת גם על הדקולטה, גם קרם הגנה.

בד"כ בקוסמטיקה לוקח זמן מה עד שיש נראות לתוצאה של הקרמים הנמרחים על הפנים. קליניק מביאה לנו כאן סרום, לא אומר מפתיע אבל בהחלט מתקדם, שאחרי ימים ספורים אולי שבוע, ניתן כבר לראות תוצאות על קו הלסת וזה בהחלט WOW.

סרום הממצק ומפסל את הלחיים, מותח את קו הלסת, ומפחית קמטים וקמטוטים בצואר. כך דבר היצרן.




גילוי נאות: קמטוטים בצואר (עדיין) אין לי, ולדברי משפחתי וחברותי גם לא קמטים או רפיון. אבל את התחלה של כמה קמטים לרוחבו של הצואר אני כבר רואה, ולא הייתי מתנגדת לפלסטר קטן בלתי נראה שיחזיר את הלחיים למקומן לפני 20 שנה :/. עיקר מה שחשוב לי לפני הכל בקרמים הוא מניעת רפיון.  בד"כ על הסרום אני מקפידה לפני השינה ובבוקר "לפעמים" מדלגת, אבל כמאמר ההוראות הקפדתי להניח את הסרום בוקר וערב, ביום הראשון, השני, וגם השלישי לא הבחנתי בשינוי אולם לאחר שבוע, ניתן לראות שהעור מהודק/חלק יותר. אחרי חודשיים של שימוש תכוף, בעיקר בלילה יכולה להעיד שזה סרום שמקיים את מה שנאמר, קו הלסת חד יותר שמא אומר נראה גבוה טיפ טיפה. לא יודעת אם זו אשליה רגעית או שהוא באמת משפר, זה נראה טוב! 




אריזתו הכסופה, רבועה ואלגנטית תפאר את מדף הטיפוח שלכן, עליו מכסה שקוף, במיכל עם משאבה, נוח לשימוש, אסתטי וסטרילי עם פיה צרה לשליטה בחומר.

המרקם מאוד נעים, העור חלק והוא נספג יפה ומתפקד כבסיס טוב למייקאפים שלי שזו מעלה גדולה. הייתי חושבת שאולי קהל היעד של הסרום הוא 40+ אבל חברה טובה ויפיפיה בת 30 אמרה לי לאחרונה שהיא שוקלת לעשות טיפול לריפיון (שאין לה) בלחיים. המלצתי לה עליו כאופציה למניעה, אפקטיבית והרבה פחות יקרה. עוד תמצאו בסדרה מסיכת קרם.

למען אלה מביננו שלא מגיעות לחנויות והפרמים יש למותג אתר אינטרנט עדכני שגם נותן פינוקים ומתנות לרוכשים (קישור)  

**מוצרי המותג היפואלרגיים ונטולי בושם


את מוצרי המותג תוכלו למצוא ברשתות ובפארמים, באפריל ובמשביר לצרכן, בחנות הדגל של המותג בקניון הזהב בראשל"צ ובחנות האונליין קישור



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה