15 באוקטובר 2013

אוקטובר ורוד 2013 עם Estee Lauder




אמנם אני כותבת פה על שפתונים ורודים ומשמחים אך הפעם הם מתקשרים לנושא כאוב מנשוא, מחלת הסרטן. כתבתי כבר בעבר שאני מגלה שאין משפחה שהמחלה הארורה לא נגעה בה,בדרך זו או אחרת. סיפרתי על האסון המשפחתי בפוסט אחר, אך זה מאוד אישי והורדתי אותו מהבלוג. היום עם הקדמה יש יתרון  אחד, גילוי מוקדם יכול להציל חיים. לאסתי לאודר קולקציה ורודה שחלק מהכנסותיה יתרמו למטרה נעלה.


Pink Ribbon הסרט הורוד הוא סמל בינלאומי למודעות לסרטן השד, מאז 1992 בכל שנה מוציאה אסתי לאודר קולקציה שהכנסותיה מיועדות להגברת המודעות ומחקר למציאת טיפול בסרטן השד. בישראל 30% מההכנסות יתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

השנה 2 מוצרים בקולקציה - Pink Ribbon



Evelyn Lauder & Elizabeth Hurley Dream Lip Collection 



הסט מגיע באריזת קרטון יפיפיה, שיקח לי זמן עד שאשליך אותה - כיף אפילו רק להסתכל, הטומנת בחובה את התיק היפיפה שלא עמדתי בפניו, כי הוא ורוד בריבוע, גם השפתון, גם הגלוס גם התיק וגם המטרה הראויה.



Dream Lip collection - מהדורה מוגבלת של שפתון ורוד רובי (אדום) מאוד מחמיא ומתאים לעונה. מסדרת Pure color עליה כתבתי כאן, בגוון RUBELLITE וליפגלוס מתוכשט מסדרת Pure Color Sheer Rollorgloss בגוון HOT PINK  נעים לשליפה מהתיק בגוון ורוד עם אפליקטור מטאלי, המכיל נוסחא של תמציות פירות כדבר היצרן. מגיעים בתוך תיק ורוד מהודר שהוא הקנקן הראשוני הקוסם לעיניים, לגמרי תיק האיפור הצמוד בתיק שלי ביום יום - למעודכנות ביננו ישמש תיק ערב אופנתי. אפשר לשים בו נייד, ארנקון, כרטיס אשראי, טישו וישאר מקום כבוד לשפתון.



ורוד הוא הגוון אהוב עלי בתחומים רבים באיפור וכשזה מגיע לשפתונים שולט גם שולט באוסף, לא לחינם נבחר הסרט הורוד כסמל למודעות - ורוד שווה תקוה.

מחירו הרשמי של התיק הינו 260 שקלים, אני שילמתי עליו 220 שקלים לאחר הנחה.


New Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II

המוצר השני בסדרה עליו כתבתי כאן, קוסם הלילה -  הסרום שהושק בנוסחא חדשה לאחרונה. מגיע בבקבוק הטפטפת המוכר ולצוארו מחזיק מפתחות ותליון בעיצוב מיוחד לקמפיין, הרוד המסמל את הנשים שנאבקות עם סרטן השד ואילו הכחול את הגברים הנאבקים במחלה (1% מכלל החולים בסרטן השד).




מחיר רשמי לכמות 50 מ"ל 620 שקלים.

ואת מה שאני אומרת לכן אני חוזרת ואומרת לעצמי שכן אני בקבוצת סיכון דרגה ראשונה וזה משליך גם על כל בני משפחתי - לכו להיבדק, גילוי מוקדם מציל חיים.

א   את המוצרים תוכלנו למצוא ברשת סופר פארם בלבד בחלק מו הסניפים, תרומה למטרה נעלה ששכר הביוטי בצידה.



1.      

5 תגובות:

  1. כל הכבוד על מילותייך. ללא ספק חשוב ביותר, לגשת ולהיבדק. עשיתי זאת לפני כתקופה.
    שנדע רק בשורות טובות! ובריאות שלמה.

    תודה על הפוסט

    השבמחק
  2. פוסט חשוב. וורוד אכן משדר תקווה ואופטימיות.

    השבמחק
  3. ולכן זה הגוון האהוב עלי, אבל תכלס - לא מעיזה ללכת עם משקפיים בגוון ורוד ;)

    השבמחק
  4. אני בטוחה שכל אחת מאיתנו חוותה את הסבל שבמחלה של אדם קרוב, או בת משפחה- פתאום הכל מתגמד והופך לא רלוונטי. אני מניחה שבגלל זה כל כך נעים לנו לברוח לעולם האיפור והטיפוח, בו הכל נעים וריחני וטוב.

    השבמחק