10 בינואר 2016

אקספוז הלבשה תחתונה 2016 EXPOSE




למען הסר ספק - בפוסט הזה לא תראו אותי מדגמנת את המוצגים ;) 


הלבשה תחתונה ובדגש על חזיות, יפות ומהונדסות נכון לתמוך ולהחמיא  למראה החזה, הן מצרך בסיסי בקרב נשות העולם כולו. חולצת T פשוטה תיראה נפלא על חזיה שתןמכת ואוספת יפה את החזה ואאוטפיט יוקרתי ככל שיהיה לא יחמיא אם הלבנים מתחתיו לא מתאימים לגוף שנושא אותו. בארץ ישנן כמה רשתות המוכרות הלבשה תחתונה הכוללת גם מגוון חזיות. במשביר ובאפרודיטה יש מגוון רחב של מותגים.

חברת "אקספוז" יצרנית ומשווקת הלבשה תחתונה, בגדי בית ובגדי ים, אשר על הפיג'מות שלה אני, היורשת ובנות משפחתי לא מוותרות!!  מבינה את הצורך בחזיות שלא רק נוחות ותומכות אלא בד בבד גם יפות, סקסיות ונשיות. רכשה זכיון לשיווק בלעדי ו"עשתה עליה" למספר מותגים במגוון של חזיות וגם למידת גדולות דוגמת: Lovable, Selmark, Dim, Fila, Bali, Playtex

ביננו, בבסיס תמיד נעדיף חזיות בשחור, לבן וצבע גוף , אבל תסכימו איתי שכחול, ורוד, אפור ואפילו אדום זו תוספת נאה למגירת הלבנים.  הכי נכון הוא צבע גוף בהיר ואפילו תחת טי לבנה.  בבחירה שלי - ורוד זה הכי ותמיד תהיה אחת כזו במגירה ואח"כ שחור הרבה ניוד וכחול

הוזמנתי להשקה במלון בראון תל אביב. בסוויטה מרווחת עם מרפסת נהדרת, הוצגו לנו חזיות המותגים החדשים בארץ על דוגמניות, יפות, חטובות ונחמדות, האמת - רציתי הכללללל. יעל חשאי מנהלת תחום חזיות בינלאומיות ליותה את התצוגה בהרחבות והסברים ואף הציגה בפנינו את הצבעים הנוספים של הדגמים שהציגו הדוגמניות. הידע שלה במגוון ובהתאמת החזיות למבנה החזה והגוף הוא מדהים, הלואי ובכל חנות שאגיע אליה אמצא מישהו כמוה, נעימה, נחמדה וכל כך מקצועית.






Lovable – מותג איטלקי, המציע : חזיות פוש אפ, ריפוד קל, ללא קשת, חזיות תחרה ומחטבים. צבעים ששולטים בקולקציה: שחור, לבן וצבע גוף (ניוד).






Selmark – מותג מספרד מציג קולקציית חזיות המשלבת בתוכה את טכנולוגיית ה- super feel העשויה חומרים עדינים ורכים המעניקים תחושה של תמיכה ואלסטיות מרבית. המותגמציע: חזיות פוש אפ, בייסיק, מידות גדולות ומחטבים. בצבעוניות של שחור, לבן, גוף, כחול ואדום.









DIM – מותג צרפתי הנחשב לאחד המובילים באירופה, מאופיין בקו צעיר המשלב מגוון גדול של סוגי בדים ותפירה וזאת על מנת להשיג מראה סקסי תוך תמיכה מקסימאלית בשילוב רצועות עבות. במגוון: חזיות פוש אפ, חזיות חלקות וחזיות בעלות עיצוב רשת בצבעים: שחור, לבן וגוף.








Fila – מותג ספורט מהמובילים בעולם, השיק קולקציית חזיות המתאימות ללבישה יום יומית ולפעילות גופנית. החזיות עשויות כותנה רכה מבד כפול, בעלות נוחות מרבית וללא קשת. החזיות מתאימות גם לנשים שעברו ניתוח קוסמטי בחזה. צבעים: שחור, לבן ואפור.








Playtex ו-Bali – 2 העליונות פלייטקס ו ה 2 האחרות באלי - חזיות מבית Hanes Brands . חזיות בעלות טכנולוגיה חדשנית הכוללת תמיכה, התאמה ונוחות מקסימאלית, יש גם  רצועות ג'ל מרופדות. סדרת המוצרים החדשה של Playtex הנקראת "18 שעות" מיועדת לנשים אשר לובשות חזיות למשך זמן ארוך וייחודן הוא שלא מרגישים אותן כלל. במגוון: מיני מייזר, קאפים רכים, ללא קשת ועוד. צבעים: שחור, לבן, גוף, ורוד בהיר וחום.

בד בבד עם העלאת מגוון מותגים הנותנים מענה לכל אשה באשר היא, עודכנו שיהיו גם מבצעים, כדאי לעקוב ברשתות.

המחירים מגוונים החל מ 230 ועד 599 שקלים. 
טווח המידות  B75-G110

את החזיות ניתן למצוא ברשתות ברחבי הארץ דוגמת המשביר לצרכן, אפרודיטה, פיתויים, לבנבנים, בוניטה דה מאס, את, בנוגע לגוף ו H&O.

עוד פרטים בעמוד הפייסבוק של המותג - כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה