20 בפברואר 2016

לוריאל פריס - False Lash Superstar



צילום מוטי פישביין



את המסקרות של לוריאל פריס אהבתי מאז ומתמיד, הן בשל המחיר, הן בשל מראה ריסי (הקצרים) לאחר ההנחה שלהן והן בשל העמידות. 


הפעם הגדילו עשות בלוריאל וסיפקו לנו 2 ב 1, ואפילו מספרו אותם. פריימר מעניק נפח מצדה האחת - שלב 1  ומסקרה מאריכה ומעגלת ריסים בגוון שחור חזק מצדה השני שלב 2 . מסקרה דו שלבית: ראשון מעניק נפל לריסים ושני בעל סיבים שחורים להארכת וצביעת דרמטית של הריסים כך דבר היצרן.


הפריימר בגוון לבן, נועד כבסיס להענקת נפח לריסים, המברשת הגלית שלו נוחה מאוד להנחה על הריסים, מספיק לשים מעט חומר, אני ממליצה לא לתת לפריימר זמן להתייבש ולהניח מיד אחריו את המסקרה עצמה. ריסים קצרים כשלי יאמרו WOW למראה הריסים המעוגלים מעלה, כה ארוכים המתקבל לאחר הנחת המסקרה בעלת המברשת שמאפשרת להגיע לכל ריס וריס.
ריסים ארוכים יקבלו מראה של מלאכותיים ממש, ארוכים ובעלי נוכחות אולם קחו בחשבון שהריסים ממש מתארכים ואם שלכן ממש ארוכים, הריסים התחתונים עלולים מעט להתלכלך.


צילום יח"צ חול


מתקבלים ריסים בעלי נוכחות, מעובים וארוכים, אם תעבדו בסבלנות (לא אני :) )אפשר להגיע עם המברשת לכל ריס וריס. טיפ קטן: אם אתן מאוד ממהרות, גם שימוש בשלב 2 ללא הפריימר יתן תוצאה מאוד מוצלחת, רק הקפידו לסגור היטב את הפריימר שלא יתייבש.

ההסרה, במסיר איפר רגיל, נוחה וקלה ובעיני זו בהחלט עוד מעלה.

אם תשאלו אותי בכל זאת אם יש משהו שמפריע לי בה, זניח אמנם אבל בכל זאת, המסקרה מאוד ארוכה ודורשת תיק איפור גדול לשם נשיאה בתיק, זניח, אמרתי :)

קיבלתי את המסקרה לסקירה לפני כשבועיים, וברור לי היטב למה בחרו לה את השם הדרמטי שמתאר אותה היטב ,כמו גם את בחירת הפרזנטורית היפיפיה עבורה הלו היא ג'ניפר לופז.

כשהמלצתי עליה בהתלהבות לכמה חברות, מסתבר שהם כבר ראו את סרטון ההשקה בטלביזיה ואחת מהן כבר רכשה אותה וחושבת כמוני בדיוק - סופר מסקרה!


צילום יח"צ חו"ל


אז מעבר לקישור לסרטון של ג'ניפר המהממת: קישור אעדכן אתכן שיש מבצע מעולה עכשיו בלוריאל על כל המסקרות והליינרים: בקניית מסקרה + ליינר תשלמו רק 90 שקלים עבור שניהן  ואם תסתפקנה רק במסקרה סופרסטאר היא במחיר השקה מצויין של 60 שקלים במשך חודש פברואר.

את מוצרי האיפור של לוריאל תמצאנה ברשתות ובפארמים ברחבי הארץ




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה