21 בפברואר 2016

EISENBERG PARIS for MAN






אמנם עונת הנסיעות רחוקה מעט, אבל ימות הקיץ האחרונים באמצע החורף הביאו לכולנו חשק לחופשה, ומדוע זהו משפט הפתיחה? כי את המוצרים שבפוסט ניתן להשיג נכון לעכשיו בארצנו, רק בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.


מעבר לסדרת הבישום המוצלחת שהושקה בדיוטי פרי, המותג היוקרתי לבית Eisenberg paris משיק סדרת טיפוח לגבר. 3 המוצרים הראשונים שהושקו לאחרונה, הם ג'ל ניקוי פנים וגילוח, מסכת מתיחה וג'ל ממריץ למראה צעיר. שני האחרונים התקבלו לסקירה.




יתרונם של מוצרי הטיפוח לגבר, טיפול יומיומי מהיר לעור. טריו מולקולר המוגן בפטנט בלעדי,  ממריצות את חמצון התא, את התחדשות התאים ויצירת שכבת תאי עור בריאים. מרכיבים טבעיים שיעניקו עור חלק חזק ורענן כך דבר היצרן.




האריזות במראה יוקרתי ואלגנטי. החל מאריזת הצלופן עליה מדבקה עם סמל המותג, המשך באריזות אשר על המכסה הכסוף שלהן תבליט סמל המותג וכלה בפשטות האלגנטית של האריזות הבהירות בעלות המכסה הכסוף.





LIFTING MASK - מסכת מתיחה

מסיכה לעור הפנים והעיניים, הממריצה את העור למראה רענן ובה ויטמינים A, E, C, וג'ינסנג קוריאני לטשטוש קמטים ולהפחתת מראה סימני עייפות ומתח. כך דבר היצרן

לשותף מראה צעיר, אולם עורו רגיש לשמש, הוא נראה תמיד שזוף בהרבה מגוון עורו הטבעי, ויש לו קמטים סביב לעיניים.


הוא מתגלח כל בוקר, אולם במשך השבוע לא מוצא את הפנאי להניח את המסיכה, שבת שהיה יום המסיכות, שלי ובו הוא היה משתמש במסכת הלחות שלי, הפכה ליום המסיכות שלנו.





המסיכה במראה מאוד אלגנטי, מגיעה בשפופרת בהירה עם מכסה מתברג כסוף ופתח צר והגייני  


המסיכה במרקם סמיך, נעימה וקרירה על העור, על העיניים מספיקה שכבה דקה יותר. 15 דקות על הפנים יספיקו להתעדכן בעיתון או לראות 1/2 פרק של החבובות. אח"כ לשטוף במים וליבש בטפיחות קלות.

התוצאה נראית לעין - פנים רעננות אפילו מתוחות משהו. התוצאה זמנית כמובן אבל נהדרת.

טיפ של היצרן שטרם ניסינו "למראה זוהר באופן מידי, מומלץ להשאיר על העור למשך 5 דקות"

כמות של 75 מ"ל במחיר 56$ 




YOUTH ELIXIR - ג'ל ממריץ למראה צעיר

ג'ל ממריץ להפחתת סימני מתח ועייפות העור, ג'ינקו בילובה ותה ירוק להעשרת הלחות בעור ו"מתיחה" באינסטנט כך דבר היצרן.




אריזת שקופה ובה נוזל ירוק במראה הגייני עם פיה דקה חסכונית ואסתטית.

לגברים יתרון עלינו (או חסרון לאוהבות הפינוק והשופינג) שאינם נדרשים לפריטי איפור וטיפוח רבים. אולם אינסטנט שכזה - כל אחד יאמץ. ג'ל להזלפה על הפנים, על עור נקי לצואר, פנים ועיניים והפנים מתרעננות ברגע.

מקנה מראה קסם אמיתי לכמה שעות, כמו טיפול יופי. השותף מדמה את זה ל"מקלחת קרה ומעירה" ורמז לי שלא אזנב בו, כי יש לי מספיק משלי. אז מסתבר שיש למותג גם עבורנו הנשים מוצר מקביל, אבל זה כבר לפוסט אחר.

כמות של 30 מ"ל במחיר 60 דולר 

ESSENTIAL TWO-IN-ONE

עוד תמצאו בסדרה ג'ל לגילוח וניקוי הפנים המגיע גם הוא בשפופרת: ג'ל גילוח, או ניקוי שניהם במרקם קצף, ולפי השניים מעלה גם פה תמצאו מוצר מנצח. 150 מ"ל במחיר 32$

את מוצרי אייזנברג תוכלו להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה