30 באוגוסט 2015

שיעור איפור ב MAC





כולכן יודעות שאותי אפשר לקנות בהפוך בבית קפה או בכרטיס לסרט טוב בקולנוע, בחורה צנועה ;) וכך כשהוזמנתי לשיעור איפור ולא התאפשר לקיימו בקניון השכונתי במאק פרו בשל השיפוצים (בנתיים החנות נפתחה והיא מרהיבה)  ברור היה לי מייד שיהיה קפה וגם קולנוע, כי הסניף החביב עלי אחרי סניף הבית הוא הסניף באיילון, מרווח, נעים לקניה והמאפרות מקסימות. השותף נשלח לשעה קלה של התרשמות מהקומה החדשה באיילון ואני התיישבתי עם מאיה ל"שיעור איפור".  בניגוד למאפרים מלחיצים, שמכוונים למה שנראה בעיניהם מתאים, מאיה כמו המאפרים במאק שאלה אותי מה הציפיות ומה ארצה לחדד. היות וטיפים לאיפור העיניים קיבלתי מהאחת והיחידה "נטע סקלי" באתי מוכנה כשאני יודעת מה חשוב לי: איפור עמיד, דגש על שימוש בקונטור, בברונזר וכיסוי פיגמנטציה בלחיים. או בקיצור - כיסוי מלא. 









תכננתי שיעור איפור של  30-40 קליל וכייפי. יצאתי עם תובנות, לא רק על אלכס, שידת האיפור שלי מבית איקאה אלא גם לחיים. 


מאיה מייד הרימה תותחים כבדים וסידרה בשורה את שלבי הבסיס: לחות, פריימר, מ.אפ, קונסילר וקבעה בלי היסוס גוון NC25. אני התמרדתי באומרי שאין לי זמן ביום יום לשכבות ואני אשת קיצורי דרך.


מאיה חייכה לא נבהלה ואמרה שביקשתי איפור "כמו שלה" וזה לא יהיה בקיצורי דרך, אי אפשר לבקש ועוד בלהט הקיץ, כיסוי עמיד, מלא ואטום ובד בבד לא להשקיע. החלטנו שהיא תעשה זאת בדרך שלה ואם לא אהיה מרוצה, אז נראה...





בסדרת הטיפוח החדשה אפשר להתאהב כבר ממראה החיצוני טרם מרחנו אותה, האריזה בפסי רוחב של צבעי הקשת, הייטק משהו, ובה מוצרי ניקוח וטיפוח מבהירים ומאחדי גוון. 
קרם הלחות בסדרה, נספג בקלות, מהירות ונעימות על העור, כבסיס לאיפור. במצב רגיל הייתי מניחה גם קרם הגנה כשלב ביניים.




בשלב הבא - וכאן אנוכי ומאיה נכנסנו לשיח פילוסופי על מהות החיים - אני שיתפתי אותה שביום יום אין לי זמן או סבלנות לשלבים ובכל בחיים מבישול ועד איפור, אני מרבה בקיצורי דרך והיא חזרה כמו מנטרה על כך שאי אפשר לקבל תוצאות בלי להשקיע בחיים בכלל ובאיפור גם ולצפות למראה מוצלח, כיסוי יפה ועמידות - אבל לא להניח את כל השלבים שמצב עורי דורש. - צדקה! בשל עקשותי "התפשרנו" חצי פנים בסגנון "מאיה" וחצי כיסוי מלא ואטום לבקשתי.




פריימר Prep+Prime, אידיאלי לעור מעורב/שמן כשמו כן הוא, מחליק את העור, ומגביר את עמידות המייקאפ והאיפור מעליו לאחר מכן, ועדין מקנה מראה מואר וקורן. 





וכך יצא שבצד אחד של הפנים הונח המייקפ אפ הפופולרי "Studio Fix Fluid SPF 15" שלא בכדי קוסם לרבות מהמתאפרות, הוא העניק כיסוי מלא, מראה מאט והעלים כל סימן לפיגמנטציה, אך עלי - עם הדגשת פלומה ואף מעט נקבוביות בצידי האף.



ובצד השני לבחירתה של מאיה "מאק מינרליז" מראה מואר, כיסוי לא מלא ואטום אך אחיד ויפה.





על מוקדי הפיגמנטציה בתפוח הלחיים הניחה "Pro Longwear Concealer" הקונסילר האהוב שגורם לא אחת צער למתאפרות רבות בעולם כשהוא נופל ונשבר שכן הוא ארוז ב"מבחנת" זכוכית עדינה. בבניה של שכבות עדינות, בטפיחה וטשטוש נעלמו הפגמים והמראה הפך חלק, אחיד ויפה.  היא לימדה אותי להשתמש נכון בברונזרים הזנוחים במגירה על מנת לתת הדגש קל ומואר לפנים ולעצמות הלחיים.




4 מוצרים שיקחו רק עוד 2-3 דקות זמן, אבל יתנו מענה לדרישה שלי. כשהקשיתי עליה שללא ספק המינרלי עמיד פחות מאשר מ.אפים אחרים, הסכימה איתי והדגישה שלשם כך הוספו את שחקני החיזוק פריימר וקונסילר אשר בלחות הקיץ לא מחזיקים לי יותר מ 7-8 שעות אולם בסיום העונה החמה אני מצפה שיתנו מענה ליום מלא.




וכך עברה לה שעה ואני נשארתי לשיעור איפור מלא ומפנק של 90 דקות. כשהבסיס מוצלח, אפשר היה להשתולל עם הצבעים איך שמתחשק וכל כמה שאני נמשכת לגוונים עזים, יצאתי מהשיעור עם מוצרי הבסיס כמובן וגם עם התלהבות רבה מגוון ורוד/שזיף על שפתי - מה שעד כה חשבתי שפחות הולם לי והפך לגוון פייבוריט שלי בשפתונים.





מאיה עשתה לי סטיילינג אמיתי שימקסם את הנאתי ממוצרי האיפור הרבים בשידה שלי. לשאלתכן, אני "מרמה" אבל הרבה פחות :)  בימי שישי, ביציאה קלילה לחברים, ביבי וסיסי חברים שלי. לימי פעילות מלאים, אני והפריימר הפכנו צמודים.

גם אתן יכולות לעבור סטיילינג אמיתי שכזה, שיעור איפור שבסיומו תוכלנה ללכת הביתה עם מוצרי איפור בעלות דמי השיעור:


ישנכם כמה שיעורי איפור בתשלום, המאפשרים לקבל זיכוי מלא לרכישת מוצרים בחנות ביום השיעור עצמו:
(למעט איפור כלה בו תקבלנה החזר חלקי) הבאתי מטה פירוט ככל הניתן (לשאלות נוספות מומלץ לפנות החנות עצמה):


איפור אקספרס (30 דק')
מאפר מקצועי של MAC יאפר אותך וישדרג את המראה שאיתו הגעת לקראת כל יציאה ב 30 דקות, מחיר - 200 

איפור אירוע (60 דק')
מתבצע על ידי אחד מאומני האיפור של MAC , וכולל תרשים הפנים שלך שבעזרתו תוכלי לשחזר את המראה גם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. מחיר- 350 ₪

*איפור כלה (90 דק')
איפור ליום החתונה המותאם אישית על ידי אחד מאמוני האיפור של MAC, כולל איפור ניסיון.
מחיר- 750 ₪ (מתוכם תקבלי שובר זיכוי על סך 350 ₪ לרכישה בחנות)


*איפור תיאטרלי (90 דק')
זאת ההזדמנות שלך להפיח חיים בפנטזיה: איפור במה, איפור דראג או התחפושת שלך לפורים- כל אלה ועוד מתעוררים לחיים. מחיר- 450 ₪

*שיעור איפור (90 דק')
צעד אחר צעד, תו אחר תו, בואי לשיעור איפור שבו תלמדי לשלוט בפנייך ביד מקצועית ובטוחה.
מחיר- 400 ₪ 


*סדנאות MAC TECHNIQUE:
סדנאות קבוצתיות בהנחיית אומני האיפור של
MAC – הדרך המדויקת, המסוגננת והמוכחת לקחת איתך הביתה את הטיפים הסודות שהפכו את MAC  למותג האיפור המוביל בעולם. הסדנאות מיודעות לכל גיל, לכל גזע, לכל מין. 

**למידע נוסף פני לאחר מאומני האיפור בחנות


ישנם גם:
שירותי איפור ללא תשלום:
הדגמת מוצרים
בחרי מהרשימה את אחת מהדגמות המוצרים שנערכת בחנות.
**ההדגמות מתקיימות בהתאם לזמינות המאפרים

רק מבט אחד, אבל ממוקד
אומני האיפור של MAC  ילמדו אותך לאפר אלמנט משמעותי אחד בפנייך.
עיניים- האומנות שבאיפור עיניים: קלאסי, טבעי, מעושן או טרנדי.
שפתיים- למדי את סוד האומנות שביצירת מראה שפתיים קלאסיות, טבעיות או דרמטיות.
פנים- למדי את הטכניקות וקבלי את הכלים להדגשת האיפור באמצעות הארות והצללות ופורמולות חדשות, על מנת שתוכלי להגדיר מחדש את פנייך. 


ליטוש מיומנות האיפור שלך
הכירי את המוצרים והטכניקות המשמשים לשיפור מראה האיפור הקיים ולהענקת מראה זוהר של הכרת קודם.
התמקדות בתווי פנים- על סמך הרגלי האיפור שלך, למדי כיצד לעצב את תווי פנייך עם פליטת גוונים ניטרלית המותאמת לגוון עורך
, וזיכרי: כמו שכל ציור גדול מתחיל בקנבס איכותיף כך גם כל לוק של איפור מתחיל בעור מושלם.
הבחירה בזוהר-
היישר ממסלולי תצוגות האופנה למדי איך לשדרג את האיפור שלך ללוק קלאסי ואלגנטי או טרנדי מהפנט. 

הדבקת ריסים מלאכותיים
הריסים החדשים של MAC  מוכנים לשימוש מידי- הם מותאמים אישית ומונחים על העפעף באופן מדויק ומקצועי.  


כולנו אוהבות וקונות איפור, לפעמים מצליחות ולפעמים פחות. זו ההזדמנות שמישהו מקצועי יתן לכן הכוונה אישית מפורטת לפי סגנון שלכן, החיבור שלכן ומה שהולם ומתאים לכן, טיפים, חידושים והיכרות עם המוצרים.  ובסיום השיעור אתן מוזמנות לרכוש פריטים בסכום ששילמתן = קניה מושכלת. זה בדיוק מה שמאפשר לכן הביקור בשיעורי האיפור במותג האיפור המקצועי MAC.

אמנם השותף שתה לבד את הקפה. אבל אני בקולנוע נראיתי מאוד יפה (החרוז התבקש)  :)









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה