30 באוגוסט 2014

Paco Rabanne - Lady Million Eau My Gold





הבושם החדש לנשים מבית פאקו רבאן הוא חגיגה אמיתית. עיצוב היהלום המסורתי לסדרה והפעם בזכוכית שקופה, גוון הזהב של האריזה והנוזל הזהוב אל מול הסמבוליות של הקוקטייל בו טובלת הדוגמנית היפיפה. רובנו מן הסתם, לא שותות ביום יום קוקטייל, אך אפשר "לטבול " בניחוח שלו.






ליידי מיליון E.D.P הוא אחד הבשמים הכי אהובים עלי, עודני מתבוננת בו עומד להסתיים ותוהה האם לשוב ולחדש אותו, נחת בתיבה אחיו Eau My Gold  המרשים והפעם כ E.D.T. מסתבר שהוא אמנם מאותה משפחה אך שונה ומיוחד בניחוח ועומד בפני עצמו.







בקבוק בצורת יהלום מוארכת, זכוכית שקופה במראה של כוס קריסטלנוזל זהוב ומכסה מוזהב עם הקפדה על הפרטים הקטנים דוגמת הטבעת השם על מכסה הבקבוק והחריטה על מכסה היהלום' אלגנטי ויוקרתי.






תווים עליונים - מנגו ואשכולית, תווי הלב - לילך ופריחת תפוז ותווי הבסיס - ארז, אמבר ומושק.






מצאתי את הבושם הולם בדיוק לחודשי הקיץ. נשי מאוד ולמרות היותו פירותי במרכיבים, הוא מתוק בלי להיות כבד. בתחילה הניחוח חזק מאוד ודומיננטי, דבשי משהו אך מתפתח רענן יותר ואינו משתלט. מלא נוכחות ומשאיר שובל נעים בכל אשר אלך. חובבות הבשמים המתוקים הרבו להחמיא ולהתעניין והתגלו כאוהבות ליידי מיליון המקורי גם כן.  עלי העמידות אינה ארוכה, 4-5 שעות. אולי זה הזמן לקנות בקבוק בושם מיני למילוי ונשיאה בתיק. בושם שכיף להחזיק על המדף ובלי לשים לב הופך להיות הראשון אליו מושטת היד שהרי:




"יהלומים הם ידידיה הטובים של האשה" כדברי מרלין מונרו - ובכן גם בשמים, ובטח ובטח כשהם מעוצבים כיהלומים. להזליף ולהרגיש ליידי מיליון.

את הבושם תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים
50  מ"ל E.D.T יעלה 469 שקלים
80  מ"ל E.D.T יעלה 610 שקלים


ואתן, חובבות המילון? נושאות אתכן בושם בתיק? שתפו







5 תגובות:

  1. אני לא ממש נושאת איתי בתיק בושם, למרות שיש לי ערכה של כמה בשמים מוקטנים חמודים כאלה.
    בתקופה האחרונה אני משתמשת ב- 212 VIP Rose וב- FLASH של JIMMY CHOO - שניהם פשוט מעולים.
    לגבי ליידי מיליון, אני מאוד! אוהבת את הגרסה הישנה יותר שלו (לא יודעת כמה גלגולים מחודשים היו לו מאז...), בבקבוק משושה השוכב על צד אחד.
    גם החדש נשמע טוב. אני מאלה שאוהבות ריח מתוק במידה, מעודן.

    השבמחק
  2. גימי צ'ו מרהיב ביופיו והריח מאוד דומיננטי, VIP ROSE של קרולינה הררה אחד הטובים שיצאו השנה לדעתי, נשי, מלא נוכחות אבל קלאסית. איתך לגמרי לגבי הגרסא המקורית, היא גם הייתה א.ד.פ והנוכחי א.ד.ט וקליל יותר. כמוני כמוך אוהבת מתוקים אבל משתדרגת עם הזמן ופתוחה לריחות נוספים

    השבמחק
  3. שמחה לשמוע :-)
    אגב, נעים להכיר! ככה יותר באופן אישי, אחרי שאני כמובן כבר מכירה את הבלוג והדף שלך...

    השבמחק
  4. גם לי יקירה, שמחה לדעת שאת קוראת שלי, שתהיה שנה טובה

    השבמחק
  5. שנה נפלאה גם לך, אפרת!

    השבמחק