31 באוקטובר 2013

גלוסיבוקס OCTOBER GLOSSYBOX




סוף חודש אוקטובר הביא עימו גלוסי חדשה שאני חשבתי למראה הספויילרים הרבים שהיא קופסא שווה. הספויילרים לוו בסערת תגובות, עד שחיכיתי בסקרנות לקבלה כבר כדי לסקור אותה ולהביע את תחושתי שלי.


מדבקות ציפרניים (גודל מלא)

אריזת המדבקות למניקור, התחבאה מאחורי המוצרים והתגלתה כמוצר שמיני לאחר הצילום.


LALINE - קרם גוף (גודל מלא)

בטיפוח הגוף אני הכי אוהבת מרקם אורירי, סגנון מוס או שמן יבש. ללין יש קצפת גוף ממכרת, נסו ותתמכרו. ניחוח השפופרת הנ"ל בוניל השתלטה על אפי מייד עם פתיחת הגלוסי, אריזה נוח קומפקטית ומעוצבת יפה, הגודל קלאסי לנסיעות ונשיאה בתיק.

לא לכל אחת מאיתנו תתאים קופסת גלוסי - היא לאופי הרפתקני, נכונות להתנסות ורצון להכיר מחוזות חדשים.




JUSMIN - בושם שמן (גודל מלא)


פגישה ראשונה עם המותג הלא מוכר שהתברר כי הוא ישראלי, המייצר מוצרי ספא וטיפוח לפנים - כבר מעלה קומוטציה חיובית, גם ספא וגם משלנו. "תמצית שמנים מבושמת, הנשארת לאורך זמן רב על העיור, נטולת אלכוהול". הבקבוק רגיל הריח עדין ורענן שהתגלה כמאוד עמיד, מסקרן לדעת מה עוד יש להם להציע, לא נמכר בשווקים את רשימת נקודות המכירה תוכלנה למצוא כאן




AROMA - סבון מוצק (גודל מלא)

סבון בניחוח ארומטי באריזה מפתה יש לציין, אני מעדיפה בד"כ סבון נוזלי אז חיש קל העברתי אותו דירה למגירת הגרביים שמדיפות ריח ניחוח ;)




CLINIQE - מברשת מתקפלת

בספוילר הראשון שקראתי כבר היה לי ברור מי תהיה הבעלים של המברשת, לא תלתלי הסוררים כמובן כי אם ליורשת. מסרק/מברשת מתקפלת יש להם נטיה להיעלם והם מצרך נדרש ע"י כל בני הבית הגנדרנים. חבל רק היות והיא לבנה, שהונחה בקופסא בלי עטיפה, מאוד התלכלכה ולכן לא תהיה שמישה. תקום מי שלא שמחה לקבל פריט כזה בתיק מתנה כשהיא קונה מוצרים של המותג, אם לא לה עבור אחות או חברה...מוצר שיש לו 100% ביקוש.



Beautycare  - שפתון עמיד 24/7 (גודל מלא)

המוצר שהיכה גלים והרעיש את הרשת אודות גלוסיבוקס אוקטובר. מספר 4 התגלה כצבע יפה לעונה, לא דגמתי אותו אבל הדעות הרבות קובעות כי הוא עושה את העבודה. לא השפתון היה האישו אלה עצם היות בקופסא מוצר משל ביוטי קייר. אני לקוחה של ביוטי קייר ויש להם כמה מוצרים מנצחים שתמיד תמצאו בשידה, דוגמת הסומק האפוי, צללית אפויה, לקים בגוונים טרנדיים, מוצרי ציפרניים ושיער.
***
והנה השנקל שלי בנושא: ביוטיקייר זו חברה ישראלית, חברת שמייצרת מגוון ענק של טיפוח במחיר שווה לכל נפש. גלוסיבוקס - מטרתה להביא לנו היתה היכרות עם מגוון חברות ומוצרים, לאו דווקא אלה שבפארם אלא גם אחרים, האם המחיר המינימלי של השפתון משמעו שנגזר עלינו שלא לקבל אותו בחשיפה למוצר?



בנוסף לשישה בגודל מלא התקבלו גם דוגמיות. דוגמית למייקאפ של קליניק איוון בטר - מספר 05, סדרה המטפחת וגם מלבינה ומטשטשת את הפיגמנטציה והכתמים בהצלחה מוכחת ואת המסיכה הנהדרת  PAYOT  MASQUE CLARIFIANT שסקרתי כאן. נעימה על הפנים והתוצאות נראות כבר בשימוש ראשון.



את המגזין המדליק למדתי לאהוב, מכיל 2 או 3 כתבות, לפעמים שובבות וגם טיפים והכל בכריכה משובחת.


ואחרונה חביבה, גלויית הנחה למ.אפ - כמעט 50% הנחה שוויה. אני בעד לגשת לפארם, להתנסות בגוון המתאים לכן ולהתרשם.

שורה תחתונה:
מה היה לנו? 6 מוצרים בגודל מלא  נתנו תמורה כספית למחירה. מעבר - גיוון, התנסות במוצרים שונים והכי חשוב, כולם שמישים, קופסא שווה!!


לפרטים נוספים באתר כאן


2 תגובות:

  1. חייבת להודות שאני ממש מרוצה מהגלוס של ביוטיקר וקיבלתי עליו הרבה מחמאות כשהתנסתי בו. הפתעה טובה.
    המברשת המתקפלת...תענוג.

    נתת לי רעיון מה לעשות עם הסבון (ביננו, מישהו עוד משתמש בסבון מוצק?) תודה :)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. כבר מהספויילר בפוסט של ליבנת חשבתי שזו קופסא שווה, כי המוצרים שמישים, בנתיים גליתי שהבושם מאוד רענן ונעים והעמידות שלו נפלאה. הפטנט עם הסבון עובד אצלי ככה כבר שנים, קונה פתיתי סבון שמה בשקיקים וטומנת במגירות הלבנים והגרביים

    השבמחק