5 באוגוסט 2014

"צבי הנינג'ה" סרט





מי לא מכיר את צבי הנינג'ה הגיבורים? הורים וילדים. הסדרה המגניבה עובדה לסרט העולה ביום חמישי הקרוב 7/8/14 לאקרנים. סרט לכל המשפחה שמוציא את כולנו גדולים כקטנים עם הרגשה טובה.



צפיתי בסרט ב 3D , ולמרות שבדרך כלל אני נגד,  הפעם מדובר בסרט ששווה את זה. האפקטים מענגים, האנימציה מוצלחת ומדויקת, ומשעשע עד מאוד לראות את כל האולם מסיט ראשו לכיוון אחד יחד איתך. הצפייה ב3D מומלצת אם כי לא מחייבת.



ארבעת הצבים : "ליאונרדו מנהיג הצבים דונטלו אוהב להמציא תכסיסים, רפאל מדליק אבל חוצפן, מיכאלאנגלו הוא רקדן....קוואבנגה!!!"  (ונראה אתכם לא מזמזמים ברגע זה) הניזונים מפיצה, בהנחיית המאסטר שלהם, ספלינטר העכברוש, יוצאים מן הביבים, להציל את העיר מידי שרדר הרשע, המטיל אימתו על מדינת ניו-יורק.
בדרך הם יריבו, יובסו לרגע, יצחיקו וכמובן לבסוף יושיעו את העיר מידי הרשעים. שלושה תסריטאים כתבו תסריט מודרני ומשעשע שאינו נופל מכל סרטי ההרפתקאות למיניהם המסתיימים תמיד ב "מן".




גיבורת הסרט היא עיתונאית מתחילה,  מייגן פוקס היפיפיה שגם משחקת בכלל לא רע. יש לי עוד הרבה לומר על הסרט המוצלח והכיפי הזה, אך כמו תמיד אני מתאפקת שלא לכתוב ספויילרים, שלא לגרוע מהנאתכם מסצנה מפתיעה או בדיחה  מוצלחת. מה ששנוא עלי לא אעשה לקוראי ;). לטעמי דלגו על הטריילר, לכו ותהנו.



מדובר בסרט נפלא לכל המשפחה, משעשע וקליל. בסוף ההקרנה שרוב צופיה היו ילדים תענוג היה לראות את החיוך על פניהם - ככה זה כשהטובים מנצחים את הרעים, לא רק בקולנוע אלא גם שם בחזית, חיילנו הטובים נלחמים למען כל האזרחים פה במדינת ישראל.

מקווה שזהו רק החלק הראשון ויהיה סרט המשך. אגב, לא אתפלא אם ביציאה מהקולנוע תעשו עצירה בפיצרייה הקרובה, אני רציתי ;)

ק-ו-ו-א-ב-נ-ג-ה-!-!-!



3 תגובות:

  1. אם את אומרת שהסרט כל כך טוב אני סומכת לחלוטין על דעתך. החידוש האחרון שעשו לפני כמה שנים ממש אכזב אותי אז אני מאוד מקווה שאת הסרט הזה אני אוהב. אבל כמובן שמבחינתי, אין כמו הסרט המקורי :)

    השבמחק
  2. ולכן הדגשתי עיבוד מודרני. בכלל לא משווה, וקהל היעד הוא כל המשפחה.

    השבמחק
  3. מחכה כבר לראות אותו :)

    השבמחק