15 בפברואר 2016

"המדריך לסינגלס" סרט קולנוע How to Be Single




בעיתוי מושלם, ערב חג האהבה, עלה על האקרנים הסרט "המדריך לסינגלס" קומדיה רומנטית מצחיקה בטירוף שמיועדת לנשים, לצעירים ולא פחות לצעירים ברוחם.


לא סרט אוסקר ולא סרט עם מסרים, הסרט מענג, משעשע ואין לי ספק שיזדהו איתו רווקים/רווקות, פרודים, קרייריסטים וצעירים, מה שכן כולם בסרט, יפים, חכמים, אופטימיים ויש להם מטרות וחיים מלאים.




יש משהו בסרט שמרגיש לי "אל תמהרו להתחייב" לפני שמצאתם את הדרך האישית שלכם, את העצמי שלכם שיכול לבוא שלם לתוך מערכת יחסים. בדרך גם מוסר ההשכל עובד. יש לך בן זוג מוצלח וויתרת עליו? הוא לא יחכה/תחכה לך לנצח (אולי טוב שכך?). אתה חי מסטוץ לסטוץ ולא רוצה להתחייב, זה עלול לעלות בכך שתפסיד/י את אהבת חייך. מצד שני בנתיים תעשה חיים, תבלה, תעבור הרפתקאות ותכיר אנשים אחרים.




המשחק בסרט טוב, שחקנים צעירים שעברו כברת דרך בטלוויזיה/קולנוע.הם יודעים שבראש ובראשונה המטרה להצחיק, אבל מתוך רגש ומציאות ולא כשטות. אהבתי מאוד את הסרט במיוחד אולי בגלל שהוא מראה את המציאות של היום, שהצעירים לא ממהרים להתבגר/להתחייב אך זה לא סותר את הצורך של הנפש למצוא את התאומה שלה, אז מה אם זה מגיע בעטיפה ניו יורקית קלילה?





גיבורת הסרט אליס (דקוטה ג'ונסון -חמישים גוונים של אפור) לא מתפשטת, למקרה שהסתקרנתם, משחקת יפה ודמותה מתקדמת עד לשיא המתבקש בסוף הסרט. לצידה רובין (רבל ווילסון האוסטרלית -מסיבת רווקות) החברה הטובה שגוררת אותה להרפתקאות. מאז שצפיתי בה בסדרה "משתוללות" אני מאוהבת בכשרון שלה, ביופי,  בקלילות, שמנה, סקסית ובטוחה בעצמה. מג ( לזלי מאן היפיפיה - הדייט שתקע אותי בעלת הקול המאנפף), אחותה של אליס עצמאית ובעלת קריירה שלא רואה את עצמה כלל בקלחת המסיבות והחיפוש אחרי דייטים וזוגיות. לוסי (אליסון ברי - אותה הכרתי בסדרה המוצלחת קומיוניטי) שמחפשת את האחד ומקדישה את מרצה וזמנה לכך בידיעה ברורה שהוא ימצא עבורה (חשיבה חיובית תמד מצליחה?!) 

מולם הגברים צעירים ומתלבטים בין בילויים, בריחה מממחוייבות זוגיות או התאהבות, כולם רזים, צעירים ויפים :). 

התוצאה הרבה FUN - כל מי שחווה או רצה בזוגיות יזדהה, יבין, יתחבר ויצחק הרבה.



הסרט מוצג בבתי הקולנוע ברחבי הארץ 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה