4 בפברואר 2016

לימור חן למותג האופנה GOTA אביב/קיץ 2016



Embrace Your Style







במלון בראון ביץ' האוס תל אביב, בהפקה נוצצת ומתוקתקת, השיקה מעצבת האופנה היפיפיה לימור חן את קולקציית אביב/קיץ 2016, המבוססת על סגנון אישי, אשר עוצבה בהשראת בירות האופנה פריז ומילאנו. 





אחת אחת, יצאו הדוגמניות בשלל דגמי הקולקציות, יפים, עדכניים מתוחכמים ומחמיאים. אוברלים, שמלות אלגנטיות לערב, מסיבה, ערב חשוב.  לצד שמלות וחליפות תחרה בגזרות קלאסיות ובמגוון בצבעים מחמיאים, שחור, אדום ובורדו, קמל, חרדל, ברונזה, זהב וכסוף מנצנץ ברוח הדיסקו. בלטו בעיקר שלל שמלות מחטבות ומחמיאות, חלקן צנועות וחלקן חשופות/בגזרת סטרפלס.




עוד תמצאו בקולקציה בגדי קז'ואל, חצאיות, שמלות, וחולצות מכופתרות והרבה עליוניות. לכל בגד בקולקציה יש אמירה, באריג, בחיתוך, בדיטיילים, יש גם ניטים, הרבה מפתחי גב מעניינים. הבדים: כותנה, שיפון, עורות צבעוניים וויסקוזה.





את כל היופי הזה ועוד תוכלנה למצוא ב שואו רום ברחוב יעבץ 26 בתל אביב. קפצנו לשם היורשת ואני להתרשם והיה לי העונג לפגוש שם את לימור המקסימה שמיד נשבינו בקיסמה. היא יפה, חטובה, נעימה ויכולה לדגמן את הבגדים בעצמה.




יש למותג מענה לכל אירוע, יום יומי, או כאורחת/מארחת. מפתחי צואר סגורים וצנועים אל מול שמלות מחטבות ומחמיאות לערב, לאירוע מפואר, ארוכות או מעל הברך וגם בגזרת סטרפלס. לדעתי כל אירוע שנחגוג, ניתן למצוא בגד הולם. ג'קטים מאוד יפים, ספורט או אלגנט, סריגים. תמצאו גם ג'ינס ותיקים.




התחברנו מאוד למותג ומאוד אהבנו את הגיוון ואת קשת הגזרות. באירוע הבא, ליורשת ולי יש כתובת!

טווח המחירים  200 - 600 שקלים


בקרוב אמורה להתחיל מכירת סוף עונה מבטיחה לעדכן. אני אהיה שם ואתן?







עודנו נלהבים מהתצוגה, הוזמנן לצפות במיצג בגדי ים מפתיע. דוגמניות מקסימות וחטובות להפליא בבגדי ים מחמיאים ממש כמו הרמון נסיכות. משם הפלגנו חזרה למציאות ולעמל היום יום, עם חיוך גדול על השפתיים.


** צילום: צ'ינו

קשת אוהבת ואנוכי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה