26 בינואר 2016

25 שנות עיצוב לרעומה ז"קש בחגיגה של אופנה ותיאטרון











באירוע ייחודי מסוגו התקיימה תצוגת האופנה בהשראת שנות ה 50 בפריז. גם הכיבוד עורר נוסטלגיה עצומה, ממתקים כמו פעם, מי לא אהב את הקוקוס הורוד? אני עד היום :), עלי גפן, פיתה עם זעתר,  בורקס וגבינות המזכירים לה את ביתה בגבעת עדה. ועל הכל מנצח גוון הטורקיז האוהב על רעומה, בצבעים, בכלים.   אופנה ישראלית, בגדים הנתפרים ומיוצרים כחול לבן.





ואפילו בקרמבו...





דוגמניות בתסרוקות מסוגננות עלו בזו אחר זו על במת התיטרון במוזיאון ארץ ישראל לרקע התפאורה עם מוזיקה משגעת. הו שאנז אליה, מאמה מיה של להקת אבבא, שיר אשיר בגשם והביטלס, פסקול נהדר לתצוגה מרשימה.





הבגדים מאוד יפים, נשיים וצעירים. מאוד מחמיאים לגזרה הנשית והיו כל כך הרבה אאוטפיטים שרציתי ללכת איתם הביתה. מכנסיים, ז'קטים, שכמיות ויש גם ג'ינס והרבה שמלות יפיפיות ומחמיאות.







ברגע שעברנו לקולקציה לצעירות גם המוזיקה הותאמה ולצלילי שירים מהמחזמר "גריז" עלו הדוגמניות בשמלות שושבינה/פרום/מסיבות בצבעי ורוד, ירוק, צהוב לימון, כחול וטורקיז עם חגורות נוצצות למותניים. והייתה כמובן גם קולקציה שחורה ונהדרת, שלובי אורגנזה ועיטורים מוזהבים, קלאסי.




את התצוגה חתמה איך לא, שמלת כלה.





        נתי קלוגר                                  מגי רזרזר                            רעומה                                      מיכל שטסלר            

בסיום התצוגה צפינו בהצגה של תיאטרון בית לסין "על אהבה וחברות" בכיכובן של שלוש שחקניות נהדרות, על אף היותה קומדיה, מצליחה גם לרגש ולגעת.




ערב שכולו נשים, לבושות רעומה, מפרגנות לרעומה, אוהבות את רעומה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה