19 בינואר 2016

NEW YEAR WITH GUILTY



GUILTY

נדמה שאין כמעט מישהו במדינת ישראל שלא רוכש ברשת. נגישות מכל מקום. נוחות הזמנה ללא צורך להתלבש, לנסוע בפקקים, לחפש חניה, ולהספיק להגיע בזמן שהחנויות פתוחות. נוסף על כך יש לא מעט מבינינו שלא גרים בקרבת מרכזי קניות. 


GUILTY אתר שכולו יופי מצא את הנישה שבנות ישראל זקוקות לה, מותגי יופי, מקומיים, בינלאומיים וגם כאלה שנמכרים רק אצלו בלעדית היות ואינם משווקים בארץ וכל זה במחירים טובים, במבצעים תמידיים וגם בתנאי צבירה לקונים מתמידים. 





באתר היפיפה, ממשק מאוד ידידותי למשתמש/ת בעברית. תוכלו לסנן בקלות בסרגל העליון
את הקטגוריה ואת המותגים/מוצרים לפי סוג עורכן/ לפי מוצר בצד ימין של המסך. לקרוא את כל התנאים לצבירת הנחות ובין השאר תגלו שבהזמנה ב 150 שקלים ומעלה משלוח VIP עד הבית חינם.



כל מי שאוהבת איפור וטיפוח חזקה עליה שתכיר את גילטי. קצת דגש על המותגים חדשים/מיוחדים שניתנים לרכישה באתר:





מותג תכשיטי הקונספט Sahsa שתמצאו כאן חבר לגילטי להביא לנו ממיטב תכשיטי המותג, בנגישות קלה ובמחירים טובים. כל תכשיט נארז  בקופסת פח מעוצבת ועליה ממיטב ההשראה של המותג הטרנדי sasha's state of mind




נכון שכשאני מתלהבת אני רוצה הכלללל אבל במקרה של סאשה יש קונסנזוס. מגוון של מחרוזות ותליונים בעלי נוכחות וגם עדינים, בגווני זהב שהכי אהוב עלי וגם בכסף, אם גדולים וכבדים ואם עדינים.







לבבות, פילים, כוכבים וגם משולבים באבנים. יתרון אדיר הוא האפשרות להחליף בין התליונים  ע"י פתיחה קלה של המנעול.



בתכשיטים אהבה גדולה הן טבעות ועל כן רכשתי מן המותג לא אחת ולא שתיים אלה שלוש. כל אחת יפה מקודמתה.




FLORMAR מותג האיפור כאן שבה את ליבי ואת לב המתאפרות הישראליות מיד עם פתיחת חנות הדגל בעזריאלי. המגוון, הגוונים, האריזות והמחירים המצויינים אולם יש לו רק 3 חנויות בארץ. עד שגילטי הרימה את הכפפה והפכה אותו נגיש לבנות ישראל. על המחירים המצויינים יש גם מבצעים. המוצרים איכותיים ונותנים סופר תמונה למחיר. אותי כמו שאתן יודעות, הצלליות והשפתונים הכי מפתים. 



לאחרונה הושק הפיקס ספריי כאן ספריי מקבע איפור בכמות 75 מ"ל ובמחיר אטרקטיבי. רק זכרו להתיז ממרחק של 25 ס"מ, יש לו ריח נעים שדי מהר מתנדף והאיפור נשאר כל היום בכיף (בשביל החרוז). נותר רק לבדוק אותו בלחות הקיץ. 



207 גוון נדיר



OFRA - מותג איפור מקצועי נהדר, אהוב עלי ודומיננטי אצלי בשידת האיפור. הוא נמכר גם בגילטי במבצעים מאוד שווים ויש גם גוונים בלעדיים לאתר. אני אוהבת את כל השפתונים. אולם מוצר הדגל שעושה הייפ הכי גדול גדול הוא השפתון הנוזלי העמיד. זו אהבה משימוש ראשון אבל כזו שלא נגמרת, כי יש המון גוונים ושת"פ מהממים. 





דוגמת קתלין לייטס havana nights פה מושלם לעונה, מתאים לכל גווני העור ומהמם בפני עצמו. עכשיו הוא במבצע 56 שקלים. או קולקציית ניו יורק פה שהיא נדירה בגוונים, הגוון המוביל שלה לדעתי הוא manhattan, הוא חסר במלאי אבל ניתן להכניס כתובת מייל ולקבל עדכון לכשהוא יתחדש. שימו ליבכן גם אל times-square הכסוף, פחות בפני עצמו אך יקפיץ לכן שפתון למראה שימרי ותהפכו מסמר המסיבה, די סמיך אז בנחישות ובקמצנות רבה, טיפה קטנה. אני הייתי מצוותת אותו בעיקר ל...קורלים ,ורודים וסגולים.  





ויש גם את AMIKA פה מותג מוצרי השיער, שלשמפו היבש שלו כאן הנמכר בבלעדיות באתר אפשר להתמכר, זה לא במקום חפיפה אבל דוחה את החפיפה ונותן נפח, מראה יפה ועיצוב נאה. רק לנער ולרסס ממרחק 20 ס"מ. היורשת שחופפת כל יומיים מכורה לו, אם היא קצת עייפה, מייד פותר בעיה. 





לניוטרוג'ינה יש לא מעט מוצרי טיפוח טובים. אצל היורשת בת ה 24 בעלת עור מעורב, תמצאו תמיד על מדף הטיפוח, את מוצרי הניקוי מסדרת Visibly Clear. ג'ל גרגרים, תרחיץ פנים וג'ל לניקוי שחורים. עדינים חסכוניים ומנקים. עכשיו השיק המותג המותג סבון פנים שהוא הכל ב 1 - לעור הסובל מפצעונים וראשים שחורים. היורשת בעלת עור מעורב אך חלק, מדווחת שהוא נחמד, מייבש קצת, לא עושה הרבה לפצעון או שניים סוררים אבל עושה נפלאות לנקבוביות. הוא נמכר באתר במחיר פיצוץ. 




על הדרך אל תוותרו על "ג'ל מפחית פצעונים תוך 4 שעות" - כאן , אם תשתמשו בו מיד עם יציאת פצעון הוא עושה פלאים, ממש כמו שכתוב.


בצידו השמאלי התחתון של המסך הראשי תוכלו להירשם לקבלת מיילים מהאתר. כשיש מבצעים אתן הראשונות  לדעת ויכולות לבחור באם לקנות, שכן המוצרים SOLD OUT מהר מאוד לעיתים.


בגילטי יש מבצעים מצויינים והנחות, הם לא מתיימרים להיות הכי זולים ולהתחרות במחיר. על הדגל שלהם חרות השירות. תקבלו שירות איכותי קשוב ומתחשב, יש שירות לקוחות מסודר. אם חסר מוצר מתחת לפרטיו תוכלו להירשם לקבלת מייל כשהוא חוזר למלאי, והדובדבן שבקצפת, תכנית נאמנות - כל רכישה מביאה איתה הנחות ויש כפל הנחות!






ואי אפשר בלי מוצר למגירת חנוכה שלי, גם הוא מבית OFRA הילייטר מושלם פה בשם 3D Pizza pie. אני הייתי מכנה אותו piza WOW הייליטר בתלת מימד,  מאוד פיגמנטי מאוד וזוהר, ליטוף קטן על הלחי עם המברשת. (על הדרך שימו לב לשני הגוונים שדומים להיילטרים מהשת"פ עם Dupethat - שהם מושלמים בפני עצמם).  עכשיו בגילטי במחיר השקה מעולה של 96 שקלים. מסוג המוצרים שהופך sold out מהר מאוד.


נוכחתי שהאפשרות לקבל מייל כשמוצר חוזר למלאי היא צ'ופר, שכן היא מאפשרת לי את זכות הבחירה, בלי הצער לגלות שלא הספקתי לקנות וזה נגמר או שפספסתי מחיר שווה וכבר אין הנחה.


אני יכולה להמשיך לרייר עוד ועוד: HL (הולילנד) מותג הטיפוח הנהדר, קלרינס, גרנייה, הרי בכל מותג ניתן למצוא את המוצרים שהכי מתאימים לנו, גילטי אתר שמזמין. באתר GUILTY בסרגל העליון תוכלנה לסנן את המבצעים, לפי קטגוריה או את כולם ולהתרשם. המשלוח מהיר עד הבית, האריזה מפנקת והשירות VIP.

במחשבה שניה, נשארנו כאן עם הרבה פלז'ר בלי להרגיש אשמה בכלל





*בפוסט לינקים עם אפיליאציה






2 תגובות: