12 בינואר 2016

LANCASTER SKIN THERAPY PERFECT





4 מוצרים בסדרה שהושקה לאחרונה, 3 עבור עור צעיר והאחרון עבור כל עור וגיל


תחליב יום עם הגנה מהשמש
קרם יום 
קרם עיניים
ואחרון מאוד חביב תמצית לתיקון וטשטוש פגמים. כולם מגיעים האריזה משולבת תכול ופקוקה בכסף.




3 האחרונים התקבלו לסקירה עבור היורשת סטוד' בת 24. בהשקה בהדרכתה של אביבה שביט המדהימה, המדריכה הראשית של לנקסטר בישראל.

הדור שלנו בכלל וצעירים בפרט עסוקים מאוד, משלבים עבודה, לימודים, תחביבים ורוצים גם לצאת, לבלות, לחיות ולשתות..., לא מספיק שינה, עומס עיסוקים ועבודה מביאים הרבה מתח לחיים  ועוד לא דיברנו על מזג האויר.

כתוצאה לעיתים גם עור צעיר שאמור להיות רך ורענן, שחוק, עייף, עם פגמים, אדמומיות, נקבוביות פעורות מרקם וגוון לא אחיד. עבור טיפוח ושיקום כל אלה למראה נהדר יצרה לנקסטר את הסדרה החדשה:  Skin Therapy Perfect המכילה בין מרכיביה 
תמצית פולי שיזנדרה עם פעולת קילוף עדינה לחידוש תאים טבעית ומעניק לעור מראה קורן. קראטין - מחזק את העמידות של התאים ואת יכולת הריפוי שלהם. הקומפלקס היחודי של לנקסטר המגן על העור, מכיל: פונוגמיה, קפה ירוק, תה ירוק וקליפת תפוז. פיגמנטים מטשטשים למראה עור חלק וקומפלקסים לעור במראה מאט קורן ובריא מאט


אהבתי את הביטויים שטבע היצרן "אפקט של יוגה בצנצנת" ו"אפקט הפוטושופ" כי זה ממש מה שהסדרה עושה במיידי:



SKIN THERAPY PERFECT PERFECTING TEXTURIZING 

לאחר כשבועיים של התנסות ע"י היורשת, בעלת עור מעורב יבש בלחיים ושמן ב T,  מסתמן שיש לנו פה הצלחה של ממש. קרם פנים בצנצנת תכולה ולה פקק בורג כסוף "יוגה בצנצנת" ממש נהדר. בתקופה זו של הגשת עבודות ותרגילים באוניברסיטה, המדירים שינה מעיניה בלית ברירה, כמו גם עבודה מחוץ ללימודים. חוסר שעות שינה וכל כמה שהיא רוצה, לא תמיד אכילה מאוזנת, בהתיעצות עם אביבה מדריכת המותג, , קרם יום לעור רגיל מתאים בעונת החורף מושלם, חבל לה רק שאין בו הגנה ולו מינימלית. ריח נעים, מרקם רך, בסיס מושלם לאיפור ואריזה יפיפיה. בקיץ, היא תעבור לתחליב המגיע באריזת משאבה שמתאים יותר לעור מעורב בלחות של תל אביב. 



SKIN THERAPY PERFECT PERFECTING TEXTURIZING

קרם העיניים קיבל מייד נקודות רבות, הן בשל האריזה המצויינת, שפופרת עם מכסה כסוף, נוח גם לנשיאה בתיק, והן בשל הרכות בה הוא משאיר את העור, רך ונעים. היא ממליצה לשים ממש מעט, מאוד חסכוני, ולא נדרשת יותר מאשר טיפה כדי ללחח את אזור העיניים. הספיגה איטית משהו ועל כן כדאי לתת זמן ספיגה סביר בטרם הנחת האיפור. הקרם מכיל גם קפאין, ג'ינקוביליבה ואלסר אשר לדברי היצרן מסייעים להפחתת עיגולים כהים ונפיחויות, תבדוק זאת במבחן הזמן.



SKIN THERAPY PERFECT CORRECT & BLUR CONCENTRATE


כמובן שאת התמצית רציתי לנחס לעצמי וסורבתי - "סדרה זו סדרה" כך את אומרת פסקה. מההתרשמות שלה מוצר כוכב!!!! כזה שתמיד חיפשתן. שבמחי יד/מריחה קלה הפנים מוארות, מקבלות גוון אחיד, והאיפור מתלבש מעליו יפה ומושלם בלי מאמץ. שלא לדבר על כך שהוא מגביר את העמידות של האיפור לכל היום, לפחות במזג האויר העכשוי. השבוע יצאנו כולנו לקולנוע (לסרט "קומדיה אלוהית) קולנוע זו אהבה משפחתית) התבוננתי בה והחמאתי לה יותר מתמיד על מראה העור שלה, נכון גנטיקה וטיפוח מתמיד, אבל יש משהו בסדרה שמקנה מראה חי ומואר לעור וזה רק בשימוש של כשבועיים עד כה, בתקופת עומס פעילויות וחוסר שינה מתמיד אצלה. ממש כמאמר היצרן "שלמות הופכת למציאות"

אז כן אני מבינה את סירובה לותר על תמצית הזוהר הזו והכי מאמינה בסדרות, אבל בהזדמנות ראשונה מתכוונת לשים ידי עליו ולהתנסות איך הוא בעבורי.

איפה משיגים: מותג לנקסטר נמכר אך ורק ברשת סופר פארם:
מחירי השקה:
קרם לחות 50 מ"ל -    269 שקלים (מלא 435 שקלים)
תחליב לחות 50 מ"ל   269 שקלים (מלא 435 שקלים)
קרם עיניים 15 מ"ל -   199 שקלים (מלא 299 שקלים)
תמצית תיקון 30 מ"ל - 249 שקלים (מלא 360 שקלים)














2 תגובות:

  1. גם מחירי ההשקה יקרים מאוד. לא נראה לי שסטודנטים או צעירים אחרים שלהם מיועדת הסדרה יוכלו להשקיע סכומים כאלה.וחבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. בארץ מחירים של מותגי יוקרה גבוהים בזה אין ספק, אולם יש מבצעים רבים ומוצלחים וגם ימי מבצעים ומתנות מיוחדים ביוזמת המותגים. תמיד מומלץ לעקוב אחריהם כקונה חכם וכך להשתמש במוצרים טובים במחירים טובים.

      מחק