2 באוגוסט 2015

"משימה בלתי אפשרית 5 - אומת הנוכלים" - Mission Impossible 5 - סרט קולנוע







טום קרוז עושה זאת שוב, כשחקן ראשי, ומפיק בסרט - בשורת פעלולים ***שהוא מבצע בעצמו***, מתח בלתי פוסק המרתק אותנו אל המסך. סרט מוצלחשיש בו הכל, בידור, מתח, וגם הומור משעשע.

סרט טוב! אל תאחרו להתחלה, סצינת הפתיחה נהדרת ומכניסה אתכם לאוירה. כמו תמיד טום קרוז הלו הוא הסוכן אית'ן האנט, מחזיק על כתפיו בקלות, סרט מתח כשלצידו אחלה של שחקנים.









בלא מעט סרטי "סוכנים" בשירות המדינה המתח גובר כאשר השירות מתכחש לסוכן ואף רודף אותו, זה מגביר את המתח שכן הגיבור נרדף ע"י מי שמכיר אותו לפרטי פרטים.

מצד אחד ממש כיף לראות כי המתח רב ומסקרן ומצד שני בסרטים הללו ברור לנו שבד"כ הגיבור ישלים את המשימה, יזכה בתהילה, יוחזר לשירות ולפעמים גם יזכה בליבה של הבחורה, כך שקל לי להישען אחורה ולהעביר בהנאה מעל שעתיים באקשן אמיתי.





קרוז חתיך ולא ויתרו גם הפעם על סצינת חזה שרירי חשוף המאשרת שהוא עובד על השרירים בהתמדה. בתמונות פרופיל ניתן את השפעת השנים. הוא והשבדית שלצידו רבקה פרגוסון-, כוכבת טלביזיה בעיקר, יספקו לנו סצינות מתח+מתח מיני מוצלחות כשלצידם אלק בולדווין שמפגין אחלה משחק, ג'רמי רנר (הנוקמים,) המקסים, סיימון פג האנגלי - שנהניתי כל כך לממשחקו בסרט "דייט בהפתעה" (קומדיה רומנטית חכמה ומקסימה), וינג ריימס המשעשע שמפגין משחק מעולה, שין הריס אנגלי אף הוא שכיערו אותו ממש כדי שיראה כ"נבל" האכזרי בסרט. יש כמובן מרדף נפלא, שהרבה זמן לא ראיתי כמוהו בקולנוע.

לדעתי אם תציצו בטריילר, בו סצינות עיקריות מן הסרט בנדיבות, הוא יגרום לכם ללכת, אפילו לרוץ לראות את הסרט, מושקע, משוחק היטב - עושה מה שמצופה מקולנוע טוב - בידור משובח. 







הסרט מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה