16 באוגוסט 2015

I AM GUILTY



אלה רק חלק מהמותגים ויש מהם שבבלעדיות

לאחרונה הוזמנתי להשקה מקסימה במסעדת הרברט סמואל וגיליתי שאתר  GUILTY זו אני, מוצרים לא מעטים שעד כה ניתן היה לרכוש רק בפארם או באתרים בחול, נמכרים בגילטי. בלי לשים לב, מסתבר שהמבחר של גילטי משמעותי אצלי בשידה.








למרות שלא המחיר הוא האישו בגילטי, אלא השירות, מצאתי שיש פריטים שהם זולים יותר מהפארם ואף הופכים להיות עוד יותר משתלמים ברכישות חוזרות שכן יש תכנית נאמנות. מנעד המוצרים שבאתר לרכישה מגוון מאוד, שלא לדבר על המשלוח והשירות, ולפעמים במחירים מתחרים לפארם, וגם אם לא, אם הרכבתן סל מוצרים משתלם ואחד מהם הוא בפער של מספר שקלים מהפארם, עדיין כיף לקבל את הקופסה המפנקת הביתה, על הפינוקים שתמצאו בה, תוסיפו משלוח של 1-3 ימים ושירות מעולה, יש לנו פה גילטי פלז'רס

שנתחיל:






כדוגמא מייקאפ קולורסטי לבית Revlon:
המייק הנמכר בעולם בתחום המס מרקט המייקאפ הנוזלי שבקבוקו שודרג אחרי "תחינה" של מליוני משתמשות בעולם לבקבוק לחיץ, אסתטי ונוח. בעל כיסוי בינוני עד מלא, לפי הכמות שתמרחנה על הפנים. יתרונותיו במספר גוונים לא מועט, בעמידות מדהימה שחיבבה אותו על מליוני מאפרות בעולם, בכיסוי נהדר ולמרות זאת מראה טבעי ולא מטוייח. יתרון נוסף, יש 2 סדרות, לעור יבש/רגיל ולעור מעורב/שמן שבקיץ תידרשנה לפדר. בתמורה תקבלנה מייקאפ מחמיא, עמיד וחסכוני, אני משתמשת בלחיצה אחת+טיפונת. לפעמים אני מוצאת מבצע של 79 שקלים אך בד"כ אני רוכשת אותו במבצע 1+1 בפארם ב190 -180שקלים ל 2 יחידות או 1 במחיר 89 שקלים ליחידה. הנה בקישור כאן לעור שמן ובקישור כאן לעור יבש ניתן לרכוש אותו ללא התניה ב 79 שקלים ואם מצטרפים לתכנית הנאמנות כאן ההנחה גדלה מקניה לקניה. 


  


3D Pyramid - Egyptian Clay Bronzer


קודם כל שיהיה ברור שזה מסוג הדברים שבד"כ שייך למגירת חנוכה אבל מי יכול לעמוד בפיתוי? 4 גוונים, 3 ישמשו אתכן כברונזר/הצללה/צללית והנוסף שימר בהיר, מעוצב תלת מימד, בפורמולה נוצקו חלקיקי פיגמנט פנינה ב 4 גוונים, לראות ולהתאהב!




Long Lasting Liquid Lipstick 

בעבר לא נהגתי למשוח שפתון עמיד, שכן תמיד חשתי שהוא מייבש את השפתיים מתקבע אל תוך חריצי השפתיים וקשה להסרה. ואז הגיע השפתון הנוזלי של OFRA ולא רק שהתאהבתי, אלה שנפתחתי לשינויים, התחלתי לדגום איפור עמיד ולמדתי את היתרונות שבו. האריזה דמויית הגלוס טומנת בחובה שפתון במרקם לחותי המתקבע על השפתיים ונותן פייט נאה לכל ארוחה. האריזה שודרגה אף היא ונאה יותר בעיני, האפליקטור - נוח למריחה מדוייקת - אם יש שפתון עמיד שקרוב לשלמות, זה הוא! בתחילה היו 5 גוונים, הצטרפו אליהם לא מעט ראו כאן וכאן





 יש לבחור בסינון בקטגוריות (ראו חץ כחול) בקטגוריה דוגמת: איפור, טיפוח, 





ניתן לבחור מותג, OFRA לדוגמא ע"י סימון V בעמודה הימנית ולהתרשם, אם יש מישהי שלא מכירה?






Chabby Stick Lip Color Balm

ואם בשפתונים עסקינן, הצ'אבי לבית Clinique ששיגע את העולם ואת המדינה ונרשמו להם עשרות חיקויים. גם כאן אהבה ממגע ראשון. הכיסוי לא מלא ואטום אך נאה. סופר לחותי, הגוונים הדומיננטיים פיגמנטיים יותר ואילו הניודים/טבעיים יותר שקופים. מרגיש לחות מטפחת על השפתיים וברק יפה. אני "מרביצה" שכבות לכיסוי גבוה יותר, סופר נעים על השפתיים, הכי קל למריחה מדוייקת מבלי לחרוג מקו השפתיים ואפילו ללא צורך במראה. לסובב ולמשוח






ובאותה הזדמנות מציעה להציץ במותג שהושק לאחרונה באתר הלו הוא FLORMAR, שעד כה הייתה בעיית נגישות אליו בשל מספר חניות בלבד ועכשיו הוא זמין עבורכן לרכישה באתר. מותג מצויין, תמורה מלאה להוצאה, צלליות, מסקרות, שפתונים מעולים ממש, הקונסילר ליפטינג שבמבצע עכשיו  נהדר לכל גיל לטשטוש כהויות בעיניים ועוד ועוד. סקרתי אותם לא אחת בבלוג.








מצאתי עוד רבים, ובמיוחד ההנאה מההנחות  על OFRA מותג מושלם בעיני שנותן מענה לכל צרכי העור ולצידו המברשות של מיכאלה, מוצרי סט טרופז שעד כה השגנו אותם רק מעבר לים ועוד.




וזה רק באיפור, יש גם טיפוח דוגמת HL שהיה פחות נגיש, כריסטינה, קליניק ו/או מבצעים על ניאוטרוג'ינה שמוצרי הניקוי שלהם ממש טובים ועור צעיר/שמן יהנה מאוד. וככל שאני ממשיכה וגולשת, בודדים הם המותגים הנמכרים באתר שלא התנסיתי בהם וכל אלה שכן, טובים בעיני, אהובים ואף פופולריים אצלי, אז מה נותר? לשבת ולכתוב




הפתעה מלבבת נוספת היא AMIKA, המאפשרת לכן להתעדכן אונליין בעיצובים, המוצרים והחדשות של מותג הטיפוח המקצועי, הנמכר במספרות וגם באתר גילטי.


אמנם אני מתולתלת ולעשות פן זו לא אני אבל שללל העיצובים של המחליקים והפנים כלכך מרגישים לקחת אחד הביתה, תודו? גם מקצועי, גם איכותי וגם יפה - שילוב מנצח.





ה פ ת ע ת  ההשקה ואחד המוצרים הכי מבוקשים אצלנו הבנות בבית - שמפו יבש שבהדגמה חיה הלהיב אותנו מאוד. ספריי שמפו יבש, ה S.O.S ליום שיער גרוע או סתם רצון לרענון או הארכת הזמן טרום חפיפה, מתיזים, מנערים קצת ויוצאים. בעבר השתמשנו בבטיסט, שנרכש בס.פארם ואז נעלם, החסרון היה שאחרי השימוש נותרו חתיכות לבנות נראות כעין קשקשים לבנים שעברו רק בחפיפה.
השמפI היבש לבית אמיקה עשוי על בסיס אורז, סופח שומן ולכלוך, נותן מראה בריא, פחות חפיפות ואם תרMינה כמוני, גם נפח.




ולסיום כמובן... לקים:




מותג אהוב על כל מכורות הלקים הלו הוא China Glaze אשר הפציע לזמן קצר במשביר אולם תמיד הזמנו אותו תמיד מהרשת, אשר נמכר בגילטי. רוב הגוונים בעלי פורמולה מעולה, מברשת נוחה מאוד ויש גם גוונים נדירים ויפים. 

את כל הפרטים תמצאנה בלשוניות בראש או בתחתית העמוד הראשי באתר: קישור

אמנת השירות של גילטי היא כזו שלא מותירה היסוס. רק להתרווח אחורה ולהתענג על Guilty Pleasures
Guilty מציע ללקוחות האתר 3 אפשרויות שילוח, תוך מעקב 24/7 אחר הגעת המשלוח אל הלקוחה:

1.    מרבית המוצרים באתר מוכנים למשלוח תוך 4 ימי עסקים, (בפועל בד"כ הם מגיעים בין 1-3 ימים) וניתן לבצע מבין האפשרויות הבאות:
**איסוף עצמי – שירות חינמי
**משלוח בדואר רשום – חינם, מותנה ברכישה בסך 100 ש"ח (רכישה בסכום נמוך מ-100 ש"ח תחוייב ב-15 ש"ח דמי משלוח בדואר רשום).
**משלוח עד בית – שירות VIP חינם, מותנה ברכישה בסך 150 ש"ח (רכישה בסכום נמוך מ-150 ש"ח תחוייב ב-39 ש"ח דמי משלוח עד הבית, או חינם בדואר רשום כאמור בסעיף הקודם).

את כל הפרטים תמצאנה בלשוניות בראש או בתחתית העמוד הראשי באתר: קישור

הלואי שכל מה שיש בגילטי היה לי גם. אין ספק שאני זו גילטי ו GUILTY זו אני!!



2 תגובות: