3 באוגוסט 2015

Makeup Genius - L'Oréal Paris






נדמה בעיני שאין אשה שלא אוהבת איפור, כמו שיש כאלה שאינן יודעות להשתמש בו/יראות משהו מההכוונה המשתלטת של חלק מדיילות האיפור, כמו גם כאלה שאין להן זמן לשוטט (כמוני) בפארם ולהתנסות כדי לבחור את מה שקולע ביותר לטעמן ומתאים להן.

חברת האיפור והטיפוח הבינלאומית לוריאל פריז, לקחה כמה דילוגים!!! קדימה והשיקה ראשונה אפליקציה פנומנלית שמאפשרת לנו לשבת בכל מקום, בית, רכב, משרד או כל מקום שיש לנו מספר דקות של פנאי ולא רק להתרשם מפריטי האיפור, אלא לראות איך יראו על פנינו. ללא התנסות פיזית, תוך שגרת היום.










מי מאיתנו לא התלהבה לפעמים מסגנון/מראה איפור של כוכבת זו או אחרת מהפרזנטוריות של לוריאל, דוגמת ג'ניפר לופז , דוטצן קרוס. ישנם באפליקציה מראות איפור שונים אותן נוכל לראות על פנינו, יש גם מקום כבוד לגאוה ישראלית דוגמת: נטשה דנונה, אסף באבו. לחצי על מראות איפור ובחרי.

את האפליקציה הכרתי כבר ברשת וחיכיתי לעליית ארצה. לוריאל פרגנה לנו ו"גיירה" אותה בהתאמה לוקלית ל שלוש שפות השגורות בארץ עברית, רוסית וערבית.


לא מדובר בו רק בפאן, אלא ביכולת להתנסות דיגיטלית במראות איפור דוגמת מעושן, הדגשת העיניים, או מראה איפור - בלחיצת כפתור נוכל לראות כיצד הגוונים שבחרנו נראים על הפנים ועוד לחיצה תראה לנו את בחירת השינויים. בניגוד להתנסות פיזית, ניתן להעיז ו"להשתולל" במראות מה שיגלה לנו התאמות שלא חשבנו עליהם לפי גוון עור, צבע העיניים (כחול טורקיז מדהים אל מול עיני הזהובות). 






ניתן יהיה לבחור: מייקאפ, מסקרות, צלליות שפתונים ועוד, לצלם סלפי ולשמור, לשתף ברשתות. בהמשך יהיו גם סרטי How To  וגם אפשרות קניה מכוונת באפליקציה.

האפליקציה משתמשת במצלמה הקדמית של הטלפונים הניידים והטאבלטים, והופכת אותם "מראה וירטואלית". מנתחת הבעות ותזוזת פנים ומציבה את האיפור.


ציפור קטנה לחשה לי שגם באייפון 4 זה עובד, לאט ובסבלנות




חפשו את האפליקציה Makeup Genius והורידו אותה למכשיר שלכם, ראו הוזהרתן, ממכר. אחרי שמצאתי עצמי מפיגה את נדודי השינה במראות איפור (ג'ניפר לופז זוכה) שקלתי להטעין את הטלפון מחוץ לחדר. 

המלצות: אני מאוד מחוברת למותג, ומתחברת לרוב רובם של המוצרים. הקליקו לוריאל/loreal בתיבת החיפוש מימין למעלה. מ.אפים, צלליות, מסקרות מדהימות, שפתונים - לוריאל השיקה 30 גוונים חדשים לסדרת קולור ריש המושלמת. אל תוותרו על הפודרה המצויינת טרו מאץ' במיוחד לימות הקיץ הלחים ועל הדרך קחו את  המיסלר המעולה לניקוי האיפור והפנים.


סרטון נחמד מארה"ב שימחיש את קלות והנאת השימוש באפליקציה: לחצו על החץ במרכז התמונה






לא לחינם השם שלה Makeup Genius , זה לא שם יומרני, אלא רעיון וביצוע גאוני.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה